عمومیکسب و کار برتر ایرانی

شرکت حسابداری چیست؟ معرفی بهترین شرکت حسابداری در اراک

تخصص یک عامل بسیار مهم در استارتاپ های امروزی است. در هر کسب و کاری بهتر است همه چیز را به متخصصان بسپارید تا سریعتر به نتایج درست برسید. مدیریت، مالی، حقوقی، حسابداری و غیره برای پیشرفت به افراد آگاه نیاز دارند. در این راستا بسیاری از مدیران شرکت ها ممکن است برای مدیریت امور مالی خود به یک شرکت حسابداری مراجعه کرده و حل مشکلات مالی را به این شرکت ها بسپارند.

مهمترین مسئله در کسب و کار مدرن، تخصص است. اگر می‌خواهیم از حاشیه‌ها فراتر برویم، باید به خاطر داشته باشیم که در شرایطی که انجام کاری را می‌توان تخصص تلقی کرد، می‌توان به نتایج سریع‌تر و بهتری دست یافت. به عبارت دیگر همه چیز را به متخصصان واگذار می کنند. اکنون شرکت ها و کارخانه ها به این نتیجه رسیده اند که تعداد کمی از افراد نمی توانند همه تخصص های پیچیده را انجام دهند و نیروهای خارج از مجموعه باید بخشی از کار را بر عهده بگیرند.

شرکت حسابداری چیست؟

شرکت حسابداری چیست و چه کاری انجام می دهد؟ در شرکت ها و بنگاه ها مشکلات شرکت و مشکلات مالی فراوان و در عین حال پیچیده وجود دارد. مدیران می خواهند از روش های بهتر و تخصصی تر برای حل مشکلات و مقررات مالی استفاده کنند. در این زمینه دو راه حل وجود دارد: استخدام یک مدیر مالی در شرکت خود یا استفاده از خدمات یک شرکت حسابداری.

این شرکت ها متخصص در امور مالی، مالیاتی و حسابداری برای انواع شرکت ها و مشاغل هستند و خدماتی از قبیل گزارش تفصیلی، اظهارنامه مالیاتی، ارزش افزوده و … را ارائه می دهند.

برای انجام وظایف مالی، شرکت باید به کلیه اسناد مالی دسترسی داشته باشد و مسئولیت آنها را بر عهده بگیرد. شرکت هایی که خدمات حسابداری را به صورت تخصصی و حرفه ای ارائه می کنند، امور مالی شرکت را کنترل می کنند و درصد خطا در این امر به حداکثر کاهش می یابد.

انجام خدمات حسابداری در اراک

شرکت حسابداری رایان محاسبان دیگر شعبه خود را در اراک راه اندازی کرد تا در همین راستا در زمینه خدمات حسابداری و مالیاتی به مردم عزیز اراک هم خدمت رسانی کنیم

وظایف یک شرکت حسابداری چیس

شرکت حسابداری بسته به کار و فعالیت به بخش های مختلفی تقسیم می شود. کار این شرکت را می توان به دو نوع مختلف تقسیم کرد. بعد اول نوع ارائه خدمات از مشاوره تا حسابرسی و بعد دوم کلیه خدمات حسابداری در یک بسته می باشد.

شرکت های حسابداری از نظر ارائه خدمات؛ از خدمات مشاوره تا حسابرسی

برخی از شرکت ها فقط در زمینه مشاوره فعالیت می کنند. این خدمات ممکن است شامل حسابرسی شرکت باشد. خدمات حسابداری عملیات مالیاتی انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما و غیره. شرکت هایی که چنین خدماتی را ارائه می دهند این سرویس برای شرکت هایی با مدیران مالی و حسابداری در نظر گرفته شده است. و ارائه خدمات به نحوی که آنها به نحو احسن عمل کنند. آنها از طریق شرکت های مشاوره کمک می گیرند و از دانش شخصی خود برای بهبود کارایی این وظایف استفاده می کنند.

سطح دیگری از شرکت های خدمات مجموعه که خدمات خود را در قالب نظارت مستمر ارائه می کنند. این شرکت های حسابداری با نظارت کامل بر سوابق شرکت، اسناد و اطلاعات مالی را بررسی می کنند. علاوه بر نظارت، خدمات شرکت نیز قابل مذاکره است و معمولا قراردادهایی را امضا می کنند که یک سال یا چند ماه طول می کشد و معمولاً اظهارنامه مالیاتی را نظارت می کنند.

نقش شرکت های حسابداری شخص ثالث ارائه خدمات جامع به مشتریان است. کسب و کارها می توانند تمام امور مالی خود را به این شرکت ها بسپارند. در برخی موارد، مشاغل می توانند یک متخصص تمام وقت یا پاره وقت از شرکت استخدام کنند تا کلیه امور مالی مربوط به مجموعه های خارج از مجموعه ها را انجام دهد. کلیه امور مربوط به حسابداری و مالی از مشاوره و نظارت بر مسائلی مانند نصب و پیاده سازی نرم افزار در این شرکت ها انجام می شود.

نوع شرکت حسابداری برای نوع خدمات

در برخی موارد، کار یک شرکت حسابداری ممکن است شامل خدمات ویژه یا انجام بخشی از خدمات باشد. به طور کلی کارهای حسابداری به 3 قسمت تقسیم می شوند.

بخش اول، خدمات حسابداری و مالی:

این بخش شامل خدماتی مانند منابع انسانی و امور اداری، تهیه و انعقاد صورت های مالی، مدیریت و تحلیل حسابداری، ترازنامه و حسابداری قانونی می باشد.

بخش دوم، خدمات مالیاتی:

از وظایف این اداره می توان به تنظیم و تشکیل اظهارنامه مالیاتی، تهیه و ثبت گزارش ماهانه، ثبت اظهارنامه ارزش و سایر خدمات مرتبط با امور مالیاتی اشاره کرد.

بخش سوم مدیریت حسابداری و خدمات پرسنلی:

عمده کارها در این اداره انجام می شود که شامل ثبت بیمه و تهیه و ارسال لیست بیمه، تهیه و انعقاد انواع قراردادهای کاری، حضور و غیاب کارکنان، تهیه عملکرد کارکنان می باشد و شامل ثبت و تصحیح، صدور می باشد. کارت ها محاسبه اضافه کار و عیدی پرداخت حقوق و مزایا و جذب نیرو.

معرفی یک شرکت حسابداری رایان محاسبان تمامی مناطق

دلیل انتخاب شرکت حسابداری در بسیاری از مشاغل کاهش تعداد اشتباهات صورت های مالی است. در واقع همه شرکت ها نمی توانند به همه کارکردهای اقتصادی دست یابند و همه این عوامل به قابلیت اطمینان و کیفیت خدمات شرکت باز می گردد. برون سپاری خدمات مالی به یک شرکت، درک افراد تجاری در مورد مسائل مالی را کاهش می دهد. به همین منظور شرکت حسابداری رایان محاسبان یک گروه کامل و تخصصی در زمینه حسابداری و تحلیل انواع شرکت های دولتی، خصوصی، سهامی عام، سرمایه گذاری مشترک، استارت آپ ها، صنایع می باشد. و سازمان ها این شرکت کلیه خدمات مالی را در شهرهای تهران، کرج، اراک و بقیه مناطق از قبیل:

تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی

مالیات بر ارزش افزوده تنظیم دفاتر قانونی

ثبت نام

حسابداری و تهیه صورتهای مالی

ترجمه و تبدیل صورتهای مالی (انگلیسی – فارسی)

ارائه گزارشات حسابداری و مالی بر اساس مستندات ناقص

و سایر خدمات حسابداری و حسابرسی

دکمه بازگشت به بالا