عمومی

استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پرویز فتاح شامگاه چهارشنبه در یادواره شهید غلامعلی نیکخواه از کارکنان برجسته کشوری که در فرهنگسرای بروجن برگزار شد، با بیان اینکه فرماندهان در زمان جنگ هیچ گاه از رزمندگان جدا نشدند، اظهار کرد: و به عهد خود با خدا وفا کردند.

وی با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان برای دفاع از خاک ایران در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و از جمهوری اسلامی ایران در برابر حملات دشمن دفاع کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مدیون نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

فتاحی با بیان اینکه شهید نیکخواه در جاده تکاب – مهاباد به شهادت رسید، ادامه داد: این منطقه کوهستانی و صعب العبور بود که هرکسی نمی توانست در آن حضور داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت مردم چهارمحال و بختیار در دوران دفاع مقدس و انقلاب ادامه داد: اقتدار، وفاداری و شجاعت مردم چهارمحال و بختیار در این ایام بی بدیل بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم این استان از اولین مردمی بودند که به فرمان امام و رهبر انقلاب اسلامی پاسخ دادند، گفت: امروز راه شهید است. . حاج قاسم سلیمانی باید ادامه دهد.

فتاح به تلاش های شهید حاجی در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی در کشور فعالیت می کند، گفت: از ظرفیت این بنیاد برای توسعه چهارمحال و بختیاری استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا