عمومی

۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان ایلام پرداخت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: یکی از اصلی ترین ها اغلب ماموریت های کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است و کمیته امداد حضرت امام (ره) روند بسیار موثری برای شناسایی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت دارد.

وی توضیح داد: اولین قدم بحث احتمال است اندازه گیری ها، استعداد یابی و مشاوره شغلی برای افرادی که واجد شرایط درخواست برای طرح های استخدامی هستند.

مدیر کل کمیته امداد یلامین وی افزود: پس از آن خدمات مهارتی و آموزشی می آید که 100 درصد رایگان است.

وی تاکید کرد: گام بعدی اعطای تسهیلات اعتباری است الحسنه این که مجریان طرح اشتغال کمیته امداد حقوق می گیرند، افزود: آخرین مرحله بهره است. مندی از آموزش مهارت نظارت تکمیلی و دوره ای است که در طرح های اشتغال انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام افزود سال جاری بیش از 2000 نفر در زمینه آموزش های مهارتی آموزش دیده اند و تاکنون بیش از 2200 شغل برای این افراد ایجاد شده است. ایجاد شده این است.

وی گفت: بالغ بر 170 میلیارد دلار تسهیلات به مجریان طرح های اشتغال پرداخت شده و 2 هزار نفر نیز در حال تکمیل پرونده و ارائه تسهیلات هستند.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات اصلی خدمت تحویل مجموعه کمیته امداد خدمات مسکنی است که در سال گذشته بیش از ۲۵۰۰ خدمت مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرد.

طاهری گفت: تنها در حوزه ساخت و ساز مسکن بیش از 550 واحد مسکونی ساخته و به خانواده های نیازمند تحویل داده شده است. گام به گام تکمیل و تحویل خانواده ها می شود.

دکمه بازگشت به بالا