عمومیکسب و کار برتر ایرانی

تعبیر خواب خرید روسری

خواب روسری یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم روسری در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب روسری می گردید می توانید در این مطلب از براحتی تعبیرخواب روسری را مطالعه نمایید و متوجه شوید روسری چه تعبیری دارد.

ممکن است شما بریا تفسیر خواب خود نیاز داشته باشید که را نیز بدانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ می توانید این مطلب را نیز مشاهده نماید.

تعبیر خواب مقنعه و روسری از دید حضرت امام جعفر صادق ع

دیدن روسری در خواب تنها چهار معنی دارد که این چهار معنی عبارتند از زن و کنیز برای آقایان و خادم و سود بردن برای آقایان.یعنی معنی دیدن خواب برای خانم ها و اقایان استفاده از جنس مخالف است.

زن -کنیزک – خادم – سود بردن از زنان

آنلی بیتون

روسری گرانبها شهرت و موفقیتی در آینده است که نصیب بیننده خواب خواهد شد و این آینده زیاد هم دور نیست

دیدن روسری کهنه از دست دادن ثروت است که این ثروت می تواند یکدفعه از دست برود و یا کم کم از دست شما برود.

مولف

دیدن مقنعه و روسری برای زن مرد است و برای مرد زن است و بعبارتی می توانیم بگوییم دیدن روسری معنی اش جنس مخالف است.

افتادن روسری از سر زن از دست دادن شوهر است که می تواند از طریق طلاق باشد و یا مردن همسر مدنظر باشد.

ابراهیم کرمانی

روسری برای زن شوهر است و اگر مجرد است شوهرش دهند

روسری سبز بر سر داشتن مرد دین دار است

روسری سفید بر سر داشتن مرد مومن است

روسری قرمز بر سر داشتن شوهر شاد داشتن است

روسری سیاه در سر داشتن مرد اندوهگین است

روسری کبود رنگ بر سر داشتن مصیبت است

روسری زرد بر سر داشتن بیماری شوهر است

روسری آبی در سر داشتن در خواب نشانه رسیدن تعبیر دیدن روسری در خواب چیست؟

رویت روسری در خواب برای زنان نماد شوهر بوده و حاکی از ویژگی ها و حالات روانی شوهر می باشد و دیدن چنین خوابی برای مردان نیز نشان دهنده حالات و خلقیات زن می باشد. بسته به جزئیات دیده شده در خواب می تواند دارای تعابیر مثبت و یا منفی باشد. ولیکن به طور کلی تعبیر دیدن خواب روسری خصوصا اگر دارای رنگ های شاد باشد بسیار نیکو بوده و معبران تعابیر مثبتی را برای آن مطرح نموده اند. امروز در آلامتو به تعبیر خواب روسری از نگاه معبرین معتبر اسلامی و توجه به جزئیات خواب نموده ایم با ما همراه باشید.

تعبیر خواب روسری امام صادق

تعبیر خواب روسری از نظر امام صادق (ع) دارای چهار تعبیر است که در ذیل نگاهی اجمالی به آنها خواهیم داشت:

  • اولین تعبیر دیدن روسری در خواب همسر بوده و بیانگر این است که بیننده خواب در آینده ای نزدیک دختری را به عنوان همسر انتخاب می نماید.
  • دومین تعبیر دیدن روسری در خواب کنیز بوده و چنین خوابی حاکی از آن است که بیننده خواب به زودی کنیزی کم سن و سال اختیار می نماید.
  • سومین تعبیر دیدن روسری در خواب نشان دهنده نوکر و خدمتکاری است که بیننده خواب بر می گزیند.
  • چهارمین تعبیر دیدن روسری در خواب نمایانگر سود و منفعتی است که از طریق زن های نزدیک به بیننده خواب حاصل می گردد. در حقیقت آنها سبب موفقیت بیننده خواب می گردند.

تعبیر خواب روسری ابن سیرین

خواب روسری از نظر ابن سیرین دارای تعابیر نیکویی بوده و آن را به فراوانی نعمت و برکات تعبیر نموده است. مشاهده روسری در خواب برای مرد بیانگر اتفاقات خوبی است که در آینده ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست و خواب پوشیدن روسری در خواب نشانه ازدیاد رزق و روزی برای بیننده خواب بوده و چنانچه زن متاهل در خواب روسری پوشیده باشد حاکی از پاکدامنی وی خواهد بود.

تعبیر خواب روسری برای دختر مجرد

خواب روسری برای دختر مجرد از نظر ابراهیم کرمانی بیانگر ازدواج دختر بوده و حاکی از آن است که دختر مجرد به زودی با مردی ازدواج خواهد نمود.

تعبیر خواب روسری برای زن متاهل

مشاهده روسری در خواب زن متاهل نشان دهنده عفت و پاکدامنی زن بوده و نشان می دهد که زن بسیار مومن و مقید به اصول اخلاقی خواهد بود.

تعبیر خواب روسری هدیه گرفتن

تعبیر خواب روسری هدیه گرفتن بسیار نیکو بوده و خبر از تجارتی پول ساز ذر اینده خواهد داد. چنانچه بیننده خواب ببیند که از کسی روسری به عنوان هدیه دریافت می کند به این معناست که با کمک یک بزرگتر باتجربه موفق به راه اندازی یک کسب و کار جدید شده و ثروت زیادی را از این طریق بدست خواهد آورد. هدیه گرفتن روسری از معشوق نیز نشانه ازدواج با شخص مورد نظر می باشد.

همچنین بخوانید:

دیدن روسری سفید در خواب نماد شوهری با ایمان است که در انجام فرائض دینی خود کوتاهی نمی نماید. چنانچه بیننده خواب دختری مجرد باشد که در خواب خود را با روسری سفید ببیند نشانه سفیدبختی و ازدواج با معشوق خواهد بود. به طور کلی خواب روسری برای زن متاهل نشان دهنده ویژگی های شوهر و برای دختر مجرد نشانه شوهر نمودن است.

تعبیر خواب روسری سبز

معبران دیدن خواب روسری سبز را به آرامش و صلح برای بیننده خواب تعبیر می نمایند. چنانچه زن باردار در خواب ببیند که یک روسری نخی سبز بر سر دارد بیانگر امنیت و ثبات خواهد بود. اگر یک زن مطلقه در خواب ببیند که روسری یا شال سبز بر سر دارد نشانه خوشحالی و خوشبختی برای بیننده خواب خواهد بود.

همچنین بخوانید:

تعبیر خواب روسری خریدن

دیدن روسری خریدن در خواب به مسائل مالی بیننده خواب مرتبط بوده و نشان دهنده پیشرف در امور اقتصادی و کسب پول به کمک یکی از بستگان خواهد بود. چنانچه بیننده خواب ببیند که فرد دیگری در حال خریدن روسری است حاکی از آن است که بیننده خواب از راه خیر کسب درآمد داشته و از طریق آن موانع و مشکلات موجود در زندگی را از سر راه خود خواهد برداشت.

تعبیر خواب روسری سیاه

خواب روسری سیاه به حالات روحی شوهر بیننده خواب دلالت داشته و بیانگر این است که شوهر وی ناراحت و افسرده بوده و از لحاظ روحی و روانی کاملا به هم ریخته است.

 

تعبیر خواب روسری رنگارنگ

معبران تعبیر خواب روسری رنگارنگ را نشانه داشتن یک عشق دوست داشتنی و شیرین برای بیننده خواب دانسته اند.

همچنین بخوانید:

تعبیر خواب روسری آبی

روسری آبی در خواب در حالی که بیننده خواب آن را به همسر خود هدیه بدهد نشان دهنده اخبار خوش برای بیننده خواب خواهد بود. چنانچه روسری آبی را خریده و به مادر خود هدیه بدهد وفور برکت در زندگی بیننده خواب بوده و حاکی از ارزشمند بودن و جایگاهی است که مردم برای وی قائل هستند.

تعبیر خواب روسری قرمز

تعبیر خواب روسری قرمز نیز بسیار نیکو بوده و چنانچه بیننده خواب ببیند که روسری قرمز بر سر دارد نمایانگر ازدواج با مرد مورد علاقه اش در آینده ای نه چندان دور خواهد بود که سالیان سال در کنار هم زندگی نموده و آرامش را به یکدیگر هدیه خواهند داد.

جهت خرید روسری ارزان کلیک کنید

 

دکمه بازگشت به بالا