حوادث

آماده‌باش مدیریت بحران برای مخاطرات احتمالی نوروز ۱۴۰۰

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی مدیریت بحران در استانهای سراسر کشور در برابر حوادث احتمالی طی نوروز 1400 روزه خبر داد.

اسماعیل نجار در مصاحبه ای با باراناخبر ، وی با اشاره به بخشنامه سازمان مدیریت بحران به استانداران سراسر کشور برای آمادگی در برابر حوادث و خطرات نوروزی ، اظهار داشت: استان هایی در سراسر کشور آزاد شدند که طی آن بر لزوم آماده سازی برای هرگونه حوادث و خطرات در ایام نوروز تاکید شد

وی گفت كه طبق این بخشنامه ، همه كمك ها ، خدمات ، سازمان های اجرای قانون و … باید برای مقابله با حوادث و خطرات غیر منتظره آماده شوند. علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی ، کلیه آژانس های امدادی باید مایل به همراهی و همکاری در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا باشند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه گزارشی از اقدامات انجام شده به طور مستمر و روزانه توسط استان ها انجام می شود ، گفت: همزمان با دریافت هشدارها و پیش بینی های هواشناسی ، آنها باید از هرگونه احتمال مداخلات جوی و حوادثی مانند سیل و طوفان.

نجار گفت که به دستگاه های مسئول نیز دستور داده شده است که به دلیل وقوع حوادث آب و هوایی و بارندگی در بهار ، کانال ها و رودخانه ها را پاکسازی کنند. وی گفت که گزارش نهایی از همه استانها دریافت شده است و در صورت بروز هرگونه نقص و انجام وظایف منجر به نقض قانون مدیریت بحران خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا