اقتصادی

پیشنهاد کاربران باراناخبر برای مدیریت بازار در آستانه نوروز

به گزارش خبرگزاری باراناخبر ، این در حالی است که افزایش چشمگیر قیمت ها در کنار کمبود برخی اقلام در بازار مانند مرغ و روغن و … مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

کاربران باراناخبر در پاسخ به این سوال که به نظر شما در بازارهای فعلی باید از کدام بازارها نظارت کرد و پیشنهاد شما برای مدیریت بازار در این فضا چیست؟ نظرات بی شماری داده شد اگرچه بسیاری از کاربران با مداخله دولت در بازار و نظارت بر بازار مخالف بودند ، اما برخی دیگر نظر مخالف داشتند و تأکید کردند که نظارت باید برای تمام روزهای سال انجام شود ، فقط به شب عید محدود نشود.

کاربری به نام حسن خاطرنشان کرده است: در بازار پر سر و صدا شب عید ، به نظر من ، بازار میوه ، لباس و کالاهای مصرفی روزانه باید مهمترین اولویت مسئولان باشد ، زیرا عید و سال نو روزهای تغییر است طبیعت و زیبایی های زمان ، و مردم به این چهره زیبا احتیاج دارند. آنها همیشه زندگی دارند.

شهاب تهرانی پیشنهاد کرده است: در مورد میوه و سبزیجات ، ارائه وسایل نقلیه باری رایگان به م institutionsسسات و وزارتخانه ها برای تأمین مستقیم باغداران در شهرها تا پایان تعطیلات موثر خواهد بود.

برخی از کاربران مهار تورم ، کاهش سرعت رشد نقدینگی و اصلاح ساختارهای اقتصادی را از عوامل مهم در حل بحران دانسته اند. افزایش بی رویه نقدینگی. نقدینگی را محدود کنید. تورم کنترل خواهد شد و مشکل حل خواهد شد.

از بین بردن مافیاها و روابط با واسطه ها و فروشندگان نیز از جمله این پیشنهادها بوده است.

223223

دکمه بازگشت به بالا