ورزشی

برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران در آستانه عید نوروز

به گزارش خبرگزاری باراناخبر، مجتبی صفایی درباره مهمترین برنامه‌های در دست اجرا به منظور مدیریت بازار شب عید گفت: باتوجه به تاکید مقام عالی وزارت صمت مبنی بر لزوم افزایش دو برابری سطح نمایشگاه‌ها در کشور (در طرح بزرگ جشنواره عید تا عید) یکی از رویکرد‌های اتاق اصناف، استفاده حداکثری از ظرفیت مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید بزرگ و تحریک تقاضای خرید شب عید با همکاری دولت به صورت خرید اعتباری و پرداخت با تاخیر چند ماهه است.

وی افزود: در ایام منتهی به سال، برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا متداول است، اما با توجه به تغییر سبک زندگی شهروندان و مطالبات مصرف کننده و واحد‌های صنفی، اتاق اصناف ایران «نمایشگاهی به وسعت ایران» را برای چهارمین سال پی‌درپی به منظور جلب مشارکت گسترده واحد‌های صنفی در فروش فوق‌العاده نوروزی اجرا می‌کند.

صفایی گفت: ما معتقدیم اجرای طرح نمایشگاهی به وسعت ایران، دسترسی شهروندان به کالای ارزان، باکیفیت و اصیل را ارتقا می‌بخشد و نسبت به نمایشگاه‌های عرضه مستقیم که در دو یا سه منطقه خاص از شهر‌ها برگزار می‌شود، مزیت‌های چندگانه‌ای دارد.

مزیت‌های استفاده از ظرفیت مجتمع‌های تجاری بزرگ در مدیریت بازار شب عید

رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص مزیت‌های استفاده از ظرفیت مجتمع‌های تجاری بزرگ در مدیریت بازار شب عید گفت: برخی از این مجتمع‌ها، با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم و استفاده از تجهیزات روز دنیا، علاوه بر توزیع و فروش کالا، برای جذب گردشگر طراحی شده‌اند و ایام نوروز روز‌هایی است که مردم عزیزمان هم برای خرید و هم برای استفاده از خدمات مراجعاتی به این مجمتع‌ها دارند. با توجه به ضرورت اتخاذ سیاست‌های حمایتی در راستای افزایش رونق واحد‌های صنفی، در اتاق اصناف ایران، تلاش خواهیم کرد که رونق دوباره به این مجتمع‌های بزرگ تجاری بازگردد. چراکه از یک سو، همکاران ما در صنوف مختلف در این مراکز در حال فعالیت هستند و از سوی دیگر امنیت، امکانات و زیرساخت‌های مناسبی در این مراکز فراهم شده است.

صفایی تاکید کرد: ما باید مجتمع‌های تجاری و مال‌های بزرگ را به چشم یک فرصت ببینیم و بجای اینکه واحد‌های صنفی مستقر در این مراکز تجاری را به بهانه عرضه کالای ارزان، به خیابان و پارک و محل‌های نمایشگاه ببریم، باید نمایشگاه را به پاساژ‌ها و مال‌ها بیاوریم تا به جای برگزاری نمایشگاه در چند نقطه محدود از شهر، عملا شاهد برپایی ده‌ها نمایشگاه بزرگ در استان‌های مختلف کشور در محیطی استاندارد و در شأن مردم و فعالان صنفی باشیم.

انتهای پیام/

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا