برپایی موکب سلام یامهدی (عج) در جوار حرم امامین عسگریین

برپایی موکب سلام یامهدی (عج) در جوار حرم امامین عسگریین

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی موکب سلام یامهدی (عج) در جوار حرم امامین عسگریین (ع) خبر داد و گفت: در این موکب، امکانات رفاهی ویژه برای زائران این مکان زیارتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری باراناخبر، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران در سامراء گفت: مهم‌ترین موضوع، خدمت‌رسانی به زوار حرم شریف عسگریین در شهر مقدس سامراء و تأمین محل اسکان و استراحت این عزیزان است.

توکلی‌زاده از برپایی موکب سلام یامهدی (عج) در جوار حرم شریف امامین عسگریین (ع) به همین منظور خبر داد و افزود: امسال با حضور جهادی همکاران ارجمندم در قرارگاه سامراء، این موکب برپا شده که کنار آن، بیش از ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و مرکز شست‌وشوی لباس برای رفاه حال زائران عزیز ایجاد شده است.

وی که برای بررسی میزان و کیفیت خدمت‌رسانی قرارگاه سامراء در جمع زائران و خادمان حضور داشت، بیان کرد: امسال در قسمت پارکینگ بزرگ منتهی به این حرم شریف، هم اقدامات خوبی برای راه‌سازی و آسفالت صورت گرفته و هم مواکب ویژه بانوان، نوجوانان، همچنین مواکب پزشکی و بهداشتی درنظر گرفته شده‌اند.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران ضمن بیان این نکته حضور پرشور مردم در این مکان زیارتی، بیانگر ضرورت افزایش امکانات و نیروی انسانی در آن برای پاسخگویی به نیاز زائران است، ادامه داد: سامراء، مقصد زوار اباعبدالله الحسین (ع) قبل و بعد از روز اربعین است و از این بابت این حرم مطهر، یکی از مهم‌ترین قرارگاه‌های زیارتی زوار اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین است.

وی در پایان اظهار امیداوری کرد: ان‌شاءالله توانسته باشیم با همت همکاران خدوم و مخلص در قرارگاه سامراء و تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی‌شان در موکب سلام یامهدی (عج) تا اندازه‌ای در مسیر رفاه حال زائران عزیز قدم برداشته باشیم و این اقدامات مرضی حضرت حق و صاحب این حرم شریف قرار گیرد.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا