راه‌یابی هنرمند چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری باراناخبر استان چهارمحال وبختیاری ،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان گفت : با پایان مرحله نخست داوری آثار هنرمندان نوجوان و جوان متقاضی حضور در سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، ترکیب‌ نهایی راه‌یافتگان به این رویداد هنری مشخص شد و سایگل سادات افضلی هنرمند جوان استان توانست در این جمع قرار گیرید.

پیام احمدی افزود :افضلی در بخش نقاشی این دوره از جشنواره به همراه ۱۲۷ هنرجوی دیگر از سراسر کشور برای حضور در سی‌امین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران منتخب شد است.

به گفته وی :سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با شعار «ایران دوست‌داشتنی» در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، طراحی گرافیک، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری، گل و مرغ و تذهیب روزهای یکم تا پنجم شهریور در سنندج برگزار خواهد شد.

گفتنی است ،عضویت در مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر از حمله مزایایی است که به راه‌یافتگان به این جشنواره تعلق خواهد گرفت. همچنین بر اساس نظر و صلاحدید هیئت داوران در سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، برگزیدگان و شایستگان تقدیر در هر رشته و در بخش‌های جوان و نوجوان در آیین پایانی معرفی خواهند شد و هدایایی ۷۰ و ۲۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا