علمی و پزشکیکسب و کار برتر ایرانی

طریقه مصرف گانودرما برای کبد چرب

 سایر مواد مفید جهت تسهیل درمان کبد چرب

افرادی که به دنبال روشی سالم برای لذت بردن از قهوه هستند، ممکن است به قهوه ماسالا گانودرما علاقه‌مند شوند که همراه با طعم لذیذ قهوه، مزایایی برای سلامتی نیز دارند.آووکادو :ترکیبات موجود در آووکادو باعث کاهش سلول های چرب تجمع یافته در این ارگان شده و باعث بهبود عملکرد آن می شوند.  آووکادو همچنین سرشار از فیبر است که برای کنترل وزن مفید است.ماهی :ماهی های چرب نظیر سالمون، ساردین، تون و غزل آلا مملو از امگا ۳ هستند. اسید های چرب امگا-۳ برای متعادل کردن سطح چربی کبد و کاهش التهاب بسیار مفید است.بلغور جوی دو سر:غلات کامل نظیر بلغور جوی دو سر به بدن شما انرژی می دهد. این کربوهیدرات ها مملو از فیبر هستند که نقش موثری در کاهش وزن شما دارد.

روغن زیتون

این روغن سرشار از اسید های چرب امگا ۳ است. این روغن در مقایسه با دیگر روغن ها نظیر مارگارین و کره سالم تر است. تحقیقات نشان داده است که روغن زیتون برای کاهش سطح آنزیم های کبدی و کنترل وزن مفید است.شیر و لبنیات کم چرب:لبنیات سرشار از پروتئین است که از آسیب های کبدی جلوگیری می کند مغز آفتابگردان :این دانه های خوش طمع سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که از کبد در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند.سیر :سیر ،برای پاکسازی کبد عالی است. سیر به فعالسازی آنزیم هایی که کبد را از سموم پاک می کنند، کمک می کند. همچنین دارای دو ترکیب طبیعی به نام های آلیسین و سلنیوم است ،که به فرآیند پاکسازی کبد کمک می کنند و از کبد در برابر آسیب سموم محافظت می کنندر علاوه بر آن ، سیر میزان کلسترول و تری گلیسرید را کاهش می دهد، که مانند بار سنگینی برای کبد هستند و مانع از عملکرد درست کبد می شوند.

نان سفید، برنج و ماکارونیبرای درمان بیماری کبد چرب می توان از استفاده نمود برای مصرف آن را به صورت کامل و یا پودر با آب جوش دم نماییدطریقه مصرف برای کبد چرب چگونه است:یکی از بیماری هایی که امروز در بین افراد بسیار شایع است کبد چرب می باشد. از علل ایجاد این بیماری هنوز اطلاع زیادی در دست نیست. اما برای کاهش عوارض این بیماری می توان از گیاهان دارویی استفاده نمود. یکی از این مواد می باشد. در این مقاله به نحوه مصرف این ماده برای درمان کبد چرب خواهیم پرداخت.

نحوه تشخیص بیماری کبد چرب:یکی از مهم ترین اعضا حیاتی بدن که در پاکسازی و فیلتراسیون مواد در بدن نقش مهمی دارد کبد می باشد. برای همین متخصصان برای کم نمودن عوارض این بیماری به مصرف توصیه می نمایند. این عضو در صورت بیماری باعث ایجاد علائمی در بدن می کند. از این علائم می توان به این موارد اشاره نمود.در صورت ایجاد این علائم حتما با پزشک متخصص در این امر مشورت نمایید نوشیدن قهوه و چای ماسالا علاقه‌مند هستند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است و در طول روز می‌توان از این نوشیدنی استفاده کرد.

درمان کبد چرب با قارچ گانودرما: این قارچ دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است این ماده باعث روند ترمیم و بازسازی سلول های این قسمت از بدن شده  به بهبود علائم بیماری کمک می کند. از علائم مهم کبد چرب ایجاد التهاب در این قسمت از بدن است. با خاصیت ضد التهابی از التهاب کبد جلوگیری نموده و روند درمان را افزایش می دهد.با تحقیقی که بر روی بیماران کبدی شد محققان دریافتند در صورت مصرف پودر در طی مدت ۶ ماه روند افزایشی این بیماری  کند و باعث ایجاد علائم بهبودی در آن می شود. قهوه های گانودرما دکتر بیز با استفاده از عصاره قارچ گانودرما و مواد طبیعی دیگر، به عنوان یک جایگزین سالم برای قهوه معمولی شناخته می‌شوند. نکته مهم در بیماری کبد چرب این است که این بیماری ممکن است در افراد الکلی نیز ایجاد شود.

به بیماری کبد چرب در این افراد کبد چرب الکلی اطلاق می شود. از می توان در درمان بیماری کبد چرب غیر الکلی استفاده نمود. نوشیدنی ماسالا، نوشیدنی سنتی هند است و قدمت آن به حدود ۵ هزار سال پیش برمیگردد. این نوشیدنی سنتی خواص متعددی برای سلامتی بدن دارد و بین افرادی که طرفدار سبک زندگی سالم هستند، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.ماسالا تا به امروز به عنوان یک نوشیدنی محبوب و پرخاصیت بین همگان شناخته شده و در دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار گرفته است. دکتر بیز با توجه به علاقه مردم به نوشیدنیهای جدید، در فرمولاسیون نوشیدنی ماسالا تغییراتی به وجود آورده و با اضافه کردن موادی مانند :قهوه و قارچ گانودرما در ترکیبات این نوشیدنی، محصولی جدید تولید کرده است.

به جرات می توان گفت که گانودرما تنها داروی طبیعی است که اثرات آن بر کاهش و درمان کبد چرب ثابت شده است. گانودرما سرشار از آنتی اکسیدان است به همین دلیل به پاکسازی و ترمیم بافت کبد کمک می کند. همچنین مصرف قارچ گانودرما موجب کاهش وزن و کاهش کلسترول و فشار خون می شود، به همین دلیل بار مضاعفی از دوش کبد برداشته می شود. گانودرما می تواند بیماری هایی که موجب ایجاد عوارضی در کبد می شوند مانند هپاتیت B را کنترل کند و از این طریق به بهبود وصعیت کبد کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که گانودرما رادیکال های آزاد موجود در بدن را از بین می برد و به کبد اجازه می دهد تا خودش را ترمیم کند.

این کار باعث افزایش میل و رغبت به استفاده از می شود. نکته مهم هنگام مصرف این است که نباید از این قارچ بیشتر از ۳ تا ۵ گرم در روز مصرف نمود. دوره درمان نیز ۵ تا ۶ ماه به طول می انجامد. در صورتی که افراد مصرف کننده از بیماری های زمینه ای مانند افت فشار خون و یا بیماری قند رنج می برند لازم است که همین مقدار مصرف را به دو یا سه بار تقسیم نموده و در طی زمانی ۴ ساعت یکبار مصرف نمایید. قهوه فوری دکتر بیز سوپریم با ترکیبات منحصر به فرد خود، به سلامتی عمومی و افزایش انرژی کمک میکند و در عین حال از مزایایی همچون کاهش استرس و تقویت سیستم ایمنی برخوردار میباشد.

در صورتی که بعد از ایجاد بیماری با پزشک درباره مصرف گانودرما مشورت نمودید می توانید از این قارچ برای درمان کبد چرب خود استفاده نمایید. برای این کار می توانید قارچ را به صورت کامل در آب چوش بیاندازید. این کار به آزاد شدن پلی ساکاریدها در آن کمک می کند. در صورتی که از طعم و مزه این قارچ ناراضی هستید با توجه به گفته پزشک می توانید آن را به صورت پودر در آورده و با مواد گیاهی دیگر به صورت دمنوش مورد علاقه خود مصرف کنید.

دکمه بازگشت به بالا