بین الملل

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در مورد اقدامات دبیرخانه راهبردی اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه اسلامی استان ایلام اظهار داشت: ما آن را تهیه کردیم و برای سازمان مرکزی ، و پس از امضا و تصویب ، ما آن را در جلسه رسمی در دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به اعضا ارائه دادیم و اکنون جلسات را به صورت ماهانه برگزار می کنیم.

امضای تفاهم نامه عملیاتی با صدا و سیمای مرکز ایلام

وی افزود: با هماهنگی مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه ایلام ، برنامه ها را به صورت هماهنگ انجام خواهیم داد ، اعلامیه راهبردی دومین گام انقلاب اسلامی در دانشگاه اسلامی استان ایلام است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه اسلامی آزادی اسلامی اظهار داشت: برای امضای این تفاهم نامه ، مسئول بسیج اساتید دانشگاه های ایلام با مدیر کل سازمان صداوسیمای مرکز ایلام و سازمان تبادل نظر کردند نمایندگان وی و در هشت موضوع مهم توافق کردند و پخش می شود.

عباسی در تشریح برنامه های مشترک با صدا و سیمای ایلام گفت: ساختار این برنامه ها به گونه ای بود که کارشناس اجرایی به همراه کارشناس رسمی در مورد هر یک از موضوعات مربوطه بیانیه هفتگی یا ماهانه داشتند و صدا و سیما موضوع را به اطلاعات دانشگاه گزارش داد.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته ، صداوسیما قرار است این موافقت نامه را در شورای برنامه ریزی خود بررسی كند و كارشناس و مجری آن از دانشگاه خواهد بود و بقیه كارهای آن توسط صدا و سیما انجام می شود و تا یک یا دو هفته یک بار پخش شود. “وظیفه اصلی ما در دبیرخانه استان اعلام مرحله دوم است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در مورد بیان گام دوم با همکاری مراکز دانشگاهی در دهلران و ایوان با حضور استاد مدعو و مشارکت اعضای هیئت علمی توضیحاتی ارائه داد. دبیرخانه بیانیه استراتژیک نیز عضو سمینار است. ما با این اعضای ارشد و پژوهشگران حوزه علمیه استان ایلام تماس گرفتیم.

عباسی افزود: مرکز روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ارتباط بسیار نزدیک با سمینار دارد ، بنابراین مدرس سمینار که در دهلران و ایلام بود از طریق سمینار حضور داشت.

تکرار و تعمیم مانع تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی می شود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ، تکرار و تکرار بیانیه را مانعی برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد و ادامه داد: متأسفانه فقط برگزاری جلسه اطلاع رسانی در مورد بیانیه ها شأن آن را تنزل می دهد. “” البته ، این سهل انگاری است که باید بسیار مراقب آن باشیم. چون تحت تأثیر مکالمه قرار می گیریم.

وی اظهار داشت: در این حالت ظرفیت های مرئی و پنهانی خوبی وجود دارد. اما باید شناسایی و توضیح داده شود که متأسفانه ما در اجرای بسیاری از پروژه هایی که اکنون در این مرحله وارد شده ایم با مشکل روبرو هستیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آزاد ایلام با بیان برخی اقدامات برای اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب در ایلام اظهار داشت: جلسات منظمی با بسیج اساتید استان داریم ؛ اما از بعضی جهات به برگزاری جلسات بسنده نمی کنیم و حتی درگیر پروژه های عملیاتی هستیم.

این استاد دانشگاه گفت: اعضای اصلی سازمان بسیج اساتید در نظارت بر مسائل مالی و مشکلات یک پروژه ملی – که سد کنگی در شهر ایوان نامیده می شود – در جلسات متعدد با مدیر کل جهاد کشاورزی و سرلشکر مدیر منطقه آب ما جلساتی برای حل مشکلات داشتیم. در این راستا ، ما از ظرفیت دبیرخانه ، توانایی بسیج اساتید استانی و اتاق های فکر استفاده کردیم – که مشاهده می کنیم و در استان به یک معضل وارد می شویم.

عباسی با بیان اینکه در استان ایلام به مشکلات مختلفی پی برده ایم ، افزود: ما دو راه حل اجرایی – عملیاتی داریم که در سال گذشته شروع کردیم و در سال 1400 به پایان می رسد تا بتوانیم مشکلی در استان را حل کنیم.

وی تأکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و دبیرخانه اعلامیه گام دوم انقلاب در استان ایلام به عنوان بازوی مشورتی مدیران اجرایی عمل می کند و در مورد پروژه های مورد نیاز به آنها مشاوره می دهد.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا