استان ها

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان

به گزارش خبرگزاری باراناخبر؛ یحیی صادقی با اشاره به هفدهم کرداد سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد گفت:

وی گفت: صندوق قرض الحسنه قرض الحسنه قرض الحسنه مددکاری استان کرمان از 21 بهمن ماه 1396 راه اندازی شد و طی دو ماهه نخست امسال یک هزار و 614 فقره به ارزش 15 میلیارد و 917 میلیون دلار برای مددجویان و نیازمندان از سوی صندوق همیاری استان کرمان پرداخت شد. ماه های امسال

صادقی می گوید: این تسهیلات در حوزه درمانی، فرهنگی، مسکن، حمایتی، اشتغال و… پرداخت می شود.

به گفته وی، صندوق قرض الحسنه امداد استان کرمان در سال گذشته 13 هزار و 994 فقره تسهیلات به ارزش 183 میلیارد و 621 میلیون دلار به مشتریان و اقشار نیازمند استان پرداخت کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین به راه اندازی صندوق ضمانت اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: این صندوق برای ضمانت آسایش مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است و از ابتدای سال جاری تاکنون تا کنون در استان کرمان به بهره برداری رسیده است. 151 مشتری با وام حدود 3 میلیارد دلاری از این ضمانت استفاده کرده اند.

وی گفت: در راستای گسترش دامنه پوشش این خدمت، امسال وام گشایش مشتریان نیز به صورت صندوق ضمانت خواهد بود.

صادقی با دعوت از خیران و موسسات خیریه برای واریز در این صندوق، می گوید: موسسات خیریه حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد استان به آدرس (www.sqev.ir) و یا با واریز به این صندوق از بسته تشویقی علاوه بر سود بهره مند شوند. . از منابع صندوق و امکان پرداخت تسهیلات بیشتر برای نیازمندان.

48

دکمه بازگشت به بالا