علمی و پزشکیکسب و کار برتر ایرانی

قهوه فوری موکا چیست

خرید قهوه موکا گانودرما

خواص قهوه موکا گانودرما بیز برای چی خوبه؟ قهوه موگا دکتر بیز عوارض داره؟ قهوه فوری موکا گانودرما برای پیسی یا پسوریازیس خوبه؟

قارچ گانودرما یک قارچ سخت پوست است که روی تنه ی درختان فرسوده در آسیا می روید.

همان طور که از مشخصاتش هم پیدا است خوردن این قارچ به صورت خام اصلا خوشایند نیست.

کمپانی دکتر بیز برای اولین بار در ایران (و تا به حال تنها در ایران) دست به اقدامی جالب زده و طی این اقدام گانودرما را با قهوه ترکیب و باعث اضافه شدن خواص جدیدی به آن شده است.

خواص درمانی قهوه گانودرما موکا چیست؟

اما فقط یک مدل قهوه؟ مسلما نه! قهوه گانودرما انواع زیادی دارد مثل لاته، سوپریم،هات چاکلت و… که ما در این مطلب قصد معرفی خواص قهوه موکا و سایر ویژگی های قهوه موکا به شما را داریم.

قهوه گانودرما

گانودرما یک قارچ با ۴۰۰ جز فعال زیستی است که هر کدام خواص ویژه ای به این گیاه بخشیده اند.

بهترین روش استفاده از قارچ گانودرما استفاده از قهوه آن است.

حالا سوال پیش می آید که شرکت دکتر بیز که تنها تولید کننده قهوه گانودرما در ایران است آیا مشتریان را با تنها یک مدل قهوه مثلا اسپرسو تنها می گذارد و طرفداران باقی انواع قهوه را به حال خود رها می کند تا از خواص گانودرما بی بهره بمانند؟ مسلما نه! قهوه های گانودرما انواع زیادی دارند، مثل ؛

نحوه مصرف قهوه گانودرما

نحوه مصرف قهوه گانودرما را ما در یک ویدیو زیبا تهیه کردیم که میتوانید مشاهده کنید

قهوه ی موکا

قهوه موکا بیز نوع شکلاتی کافه لاته است. قهوه موکا مانند قهوه لاته از ترکیب شیر و اسپرسو به دست می آید اما شکلات شیرین نیز به آن اضافه می شود (غالبا به شکل پودر کاکائو )؛ موکا قهوه همچنین می تواند با شیر کاکائو یا شکلات تلخ نیز سرو شود.

معرفی قهوه فوری موکا

قهوه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته میشود از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع قهوه هایی می باشد که در سال های اخیر توانسته است در اولویت انتخاب های بسیاری از مخاطبان و کاربران قرار گرفته است. پایه این قهوه از شیر داغ و اسپرسو می باشد که پودر کاکائو نیز به آن افزوده می شود البته این قهوه در انواع ترکیبات و طعم های مختلفی تولید و عرضه می گردد که مخاطبان میتوانند با توجه به سلیقه و پسند خود مناسب ترین نوع و طعم قهوه گانودرما موکا  را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. گانودرما نوعی قارچ بوده که با داشتن ترکیبات معجزه انگیز خود امروزه در کانون توجه واقع شده و در کشورمان و خاورمیانه برای اولین بار این قارچ به وسیله فراوری شده با قهوه زیر نظر دکتر بیز تهیه و تولید شده است. قهوه گانودرما موکا با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت و دو استاندارد بین المللی تنها محصول گانودرمای دارای مجوز در کشورمان می باشد که فروش بسیار مناسبی را دارد در ادامه صحبت هایی در خصوص فواید مزیت و قیمت قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز خواهیم داشت.

قهوه موکا چیست؟

در میان طعم‌های بی‌نظیر قهوه؛ شاید بتوان قهوه موکا را به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع نوشیدنی قهوه در سرتاسر دنیا شناخت! قهوه موکا؛ قهوه موکاچینو و یا قهوه شکلاتی از نوشیدنی‌های گرم بر پایه اسپرسو است که با شکلات طعم‌دار شده‌است. جالب است بدانیدکه هر نوشیدنی مبتنی بر قهوه که در منو کافی‌شاپ می‌بینید؛ ترکیبی از دو ماده اصلی یعنی شیر و اسپرسو است. نوشیدنی‌هایی مبتنی بر اسپرسو؛ با دستگاه اسپرساز و به روش کاملا سنتی تهیه می‌شوند.

به طور خلاصه می‌توان گفت که موکا؛ ترکیبی از شکلات و قهوه است که همانند کاپوچینو، معمولا از کف مخصوص شیر تشکیل می‌شود. این قهوه که با قهوه لاته تفاوت دارد؛ بین علاقه‌مندان به شکلات و قهوه محبوبیت زیادی دارد. قهوه موکا؛ ترکیبی از سس شکلات داغ ، قهوه(اسپرسو)، شیر فوم گرفته شده و فوم شیر است. در حقیقت قهوه موکا؛ مناسب کسانی است که طعم شکلات را دوست دارند و علاقه‌ای به تلخی قهوه ندارند. گیاهان موکا؛ گیاهانی کوتاه با انواع توت‌ها و برگ‌های کوچک هستند. دانه‌های این گیاه؛ دارای طعم طبیعی شکلات هستند.

تاریخچه قهوه موکا

این قهوه؛ نام خود را از یک شهر بندری در کشور یمن دارد! قهوه موکا؛ یکی از قدیمی‌ترین انواع گیاه قهوه عربیکا است که نام خود را از شهر المخا یا وموکا در کشور یمن گرفته‌ است. موکا؛ یک شهر ساحلی و البته یک بندر تجاری در یمن است که در امتداد دریای سرخ قرار گرفته‌ است. قهوه عربیکا؛ در مناطق کوهستانی کشور یمن و ارتفاعات آن کشت می‌شد و به نام همین بندر نام‌گذاری شد. از آن پس؛ این قهوه به عنوان قهوه موکا در بازار خرید و فروش شد.

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت خريد قهوه گانودرما دكتر بيز کلیک کنید

قیمت و خرید قهوه سوپریم دکتر بیز مستقیم از شرکت دکتر بیز تهیه نمایید
قهوه گانودرما قیمت خیلی زیادی ندارد و اگر قیمت خرید قهوه گانودرما موکا دکتر بیز  را از سایت ما بخواهید که دیگر کمتر هم می شود

دکمه بازگشت به بالا