علمی و پزشکیکسب و کار برتر ایرانی

خواص قهوه فوری لاته دکتر بیز همراه با قارچ گانودرما

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است که با استفاده از آن می‌توانید احساس بی‌نظیری را در طول روز برای خود بسازید؛ وجود کافئین در قهوه نقش مهمی در سرحال بودن و شادابی افراد دارد. تجربه نشان داده است که مصرف قهوه می‌تواند احتمال بروز بیماری پارکینسون را به شدت کاهش دهد. مصرف منظم قهوه لاته دکتر بیز سبب می‌شود تا شخص از مشکلاتی نظیر آلزایمر رهایی پیدا کند. قهوه فوری لاته دکتر بیز یک محصول بی‌نظیر است که با استفاده از آن می‌توانید، حس بی‌نظیری را در طول روز تجربه کنید. در این محصول ترکیباتی همچون قارچ گانودرما به کار رفته است که اهمیت درمانی آن را به میزان زیادی افزایش داده است.

خواص قهوه فوری لاته دکتر بیز

قارچ گانودرما قارچی بی‌نظیر و شناخته شده است که وجود خواص بی‌شمار در ساختار آن موجب شده است که در درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد داشته باشد و از آن در تهیه انواع مختلف نوشیدنی استفاده شود.

از آنجایی که این قارچ به صورت خام قابل استفاده نمی‌باشد، نوشیدن قهوه گانودرما لاته دکتر بیز در کنار طعم مطلوب آن می‌تواند، خواص فوق‌العاده این قارچ را نیز به بدن شما انتقال دهد.

قارچ گانودرما چیست؟

دارای قدمتی ده هزار ساله است و معانی متفاوتی نظیر معجزه، اسرار و جادو تعبیر شده است

ترکیبات موجود در قارچ گانودرما:

  • پروتئین ها
  • آنتی اکسیدان ها
  • پلی ساکاریدها
  • آدنوزین ها
  • ویتامین های ، C،  D،E و B

همان گونه که پیداست این قارچ حاوی مواد مغذی حیاتی و بسیار مهمی می باشد که در ادامه به بررسی نقش هرکدام در بدن خواهیم پرداخت.

خواص قارچ گانودرما:

قارچ گانودرما را می توان بی رحم ترین گیاه در نابودی انواع بیماری ها دانست. هر نوع بیماری متفاوتی که در اثر عوامل مختلف از جمله استرس، عدم آرامش و ضعف اعصاب، محیط زندگی و… به وجود می آیند، نمی توانند در برابر قارچ گانودرما از خود محافظت کرده و دوام آورند و سریعا از بین خواهند رفت. این قارچ منحصر به افراد بیمار نیست بلکه برای تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن نیز بسیار مؤثر می باشد.

  • آنتی اکسیدان قوی:

پلی ساکارید ها و ملانین های موجود در قارچ گانودرما، دارای خواصی از جمله ضد ویروسی، ضد باکتری، محافظت در برابر اشعه ، آنتی اکسیدانی و تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن می باشند. همچنین قارچ گانودرما باعث جلوگیری از آزادسازی هیستامین در بدن و در نتیجه ایجاد آلرژی می شود و به همین طریق از انواع حساسیت های متفاوت نیز جلوگیری می کند.

  • ضد سرطان و ضد دیابت:

پلی ساکارید ها و پروتئین های متصل به آن، باعث نابودی تومورها می شوند . همچنین فعالیت های مولکولی قارچ گانودرما باعث افزایش میزان گلبول های سفید در بدن می شوند که این گلبول ها در تقویت سیستم دفاعی بدن نقش داشته و با انواع بیماری ها مقابله می کند. به همین سبب به این قارچ لقب معجزه آسایی داده اند چرا که می تواند از بیماری سخت علاجی نظیر سرطان و یا حتی ایدز پیشگیری کرده و یا آن را درمان کند. همچنین قارچ گانودرما باعث کوچک تر شدن سلول های سرطانی می گردد و تعداد آن ها را به شدت کاهش می دهد. لازم به ذکر است که این پروتئین ها و پلی ساکارید های گفته شده با آزادسازی انسولین، موجب درمان و یا پیشگیری از بیماری شایع دیابت نیز می شوند.

  • قاتل بیماری های مختلف:

گانودرما به درمان بیماری های شایع و متفاوتی نظیر ام اس، صرع، یرقان، تب و ورم مفاصل کمک بسیار شایانی کرده و احتمال ابتلا به این گونه از بیماری ها را به شدت کاهش می دهد.

  • زیبایی پوست:

قارچ گانودرما به سبب نابودی رادیکال های آزاد که موجب پیری در بدن می شوند و همچنین از طریق افزایش میزان گردش جریان خون در بدن، باعث جوان سازی پوست می شود. از طرفی دیگر پلی ساکارید ها دارای خاصیت ضد التهابی می باشند و هرگونه جوش و آکنه را از بین می برند.

  • مقابله با خستگی و ریزش مو:

کار و مشغله فراوان در زندگی روزمره هر انسانی موجب فکر مشغولی و در نتیجه ایجاد خستگی، افسردگی ،سردرد و ضعف اعصاب خواهد داشت. در طی مطالعات صورت گرفته پس از مصرف پنج هفته ای از قارچ گانودرما، این میزان به شدت کاهش یافته و آرامش اعصاب به فرد کاملا باز می گردد که در نتیجه زندگی وی تغییر می یابد. ناگفته نماند که استرس یکی از عوامل مهم در ریزش مو می باشد که با رفع آن، این مشکل نیز به صورت مستقیم برطرف خواهد شد.

  • دوستدار کبد و کلیه:

در دیواره سلولی قارچ ها، پلی ساکاریدهایی به نام کیتین و کتیوسان وجود دارند که در بهبود عملکرد روده، کبد و کلیه بسیار مؤثرند و به همین سبب افرادی که مبتلا به کبد چرب می باشند، با کمک این قارچ درمان خواهند شد و اگر فردی یک روز در میان تنها ۴ گرم قارچ گانودرما مصرف نماید، از ابتلا به کبد چرب در امان است.

  • بهبود عملکرد قلب:

تری ترپنوئیدها از تجمع پلاکت ها و سنتز کلسترول جلوگیری می کنند و در نتیجه باعث بهبود جریان خون در بدن می شوند. علاوه بر این گانودرما از انعقاد خون جلوگیری کرده و ماده آدنوزین که به طور طبیعی در آن وجود دارد، موجب نبض منظم تر و هرچه بهتر قلب می شود. همچنین این قارچ در درمان بیماری های قلبی نظیر بیماری عروق کرونر که مربوط به آسیب دیدگی رگ های اصلی شریان قلب است نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قهوه دکتر بیز در کنار داشتن تمامی خواص گفته شده مربوط به گانودرما، تاثیر بسزایی در لاغری دارد. زیرا سبب افزایش چربی سوزی در بدن، هضم سریع تر غذاها و بالا رفتن میزان خون رسانی به بافت های بدن می شود.

سایت تخصصی ما به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت ما اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ما عضو باشگاه مشتریان ما شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید. همچنین در فروشگاه ما کرم ضد چین و چروک گاتیو در کیفیت بسیار عالی و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا