عمومی

سهم ۵۰ میلیارد تومانی کمیته امداد اهر از تسهیلات اشتغال زایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابوالفضل غنی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان اهر بابیان اینکه بانک ها تسهیلات بانکی در حوزه ازدواج، اشتغال و … را پرداخت کنند، اظهار داشت: بانک ها باید تسهیلات بانکی در حوزه ازدواج، اشتغال و … را پرداخت کنند. امسال حدود 50 میلیارد دلار وام برای اقدام کمیته امداد شهرستان اهر تخصیص و در اختیار بانک ها قرار گرفته است و پس از تعامل بانک ها با کمیته امداد بیش از 38 میلیارد دلار تسهیلات اشتغالزایی شده است. پرداخت شده. ، و کمیته امداد شهرستان اهر رتبه دوم استانی را کسب کرده است.

فرماندار اهر افزود: با قدردانی از همکاری بانک های عامل شهرستان اهر در پرداخت تسهیلات و جذب منابع و ارزیابی مثبت از عملکرد بانک ها، گاهاً شکایاتی از سوی متقاضیان در خصوص دریافت ضامن ها صورت می گیرد که در این خصوص شکایت هایی از سوی متقاضیان صورت می گیرد. قابل قبول نیست زیرا فکر می کنیم مردم نباید در امکانات پذیرایی با موانعی مواجه شوند.

وی از رایزنی با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاری در حوزه تولید و اشتغال شهرستان اهر خبر داد و گفت: یکی از چالش های اساسی شهرستان اهر کمبود فرصت های شغلی یعنی ایجاد شغل برای جوانان بیکار است. . . اهریبه دنبال برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان اهر هستیم.

غنی زاده با اشاره به اینکه امسال 5 میلیارد و 600 میلیون دلار تسهیلات مشاغل خانگی برای اداره کار اهر در نظر گرفته شده است، گفت: بانک ها باید تا پایان آذرماه برای برداشت وام همکاری کنند چرا که اگر تسهیلات مشاغل خانگی از شهرستان برداشت نشود. . ، سهمیه به شهرستان ها منتقل می شود.

فرماندار اهر بر لزوم همکاری بانک های عامل در برداشت وام و پرداخت تسهیلات سهم شهرستان تاکید کرد و گفت: بانک های عامل شهرستان اهر در تکریم ارباب رجوط توجه ویژه ای داشته باشند. قطعا کمتر گزارش ها ما از عدم احترام به پروردگارمان در بانک ها می شنویم، اما نباید باعث رنجش ما شود. از سوی دیگر برخی صنوف ضامن ندارند و اصرار بانک ها بر لزوم ضامن تنها مانع از دریافت تسهیلات می شود بنابراین انتظار داریم بانک ها سخت گیری کمتری داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا