عمومی

چرا سیاست‌مداری در جامعه ما عاقبتِ خوبی ندارد؟

اما در کنار طیف گسترده ای از این محصول است که هر فرد و هر مرامی استفاده از آنها فلسفه و مبانی نظری مدرنیته صرفا در حد تعدادی از کتاب های ترجمه شده منتقل شدند. برخی از مبانی نظری مدرنیته در کنار واردات گسترده آماده سازی آن را در پشت مرز زندگی می کردند عبارت اند از: آزادی رسانه ها حق داشتن ایده های مختلف نظام ، گردش قدرت و تخصص و انتقادی از دولت است. جامعه مدنی. به رسمیت شناختن افکار از یک رقیب. مدت مصلحت. بوروکراسی کارآمد منافع ملی و تفکیک قوا. حتی اگر در این مفاهیم نوشتن و صحبت های زیادی اما نهاد سازی و ناخودآگاه غالب جریان اصلی ناخودآگاه)) تبدیل شده اند. نه به ذکر است که اگر درآمد نفت نبود., میزان واردات فرآورده های مدرنیته نمی تواند پذیرفته شود.

طبیعی است که پذیرش فرهنگی اندیشه های متفاوت از واردات تلفن همراه به مراتب کار سخت تری است. اولین کتاب خواندن نیاز دارد. پس از بحث های عمومی می خواهد و سال تمرین و ارتباطات بین المللی مورد نیاز است در یک جامعه به عمق رقابت فکری و اندیشه رقیب و نتیجه فوق العاده مفید او به دنبال از بین ببرد. کشور شده است بدون مبادله کالا و خدمات با رشد و پیشرفت کرده اند.

یک نظام سیاسی بنابراین باید اعتماد به نفس آزادی رسانه ها و از نظر حقوقی و نقد و بررسیو غیره. هراسی نیست. در انگلستان آزادی رسانه ها آقای بوریس جانسون اعطا شده توسط آنها را با نهایت شفافیت بر روی کاغذ و به صورت قانون است. حزب سیستم خود به خود گردش قدرت به پیگیری و آن را در ذات خود ثبات و امید برای بهبود و. ایجاد رقابتی پارتیو غیره. جدی ترین موفقیت های سیاسی و حقوقی و مدرنیته است که با سال ها بحث و گفت و گو اجماع فلسفی و نظری آن هزاران کتاب و تمرین برای به دست آمده و پول نفت را نمی توان یافت. تحقق اصطلاح مصلحت. منافع ملی و جدایی از قدرت کهکشانی است که باید در اعماق فلسفه وجودی و دلیل وجودی))جریان های مختلف کارکنان تصمیم گیری و مطالعه و خواندن کتاب و درک مسئولیت حکومت و در نتیجه بازگشت. کسب و به کارگیری از این نوع آماده سازی و دستگاه های خودپرداز و تلفن همراه قابل مقایسه نیست. آن است که معقول و منطقی است که این محصولات را ترکو غیره. بنابراین مشتری نیست چرا که کتاب خواندن و فکر کردن و تغییر نیاز دارد. تغییرات در حال تحصیل نیست, شما نمی خواهد نیاز به فکر کردن در مورد.

کسی که در کشور های جهان سوم از سیاسی راقدری تجربه بلافاصله متوجه چند نکته خواهد بود:

1) سیستم کار نمی کند و … چه کار است “شبکه مرید و مرادی” است (پادشاهان و درباریان) ؛

2) اگر آن چیزی که آنها می تواند به نفع مردم بالا انطباق یافت نمی شود و نه با علم و برنامه و بر اساس …

3) حفظ وضع موجود مهم ترین هدف است.

در حال حاضر این فرد پس از شناخت مشکل ، چند انتخاب دارد:

یک: در سیاست باقی بماند. خوب از منافع آن استفاده خواهد کرد هر آنچه که مرید بودن خود را صد در صد در نزدیکی بیش از یک بیشتر استفاده کنید و در مسیرممکن است برخی از کار خوب بیش از حد انجام دهد. بدون سوال انجام این کار است. نه در انطباق و نه در پی تغییر دهید. سیاست ریاست جمهوری و وزارت برای او مترادف است با یک زندگی بهتر(پول سفر و شهرت) محسوب می شود. زمانی که متوجه خطر می شود. صحنه را ترک نمی کند (هوشنگ انصاری وزیر اقتصاد و رئیس شرکت نفت پهلوي دوم)این …

ب: در سیاست باقی بماند. اما به پول نقد. این سوال را به انجام. دیدگاه خود را به آنها. گاهی اوقات آنها می گویند “نه”. آن تغییر خواهد کرد اما ساختار شکن است. سعی کنید با منطق و علم و تجربه انسانی در پیشبرد اما چون شاگرد بودن بیش از سی یا چهل درصد نمی تواند نشان می دهد تا. به تدریج به نقطه ای می رسد که می تواند در پیشبرد. خود را مرید بود و علمی بود و این چیزی از حکومت سازگار نیست. در نهایت حذف شود. در مقابل یکی نیست به دنبال مصنوعات غیر سیاسی رفتن وعرصۀ سیاست ترک (علینقی عالیخانی وزیر اقتصاد پهلوی دوم)این …

یک: در سیاست باقی بماند. اما می خواهید به تغییر پایه را. مرید و مرادی پذیرفته نشده است. در پی قوانین و منطق و علم و قانون و مقررات و برنامه ها و اجماع فکری و رشد. این اصول وجود دارد. با مردم به انجام هر کاری است. در اندروید شما اراده سیاسی برای انجام این کار است. برنامه ها و به دنبال رضایت به چه چیزی نیست. با جسارت و با او بحث شده است. از طرح خود را. شما گره مردم را باز کند. نه سوال و شک اما در برابر این رویارویی را انجام دهد. این راه منافع مردم در خطر است و کار به جاهای باریک و نه حذف آنها و همچنین ممانعت از پایین. لبه پایین. تبعید و تخریب را (کبیر و محمد مصدق)این …

توجه داشته باشید: سیاسی چپ یا نرسیده است. چرا که او متوجه شد که کار اساسی نمی تواند انجام شود. کسانی که برای تماس استفاده کنید. شاگردان و مرادی نیز آنها را باور ندارد. اعتقاد به عدم وجود سیستم و قاعده مندی هر اهتمامی آب در پناه را مورد ضرب و شتم است.( غلام حسین صدیقی., استاد جامعه شناس دانشگاه تهران و وزیر دولت مصدق).

واردات فرآورده های مدرنیته و عدم پذیرش اصول نظری است که آن را به تولید تبدیل شد در پایان به ناکارآمدی و هرج و مرج منجر می شود. این نوع انتخاب بسیار محتوا. مصر برگزار شد بارز این نوع انتخاب است که متن در توسعه آن “گسترش عدم تعادل” (ناهموار توسعه) گفت. زمانی که سیستم است نه تخصص و متخصص انرژی هدر رفته است. این پروژه در زمان انباشته شده توسط آنها. حرکت جامعهو غیره. پر از فراز و نشیب و بی ثباتی است. محدوده تاریخ تکرار می شود با یک میزبان از اشتباهات انباشته شده. سیاست در یک چارچوب است که عمود بر شبکه شاگرد و اتفاق افتاده است که به هر دو نیست.

این سیستم از دولت موثر است در پاو غیره. کار سهلی نیست. غرب هنوز هم در جریان تکاملی. تفاوت در منطقی دریافت کنید. منطقی و در تحقق لازم برای بهداشت عمومی در پیش است. این نشان می دهد که با وجود زیست محیطی قانونی بعد از مدرنیته از قانون اساسی ایالات متحده آمریکا., در سال ۱۷۷۶ (و ۲۷ اصلاحات تا به امروز) این عقلانی است که حکومت در یک فرآیند مداوم است. حکومت مطلوب در ادامه بین المللی امروز, مهم ترین چالش حتی در جامعه پیشرفته است. زمانی که سیستم موثر است و آنها را مجبور به امید بهبود است. اساسا سیاست را و وارد در سیاست برای تغییر نیست منظورحفظ وضع موجود. سیاست مداری که تغییرات مثبت ایجاد شده توسط آنها نیز وقت خود و هم منابع جامعه از زباله است.

امروز در آسیا کشورهایی مانند ویتنام و اندونزی و کره جنوبی و مالزی و سنگاپور و چین از این سیستم از شاگردان و بسیاری از مدیریت خارج شد و حداقل در مدیریت اقتصادی و اجتماعی به شدت تحت تاثیر رقابت گردش فکر یادگیری از جهان بوروکراسی کارآمد و به رسمیت شناختن افکار اجتماعی و اقتصادی رقیب تخصص گرایی و حتی مجمع تشخیص مصلحت نظام به پذیرش آن روند دیوانه وار عمل می کنند. برخی مانند کره جنوبی و حتی در مراحل پیشرفته مانند آزادی رسانه ها و سیستم گردش خون در در ماه مه نیز دست یافته اند. زمانی که سیستم نه مردم زیر متوسط که ظرفیت تغییرپنج رتبه در جهان پیش بینی شده در آن است. جذب و قدرت به مردم اجازه می دهد چگونه به توان تخصصی و چه از نظر شخصیت و جدا از طبع در حاشیه روند.

مدرن., تجربه انسانی است که به سادگی برای فرانسه و انگلستان و غرب تعلق ندارد. هر کسی که در زندگی خود بر روی زمین حداقل با محصولات مدرنیته آشنا. مهم ترین دستاورد علمی علوم اجتماعی و مدرنیته سیستم های ذخیره سازی. اما از آن است که این هواپیما خودپرداز ، ماشین لباسشویی و اینترنت تمام سیستم. آن دسته از کشورهایی است که سیستم حکومت کار نمی کند این به این معنی. رشد شما در به تعویق انداختن. مدرنیته پایان تاریخ نیست. اگر یک کشور مجهز است و فکر جدید است مدرنیسم آن را افزایش می دهد. تاثیر و اثرپذیری زمینه رشد و توسعه را فراهم کند. هر زمان که یک فرد سیاست, مراقبت در جامعه ما حافظه خود را و نوشته شده بود در متن آن را در تمام شادمانی بود داستان از کار و فعالیت و استفاده می شود و شکایت از حذف. موبر و…. اخراج از کشور., حاشیه برداشت و نامردی و بی اعتنایی آن است. سیاست انجام می دهند در پایان مثبت خواهد شد.

* منتشر شده در وب سایت نویسنده . ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

دکمه بازگشت به بالا