اقتصادی

اختصاص ۳۷۰ میلیارد به پروژه های جهش تولید در ایلام

باراناخبر / ایلام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 370 میلیارد دلار برای پروژه های مرحله تولید در این استان خبر داد.

دکتر. “محمد باقر نوبخت” در دومین روز سفر خود به ایلام ، پس از مراسم پیشگام ساخت 2000 پناهگاه برای استان محروم ، اظهار داشت: استان ایلام به عنوان نماد مقاومت و پایداری در دوران دفاع مقدس مقصد این سفر بود. هفته های مقدس و این کمترین کاری بود که ما توانستیم در پاسخ به همه سخاوت ، ایثار و فداکاری مردم ایلام انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در این سفر تصمیم بر این شد که 1.3 تریلیون دلار برای 23 پروژه که می تواند تا پایان دولت به اتمام برسد سرمایه گذاری کند ، و از سرمایه گذاری 370 میلیارد دلاری برای پروژه های تولیدی در سال گام تولید برای استان ایلام و او گفت. : اجرای این پروژه ها می تواند بیش از 3000 فرصت شغلی در استان ایجاد کند.

معاون رئیس جمهور از احداث 2 هزار واحد مسکونی تا پایان دولت در استان خبر داد و گفت: این برنامه در مدت یک سال برای مددجویان و افرادی که نمی توانند با همکاری بنیاد مسکن و کمیته انقلاب ساخت و یا خرید مسکن کنند ، اجرا می شود. دولت اسلامی در استان ایلام “.

نوبخت ادامه داد: علاوه بر این 2 هزار واحد ، 300 واحد دیگر نیز برای مددجویان کمیته امداد شهرستان با بیش از 25 هزار نفر از کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته می شود که بودجه این پروژه ها توسط دولت از طریق سازمان برنامه تأمین می شود. و بودجه. ” خواهد بود.

وی افزود: در تفاهم نامه ها ساخت خانه های محرومان که امروز در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان به امضا رسید ، با اعتبار سازمان برنامه ریزی بودجه و اجرای بنیاد پناهگاه انقلاب اسلامی “. کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان توزیع می شود.

سرانجام ، دکتر نوبخت گفت: به پیشنهاد استاندار ایلام و با برنامه ای در شورای برنامه ریزی استان و اقتصاد مقاومتی ، 300 واحد نیروگاه در استان برای گروه های کم درآمد در نظر گرفته شد که می توانند از این طریق امرار معاش کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا