عمومیکسب و کار برتر ایرانی

استخر بادی را چگونه باد کنیم

بحث درباره نحوه باد کردن استخر بادی جزو مواردی است که همیشه برای خیلی از افراد سوال بوده و شاید این نکته هم در عین حال بسیار مهم باشد که به چه صورت و با در نظر گرفتن چه نکاتی می توان به راحتی یک را باد زد. با توجه به این مقدمه حال در این بخش سعی می کنیم که به صورت کامل و جامع روش باد زدن استخر بادی را در اختیار شما قرار دهیم پس با این مقاله از اینتکس ایران نیز همراه ما باشید.

باد زدن استخر بادی با سشوار

شاید در ابتدا که این تیتر را مشاهده کردید برای شما جای سوال بود که مگر می شود یک استخر بادی را به وسیله سشوار باد کرد و قطعا تعجب کردید اما این مسئله واقعیت دارد! شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر یک استخر بادی را به وسیله باد سرد سشوار راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید. در ابتدا نیز نیاز است که محصول و استخر بادی خود را به راحتی بر روی زمین قرار داده و سشوار را به برق متصل کنید. باد سشوار را بر روی باد خنک و سرد قرار داده و سپس به راحتی سعی کنید تا با مبدل موجود بر روی سشوار باد را به داخل دریچه موجود بر روی استخر بادی هدایت کنید.

شاید این کار مقداری زمانبر باشد اما باید توجه کنید که به سادگی شما می توانید بدون هیچ گونه هزینه ای برای خرید پمپ باد ، استخر بادی خود را باد کرده و از این محصول در بهترین شرایط ممکن استفاده کنید. فقط این مسئله بسیار مهم است که به هیچ عنوان از باد داغ سشوار استفاده نکنید زیرا این باد ممکن است آسیب های جدی و جبران ناپذیری را به بدنه استخر بادی شما وارد کند و حتما باید به وسیله باد سرد سشوار این کار را انجام دهید.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد دستی

از رایج ترین روش های باد کردن استخرهای بادی می توان به استفاده از پمپ های باد دستی اشاره کرد که هم قیمت ارزانی دارند و هم به سادگی با استفاده از این مدل پمپ ها شما می توانید استخرهای بادی خود را راه اندازی کنید. اگر بحث قیمت این محصولات برای شما مهم باشد ، شما می توانید از این دسته از پمپ ها استفاده کنید و قطعا صرفه اقتصادی زیادی برای شما خواهد داشت. این محصولات نیز خود دارای مدل ها و سایزهای مختلفی هستند به این صورت که پمپ باد دستی سوزنی ، ارزان ترین نوع این محصولات می باشد که بیشتر برای استخرهای بادی سایز کوچک استفاده شده و دهانه کوچکی هم دارد که برای محصولات با قطر کمتر از یک متر مناسب می باشد.

برای خرید این محصول می توانید از طریق اقدام کنید.

نوع دیگری از پمپ های باد موجود است که سایز بزرگ تری داشته و رایج ترین مدل پمپ باد دستی هم می باشد که عموما از این مدل از پمپ های باد برای راه اندازی انواع استخرهای بادی کودک استفاده می شود. قدرت بالا در پمپاژ باد و هم چنین کیفیت بدنه این محصول در کنار وزن کم و راحتی در حمل و نقل این کالا از مهم ترین خصوصیات این پمپ باد دستی اینتکس به شمار می رود.

شما می توانید این مدل پمپ باد را هم از این خریداری کنید.

مدل دیگری هم از پمپ های باد دستی وجود دارد که سایز بزرگی داشته و به جز استخرهای بادی شما می توانید برای راه اندازی تمامی محصولات بادی از این محصول استفاده کنید. این مدل پمپ قدرت بسیار بالایی دارد و در سریع ترین زمان ممکن می توانید استخر بادی خود را راه اندازی کنید.

خرید و ثبت سفارش این پمپ باد هم امکان پذیر می باشد.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد برقی

در بخش قبلی باد کردن با پمپ باد دستی را عنوان کردیم و مدل های پرفروش پمپ بادهای دستی را هم معرفی کردیم. حال در این بخش قصد داریم تا در خصوص پمپ باد برقی اینتکس با شما صحبت کنیم. روش باد کردن استخر بادی با این پمپ ها بسیار ساده است به این صورت که شما می توانید به سادگی پمپ باد را به برق متصل کرده و و سپس یکی از سه نازل موجود بر روی محصول را با توجه به نوع دریچه باد استخر خود بر روی پمپ نصب کنید. پس از انجام این کار نیز شما می توانید به سادگی با روشن کردن پمپ باد اقدام به باد کردن محصول کنید. در این میان مدل های مختلفی از انواع پمپ باد برقی نیز وجود دارد که رایج ترین و در واقع پر فروش ترین این پمپ های باد ، پمپ باد اینتکس کد intex 66620 می باشد.

خرید این پمپ باد برقی از امکان پذیر است.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد فندکی

نوع دیگری از پمپ های باد وجود دارد که هم برقی بوده و هم فندکی و به عبارتی می توان این مدل از پمپ ها را پمپ باد دو کاره نامگذاری کرد که به هر دو روش می توانید اقدام به باد کردن استخر بادی خود کنید. این محصولات هم دارای نازل مربوط به فندکی ماشین هستند و هم به وسیله برق مستیقم شهری قابلیت راه اندازی و روشن شدن را دارند. این مدل از پمپ باد هم دقیقا همانند پمپ باد برقی بوده و راه اندازی استخر بادی به همان روش قابل اجراست.

خرید و ثبت سفارش پمپ باد فندکی را می توانید از طریق انجام دهید.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد برقی فندکی

خیلی از افراد سعی می کنند تا استخر بادی خود را در سفر نیز همراه داشته و در سفرهای خود نیز به راحتی به وسیله یک پمپ باد این محصولات را راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنند. این دسته از افراد عمدتا با استفاده از پمپ باد فندکی این کار را انجام می دهند که به راحتی به بخش فندکی خودرو وصل شده و می توانند در سریع ترین زمان ممکن کار راه ادازی استخر بادی را انجام دهند. رایج ترین و پر فروش ترین مدل پمپ باد فندکی ، پمپ باد فندکی اینتکس INTEX 66636 می باشد که پمپی قدرتمند و باکیفیت به شمار می رود.

خرید و ثبت سفارش پمپ باد فندکی برقی اینتکس از طریق امکان پذیر است.

باد زدن استخر بادی با پمپ باد پدالی

یکی دیگر از روش های باد کردن استخرهای بادی ، باد کردن به وسیله پمپ باد پدالی و یا پایی می باشد که این مدل از پمپ های باد نیز فروش خوبی داشته و به سادگی می توان با قراردادن این پمپ ها داخل استخر خود و به وسیله وارد کردن فشار به بخش پدالی این محصولات ، کار راه اندازی استخر بادی را به راحتی انجام دهید. قدرت بالای این پمپ ها در کنار بسته بندی کوچک و قابلیت استفاده بر روی تمام محصولات بادی از مهم ترین خصوصیات پمپ های باد پدالی است. مدل پر فروش این محصولات هم پمپ باد پدالی اینتکس کد INTEX 69611 است.

خرید این پمپ باد از طریق امکان پذیر خواهد بود.

باد کردن استخر بادی با دهان

شاید در نگاه اول اگر کسی این تیتر را مشاهده کند این سوال برایش پیش بیاید که مگر امکان دارد یک استخر بادی را به وسیله دهان و بدون پمپ باد راه اندازی کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله شما می توانید با دهان و بدون نیاز به این که پمپ باد خریداری کنید اقدام به باد کردن استخر بادی کنید اما طبیعتا این کار منطقی نبوده و توان و فشار زیادی می خواهد. هم چنین برای باد کردن یک استخر بادی کودک شما نیاز به چند ساعت زمان دارید تا این محصول را باد کنید که طبیعتا این کار به هیچ عنوان پیشنهاد نشده و منطقی نخواهد بود.

نکات مهم در خصوص باد کردن استخر بادی و نحوه باد کردن استخر با تلمبه

در بخش های قبلی سعی کردیم تا به بررسی پرفروش ترین پمپ های باد و تمامی روش های باد کردن استخر بادی بپردازیم. حال این مسئله نیز بسیار مهم است که اگر شما خواستید به روش های مطرح شده در بخش های قبلی استخر بادی خود را راه اندازی و باد کنید ، باید حتما سعی کنید که بیش از اندازه باد داخل محصول وارد نکنید تا محصول شما آسیب ببیند. هم چنین باید توجه داشته باشید که باد کردن بیش از اندازه محصول باعث خواهد شد که با توجه به بادی بودن و فشار زیادی که به استخر شما وارد می شود ، به مرور زمان استخر شما از نواحی درز دچار فشار زیادی شده و به مرور این درز ها باز شده و محصول شما آسیب ببیند.

سعی کنید تا در حدی که محصول ظاهر کلی را به خود گرفت و دیگر چین و چروک خاصی بر روی محصول وجود نداشت ، از باد کردن بیش از حد محصول جلوگیری کرده و دست نگه دارید. هم چنین استخر بادی خود را بر روی یک سطح صاف قرار داده و سپس اقدام به باد کردن محصول کنید. رعایت این نکات در سالم و صحیح باد شدن استخر بادی شما تاثیرگذار خواهد بود. با توجه به این خصوصیات هم اکنون می توانید با آگاهی کامل یک استخر بادی را از سایت خریداری کرده و به راحتی با تهیه مجزای یک پمپ باد و روش های عنوان شده در این مقاله اقدام به باد کردن استخر بادی خود کنید. چگونه استخر بادی را باد کنیم؟

اگر یکی از طرفداران استخر های بادی باشید بدون شک با این سوال مواجه شده اید که چگونه استخر بادی را باد کنیم ؟ استخر های بادی به دو روش قابل باد می باشند ، با استفاده از پمپ باد برقی و همچنین با استفاده از پمپ ها باد دستی و یا به اصطلاح خودمان همان پمپ های باد قدیمی که در دوران کودکی و در هنگام نبود پمپ های باد برقی از آن استفاده می کردیم . حال در این مقاله قصد داریم تا شما را در راه اندازی انواع استخر های بادی راهنمایی کنیم تا پس از با مشکل مواج نشوید ، پس در ادامه این راه و با راه اندازی و تشریح مختصری از انواع استخر های بادی همراه ما باشید .

انواع استخر های بادی :

استخر های بادی در طول زمان شکل های گوناگونی به خود گرفته اند و کمپانی های تولید کننده ی محصولت بادی دست به تولید انواع استخر های بادی با هر سبک و سلیقه و مهم تر از آن با هر رده ی سنی زده اند که می تواند نقش بسزایی در جلب رضایت حداکثری و برآورده کردن رضایت مشتریان داشته باشد . امروزه استخرهای بادی دارای انواع گونا گونی می باشد که در ما در این بخش به دو نوع آن یعنی استخر بادی کودک و همچنین استخربادی بزرگسال اشاره ای می نماییم . استخر ها از جمله محصولات بادی می باشند که دارای رده ی سنی اند و مطابق با نیاز ها و سن مصرف کننده می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . رده ی سنی استخرهای بادی به طور معمولی به دسته بندی های زیر 3 سال ، از 3 سال تا سنین نوجوانی و بزرگسال می باشد که هر کدام از این دسته بندی ها دارای اندازه های مختلف و همچنین طرحی متناسب با سن مصرف کننده می باشند .

طریقه ی راه اندازی استخر های بادی کودک دارای پمپ باد دستی :

استخر های بادی کودک به علت اندازه ی کوچکی که دارند و این اندازه ی کوچک نیز مطابق با استاندارد های جهانی می باشد به راحتی قابل راه اندازی می باشند .برای راه اندازی این نوع استخر بادی با استفاده از پمپ های باد دستی باید خروجی باد پمپ را به محفظه باد استخر بادی متصل کرده و باد را به درون این محصول هدایت کنید تا کل کلی را به خود بگیرد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید تا کارایی لازم را از این محصول مشاهده نمایید . همچنین از جامپینگ بر روی محصولات بادی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر فشار یکجا در منطقه ای محدود آسیب پذیر می باشند .

طریقه ی راه اندازی استخرهای بادی کودک دارای پمپ باد برقی :

مراحل راه اندازی استخر های بادی کودک به وسیله ی پمپ باد برقی نیز همانند استخر های بادی با پمپ باد دستی می باشد . اما باید بدانید ک پمپ های باد برقی به دو نوع 220 ولت و 110 ولت تقسیم می شوند که اگر یک پمپ باد 110 ولت را در اختیار داشته باشید برای بکارگیری به نحو احسن باید از یک تبدیل استفاده نمایید و سپس آن را به برق شهری متصل نمایید و اقدام به راه اندازی استخر بادی کنید ، اما اگر یک پمپ باد برقی 220 ولت را در اختیار دارید از انجام مراحل بالا راحت می باشید و می توانید پمپ باد را بدون استفاده از تبدیل به برق شهری متصل نمایید .

طریقه ی راه اندازی استخر بادی بزرگسال :

برای راه ندازی استخر های بادی بزرگسال میتوانید از دو راه استفاده از پمپ باد دستی و همچنین استفاده از پمپ باد برقی استفاده کنید که روش استفاده از پمپ باد دستی نیز به علت بزرگ سایز بودن این نوع استخر کمی دشوار می باشد و به طبع زمان راه ندازی توسط این نوع پمپ ها نیز طولانی تر است . ( نظر ما استفاده از پمپ باد برقی می باشد که اگر هنوز اقدام به خرید پپ باد برقی نکرده اید و قصد خرید پمپ باد برقی را دارید می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید و از راهنمایی های لازم برخوردار شوید ) روش دیگر راه اندازی استخرهای بادی بزرگسال استفاده از پمپ باد برقی می باشد که بسیار راحت تر از آب خوردن است و در مدت زمان بسیار کوتاهی محصول خود را قابل استفاده می نمایید . برای باد کردن محصولات بادی بزرگسال کافیست پمپ باد را به برق شهری متصل کرده و خروجی باد پمپ را به ورودی باد استخر بادیوصل کرده و باد را به درون این محصول هدایت نمایید تا شکل کلی را به خود بگیرد و قابل استفاده شود . همچنین باید توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد ذکر شده بر روی محصول باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن آن خودداری نمایید تا بتوانید بهترین کارایی را از محصول مشاهده نمایید و بدون دغدغه به تفریخ خود در یک روز گرم تابستانی بپردازید .

درپایان این مقاله قصد داریم تا شما را با جنس استخر های بادی آشنا نماییم تا بتوانید خریدی لذت بخش را با آگاهی کامل نسبت به جنس محصولات بادی برای خود رقم بزنید . جنس استخر های بادی به دو دسته ی پی وی سی و برزنتی تقسیم می شود که هر کدام از این جنس ها دارای ویژگی های منحصربفرد خود نیز می باشد . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید استخرهای بادی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد ، دارای بدنه ای نرم و منعطف می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و بهترین حالت را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم می آورد و اغلب در تولید استخر های بادی کودک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

استخر های بادی برزنتی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . جنس برزنتی علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای طول عمر بسیار بالایی نیز میباشد و در استخرهای بادی با مقاومت بالا و اغلب اسخرهایی که قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از ویژگی های بارز استفاده از این نوع استخرهای بادی قابلیت استفاده در دمای هوای بالا و همچنین استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف نیز می باشد که نشان ازکیفیت ساخت بالا و مهندسی شده ی آن دارد .

همانطور که در بخش های بالا به شما عزیزان آموزش دادیم ، به راحتی هر چه تمام تر و با استفاده از پمپ های باد برقی و یا دستی می توانید اقدام به راه اندازی استخر بادی نمایید و از روز زیبای خود در یک روز گرم تابستانی لذت ببرید . جهت اطلاع از قیمت استخر فایبرگلاس دست دوم و مشاهده تصاویر و اطلاعات محصولات بایکی از اقداماتی است که در خصوص استخرهای خانگی صورت می گیرد. استخرهای بادی به ویژه استخرهای اینتکس، یکی از ابزارهای مناسب جهت شنا و آبتنی به شمار آمده و گاها به عنوان استخر توپ هم مورد استفاده قرار می گیرند. البته استفاده از این استخرها جز وقتی که هوا گرم است، امکان پذیر نبوده و با فرا رسیدن فصل گرم یعنی تابستان، هوس شنا در استخر به جان بچه ها و حتی بزرگسالان می افتد.

معمولا استخرهای بادی که از حفره ای مخصوص برخوردار می باشند؛ در فصل هایی که نیازی به حضور آنها نیست، از باد خالی گشته و در گوشه ای از انبار منزل نگهداری می شوند. اما با شروع گرما، کم کم ردپای استخر در حیاط منزل پیدا شده و فرصتی را برای آبتنی یا حتی ورزش های آبی در اختیار همه قرار می دهند.

باد کردن استخر بادی، امری کاملا آسان و سریع

برای راه اندازی استخر، راهی جز باد کردن آن نیست. سوال اینجاست که چطور می توان به باد کردن استخر بادی پرداخت؟ اصلا آیا این کار ساده است یا خیر؟ ابتدا می خواهیم سوال دوم را پاسخ دهیم. خوشبختانه به هیچ وجه کار دشواری نبوده و در عوض، امری ساده و آسان محسوب می شود. اما اینکه چطور می توان این کار را انجام داد؛ پاسخ آن را در ادامه خواهیم گفت.

صحیح ترین روش باد كردن استخر بادی

استخر بادی اینتکس یکی از بهترین استخرهایی است که به بازار عرضه گشته است. این محصول که متعلق به یک برند جهانی و خوش آوازه می باشد؛ کیفیت را برای مخاطبان تداعی نموده و همراه خوب آنها در لحظات گرم تابستانی است. این استخر در مقایسه با محصولات رقیب، چند پله بالاتر قرار داشته و به دلیل برخورداری از مزایای بسیار از جمله عمر بالا و عدم تغییر شکل در شرایط مختلف، توانسته بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.

حال در ادامه می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که نحوه باد زدن استخر بادی اینتکس چگونه است؟ در پاسخ باید گفت یکی از مطمئن ترین ابزارها برای این کار، پمپ باد اینتکس است؛ یعنی آن دسته از پمپ های بادی که توسط شرکت اینتکس تولید شده اند، برای این کار، مناسب به نظر می رسند. اگر از ابزاری جز محصول ذکر شده برای استخرهای اینتکس استفاده نمایید، به نتایج مطلوب دست نخواهید یافت. ضمن اینکه با این اقدام نادرست، عمر و دوام استخر را کاهش داده و حتی ظاهر آن را دچار تغییرات منفی خواهید کرد.

صحیح ترین روش باد كردن استخر بادی

استفاده از سشوار و پمپ باد صنعتی، اکیدا ممنوع

خیلی از افرادی که تصمیم به دارند؛ تصور می کنند با کمک ابزارهای دیگر می توانند کار را انجام داده و در نهایت استخر را راه اندازی کنند. به همین دلیل نحوه باد كردن استخر بادي بدون پمپ باد را جویا شده و به دنبال پاسخی برای آن می گردند. حتی آنها می خواهند درباره نحوه باد كردن استخر بادي با تلمبه یا نحوه باد كردن استخر بادي با سشوار بدانند. غافل از اینکه این ابزارها انتخاب به جایی نبوده و نباید به سراغ آنها رفت. به همان دلایلی که در بخش قبل ذکر کردیم؛ استفاده از هر ابزاری به جز پمپ های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس برای استخرهای بادی اینتکس، اصلا پیشنهاد نمی شود.

ابزارهایی مثل سشوار و پمپ های باد صنعتی، به هیچ وجه برای این کار، مناسب نیستند. این ابزار حتی اگر در همان لحظه نخست هم کارتان را راه انداخته و آسیبی به استخر بادی وارد نکنند؛ در بلند مدت باعث ظهور صدمات جزئی تا عمیق در استخر خواهند شد. پس اگر بعدها استخرتان به هر شکلی دچار ایراد شد؛ خرده نگیرید. بدانید که یک اقدام اشتباه شما، بخصوص در زمان باعث این اتفاق شده است.

استخر را تا چه اندازه باید باد کرد؟

اکنون که با یکی از ابزارهای صحیح برای باد کردن استخر بادی آشنا شدید؛ وقت آن رسیده تا اطلاعات دیگری را نیز درباره این موضوع کسب کنید. هیچگاه نباید تا آخرین ظرفیت استخر را برای باد کردن انتخاب کنید. این کار از پایه غلط است و ممکن است صدماتی هر چند جزئی را به آن وارد سازد. نکته ای که باید برای باد کردن استخر به آن توجه داشته باشید؛ این است که حجم باد محصول باید به نحوی باشد تا چروک های روی استخر برطرف گردد. نباید 100 درصد ظرفیت محصول را باد کنید؛ بلکه باید تنها 80 درصد آن را در نظر بگیرید. در همین اندازه که سطح محصول صاف شده و اثری از چروک روی آن باقی نماند؛ کافی است. پس این نکته را از ذهن پاک نکنید که بسیار اهمیت دارد.

نحوه باد کردن استخر بادی اینتکس

چند نمونه از محبوب ترین انواع پمپ باد اینتکس

شرکت اینتکس نه تنها استخرهای بادی متنوعی را برای رده های سنی کودک و بزرگسال طراحی و تولید نموده؛ بلکه محصولاتی نظیر پمپ بادی اینتکس را نیز همراه با تنوعی بی نظیر، روانه بازار فروش نموده است. این پمپ ها هر یک دارای ساختار و ظاهری متفاوت با محصولات دیگر بوده و بر همین اساس از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. در ادامه به چند نمونه از محبوب ترین انواع پمپ باد اینتکس که برای ، گزینه ای ایده آل به نظر می رسند؛ اشاره خواهیم کرد:

استخر بادی کودک با عمق کم را چگونه باد کنیم

برای باد کردن استخر بادی کودک با عمق کم، می توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  1. ابتدا را به طور کامل باز کنید و در زمین یا سطح صاف قرار دهید. مطمئن شوید که هیچ شیئی زیر استخر نباشد که ممکن است به آن آسیب برسد.
  2. بر روی درب ورودی استخر، سیستم باددهی را پیدا کنید. این معمولاً یک شیر بادکننده است که ممکن است در کنار یا در نزدیکی درب قرار داشته باشد.
  3. قبل از باز کردن شیر بادکننده، اطمینان حاصل کنید که هیچ قطعه یا بسته بندی درون استخر قرار ندارد. سپس شیر بادکننده را به آرامی باز کنید.
  4. حالا می توانید از یک یا دستگاه بادکننده برای باد کردن استخر استفاده کنید. با توجه به نوع دستگاه، ممکن است باید نوع برقی یا دستی و یا پایی دستگاه را انتخاب کنید.
  5. شیر بادکننده را به دستگاه بادکننده متصل کنید و دکمه پمپ باد برقی را فشار دهید تا ابتدای باددهی را آغاز کنید. معمولاً باید دستگاه را روشن کنید و به آرامی هوا را به استخر بادی بفرستید.
  6. هنگام باد کردن، نگه داشتن دستگاه بادکننده در دست شما و ایستادن در نزدیکی استخر بادی توصیه می شود. این به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا استخر به اندازه کافی باد شده است یا خیر. حدودا 80 درصد از محصول باید باد شود.
  7. بعد از اینکه استخر به اندازه کافی باد شد، شیر بادکننده را ببندید و دستگاه بادکننده را خاموش کنید. سپس بررسی کنید که استخر به طور کامل باد شده است و هیچ خالی یا انباشتگی هوا در داخل آن وجود ندارد.
  8. پس از استفاده از استخر بادی، شیر بادکننده را دوباره باز کرده و هوای داخل استخر را تخلیه کنید. سپس استخر را به دقت جمع آوری کنید و آن را در جایی ایمن و خشک نگهداری کنید.

توجه داشته باشید که هر برند و مدل ممکن است دستورالعمل های متفاوتی برای باد کردن داشته باشد. بنابراین، بهتر است همیشه دستورالعمل تولید کننده را مراجعه کنید و به طور دقیق دستورات را دنبال کنید.

خرید پمپ بادی اینتکس از نمایندگی سعید اینتکس

یکی از راه های مطمئن و امن که امکان خرید پمپ بادی اینتکس را برای شما خریداران عزیز میسر می سازد؛ مسیر پیش روست. مجموعه ما در زمینه عرضه و فروش انواع محصولات اینتکس فعالیت می کند. در اینجا نه تنها فرصتی عالی برای خرید را خواهید داشت؛ بلکه امکان خرید نیز در اختیارتان خواهد بود. انواع پمپ بادی اینتکس اصل با تخفیفات عالی در انتظارتان بوده و لذت یک خرید سریع و مقرون به صرفه را به شما می چشانند. پس از این، دیگر دغدغه باد کردن استخر بادی به سراغتان نمی آید!

دی می توانید به فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 

 

دکمه بازگشت به بالا