اقتصادیکسب و کار برتر ایرانی

کسب درآمد از ترافیک دانلود

شاید برای خیلی از شما این سوال پیش بیاید که سایت های دانلود رایگان مانند سایت های دانلود فیلم، سریال، موزیک، پک آموزشی، اپلیکیشن و… که لینک های رایگان برای دانلود در صفحه خود قرار می دهند، چگونه کسب درآمد میکنند؟ و هزینه ای که بابت و سایت خود میدهند را از چه طریقی جبران میکنند؟ آیا برنامه، کتاب، فیلم یا موزیک سودی هم دارد؟ جهت اطلاعات بیشتر از شرکت سرورهای شرکت دیتاسنتر آوابرید کلیک کنید.
ما در این مقاله به شما توضیح می دهیم که روش درآمدزایی این گونه سایت ها از چه طریقی است.


به نقل از آوابرید چند روش برای کسب درآمد از این سایت ها وجود دارد:

روش های کسب درآمد سایت های دانلود رایگان

1- تبلیغات: رایج ترین روش کسب درآمد سایت های دانلود رایگان از طریق تبلیغات است.
این مورد در صورتی شامل درآمد بالاییست که بازدیدکنندگان سایت های دانلود میلیونی باشند. مانند سایت های و سافت 98. این سایت های پربازدید به عنوان مثال بنر تبلیغات هر شرکت را در صفحه خود قرار میدهند و به ازای هر کلیک بر روی بنر، پورسانت دریافت می کنند.

2-اسپانسرشدن: در این مورد سایت هایی که معروف هستند و مخاطبان زیادی دارند، می توانند به سراغ شرکت های مختلف بروند و اسپانسر و مبلغ آنها شوند. برای این کار لازم است یک تیم فروش داشته باشید تا بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید.
دقت کنید: برای کسانی که می خواهند کسب و کار جدید راه اندازی کنند، این مورد مناسب نیست.

3-بازاریابی یا مشارکت در فروش: در روش شما می توانید محصولات دیگر شرکت ها را در سایت خود قرار دهید و در فروش آن ها همکاری نمایید. در این صورت هر کاربری که از طریق لینک شما محصولی را خریداری کند، به شما پورسانت یا درصدی از آن فروش تعلق میگیرد.

4-تولید محتوا و تولید محصولات آموزشی: روش دیگر برای کسب درآمد، تولید محتوا و پکیج های آموزشی است. در این روش می توانید یک بار وقت بگذارید تا پکیج های آموزشی و محصولات مکمل را مهیا کنید. و در کنار لینک های رایگان سایتتان قرار دهید. پس از آن می توانید تا مدت ها بدون هیچ زحمتی پکیج ها را به فروش برسانید و درآمدزایی کنید.

سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال

حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که: سایت هایی مانند سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی و ایرانی، به جز تبلیغات از چه راهی کسب درآمد میکنند؟
بعضی سایت ها، فیلم و سریال های مختلف از جمله فیلم های بدون مجوز و یا بامجوز- بدون سانسور یا با سانسور و با دوبله را در سایت های خود به صورت رایگان قرار می دهند. باید بدانید هزینه ای که بابت گذاشتن اینگونه لینک ها می شود، بسیار زیاد است. مانند هزینه های دوبله کردن هر فیلم. زیرا برای این کار احتیاج به تیم دوبلاژ ماهر دارند و هزینه دوبله هر 90 دقیقه حدود 7-8 میلیون می باشد.
پس شخصی که وارد این حرفه میشود، می تواند با تشکیل یک تیم دوبله، فیلم را برای سایت خود آماده کند و به سایر سایت ها و شبکه های مخاطب هم بفروشد. در نتیجه با اینکار علاوه بر جبران هزینه های انجام شده، سودآوری هم میشود.

روش درآمدزایی سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال

1-اشتراک گذاری فیلم ها با دیگر سایت ها: یکی از راه های کسب در آمد این گونه سایت ها اشتراک گذاری فیلم ها با دیگر سایت ها می باشد. یعنی فیلم یا سریال با دوبله فارسی را در اختیار سایت دیگری قرار میدهند و بابت این اشتراک گذاری هزینه دریافت میکنند.

2-پهنای باند: روش دیگر کسب درآمد این سایت ها که معمولا ما از آن بی خبریم، از طریق می باشد.
زمانی که شما وارد سایتی می شوید، یا قصد دانلود فیلم را دارید یا میخواهید فیلم را آنلاین تماشا کنید. هزینه ای که بابت خرید اینترنت می کنید و همچنین اینترنتی که مصرف می کنید، برای شخص ارائه دهنده سودآوری دارد. در واقع سایت مربوطه از طرف دیتاسنتر (که میزبان این گونه سایت ها هستند) به صورت درصدی درآمد کسب می کند. البته این مورد ممکن است در همه دیتاسنترها صدق نکند و بعضی از آن ها پولی به سایت های دانلود ندهند. در این صورت مسلما سایت های دانلود این دیتاسنترها را برای کار و مشارکت انتخاب نمیکنند. و با دیتاسنترهایی قرارداد میبندند که برای آن ها سودآور باشند و بتوانند از طریق پهنای باند درآمدزایی کنند.

3-خرید اشتراک توسط مردم: روش دیگر کسب درآمد از طرف خود مردم می باشد. مثلا سایت هایی مثل فیلیمو و یا نماوا که فیلم و سریال ایرانی و خارجی ارائه می دهند، به صورت ماهیانه از مردم هزینه دریافت می کنند. و مردم می توانند با خرید اشتراک، به صورت رایگان فیلم و سریال تماشا کنند.

4-فیلم های جدید و نو: روش دیگر کسب درآمد به این شکل است که سایت ها لینک فیلم های تازه اکران را به صورت رایگان در صفحه خود قرار میدهند. و طبق توافقات قبلی با سازنده فیلم، هر شخصی که از طریق این لینک فیلم را دانلود کند، به سایت مربوطه درصد تعلق می گیرد.

کسب درآمد، ترافیک وب سایت خود را به درآمد تبدیل کنید.

یکی از مهمترین موضوعات برای دارندگان سایت، یادگیری روشهای کسب درآمد از ترافیک وب سایت است.

بسیاری از مدیران سایت فکر می کنند که تبلیغات متنی تنها راه است. ولی گزینه های زیادی برای کسب درآمد از سایت وجود دارد.

هر وب سایتی امکانات و مخاطبان خاص خود را دارد، بنابراین بسیار مهم است که دریابید کدام روش فروش بهتر جواب می دهد، و یا روش ها را برای به حداکثر رساندن درآمد خود از سایت مخلوط کنید.

در اینجا، ما اطلاعات مختصر و طبقه بندی شده ای در مورد روش های فروش ترافیک وب سایت را به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما سایت خود را راه اندازی کرده و کلیه کارهای فنی و طراحی آن را انجام داده اید، همه چیز همانطور است که باید باشد. ولی درآمد شما از طریق سایت از نظر تلاش، وقت و سرمایه گذاری که انجام داده اید قابل قبول نیست. ممکن است ۲ مشکل وجود داشته باشد.

  • میزان ترافیکی که دارید.
  • روشی که می خواهید با آن ترافیک خود را به پول تبدیل کنید.

برای اینکه از وب سایت خود درآمد خوبی کسب کنید، ابتدا به تعداد خوب و کیفیت بازدید نیاز دارید. بدون میزان ترافیک مشخص، حتی بهترین روش کسب درآمد نیز بازده خوبی برای شما به همراه نخواهد داشت.

جذب افراد به وب سایت شما نیاز اصلی کسب درآمد از سایت است و پس از آن نقش مهم روش درآمدزایی ظاهر می شود. انواع مختلفی از روش ها برای جذب ترافیک وب و کسب درآمد وجود دارد که می توانید انجام دهید.

روش های جذب ترافیک                                              

نکته مهم دیگر در مورد داشتن ترافیک از موتورهای جستجو، محتوای سایت شماست؛ موتورهای جستجو با محتوای سایت کار می کنند تا بازدیدکنندگان را به پاسخ های مورد نیاز خود بفرستند؛ استراتژی داشتن محتوای بهتر که باعث ایجاد ترافیک بیشتر در موتورهای جستجو می شود به عنوان بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شناخته می شوند.

با داشتن یک فهرست از ایمیل امکان انتخاب روش های مختلف برای بازاریابی وجود دارد که می توانید در آینده بیشتر سود ببرید، شما می توانید مشتری های مکرر بسازید و اعضای فهرست خود را به عنوان مشتریان بالقوه برای محصولات خود تبدیل کنید.

اگر به ساختن یک فهرست ایمیل از ترافیک خود شروع نکرده اید، در اسرع وقت شروع به کار کنید. فهرست های ایمیل مانند یک نقشه گنج در بطری است. تعداد زیادی از ترافیک از طریق سایت شما جریان می یابد و هرگز برنمی گردد، اما هنگامی که یک فهرست ایمیل دارید، می توانید به طور منظم از آنها برای بازاریابی استفاده کنید.

برای دریافت نشانی ایمیل، اطمینان حاصل کنید که یک فرم تماس در هر صفحه به وضوح قابل مشاهده است و کاربران را تشویق به ثبت نام در فهرست ایمیل شما می کند. برخی از بازاریابان آنلاین از از پنجره های بازشو برای جلب نظر کاربران استفاده می کنند. جعبه ثبت نام شناور گزینه دیگری است که در صفحه استفاده می کنند. با ترافیک خود مانند هر رابطه دیگری رفتار کنید. اعتماد ایجاد کنید و ارزش اضافه کنید.

هنگامی که با مخاطبان خود رابطه محکمی برقرار کنید، احتمالاً آنها بر روی پیشنهادات و تبلیغات بازاریابی شما کلیک می کنند.

راه های فروش ترافیک سایت

تاثیر ترافیک برای کسب درآمد قابل توجه است، اما بدون روش مناسب، از ترافیک وب سایت درآمدی  کسب نخواهد شد.

روش های مختلف برای فروش ترافیک وجود دارد.

همانطور که گفته شد، دو عامل در درآمدی که از بازدید سایت بدست می آورید تأثیر می گذارد.

 اول نوع و میزان ترافیکی امی 10, 2022

سرویس های هاست دانلود ایران “جهش سرور” یکی از بهترین سرویس های میزبانی فایل های شما می باشد که بر روی سرور های اختصاصی لینوکس میزبانی می شوند و که در آنها از جدیدترین متد ها و کانفیگ ها استفاده می شود و شما می توانید نهایت کیفیت را در این محصولات مشاهده کنید. شما می توانید چنانچه سایت پر ترافیکی دارید بر روی سرورهای هاست دانلود ما میزبانی شوید و علاوه بر داشتن یک هاست کاملا اسپانسری و رایگان از ترافیک تولیدی آن هم کسب درامد کنید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا