بین الملل

مقامات آمریکایی بر سر یافتن مقصر شیوع کرونا به جان هم افتادند/ افزایش خودکشی و افسردگی در سرزمین رؤیاها!

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، رسانه های آمریکایی گزارش داده اند که اختلاف کلامی شماری از مشاوران رئیس جمهور دونالد ترامپ درباره اینکه چه کسی مقصر نقص کاخ سفید در دولت در پاسخ به شیوع کروناویروس در ایالات متحده است ، علنی شده است.
براساس گزارش IBS News ، و تنش های بین کاخ سفید و مراکز کنترل بیماری ها علنی شده است و یک مقام ارشد کاخ سفید گفت که این مرکز به دلیل گسترش تاج مقصر بوده است. یک مقام کابینه ترامپ بیانیه کاخ سفید را “نادرست و نامناسب” توصیف کرد.

پیتر ناوارو ، مشاور تجاری کاخ سفید گفت: “مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، که دارای بیشترین اطمینان در جهان است ، درمورد آزمایش است.” [مربوط به کرونا] “این کشور کشور ما سقوط کرد.”

از طرف دیگر ، الکس آذر وزیر بهداشت آمریكا از این سازمان دفاع كرده است. وی در پاسخ به سخنان ناوارو روز یکشنبه گفت: “من فکر نمی کنم مراکز کنترل بیماری ها به کشور ما آسیب برساند.” “من فکر می کنم این موسسه نقش مهمی در سلامت دارد.” وی در پاسخ به اظهارات ناوارا گفت: “این اظهارات در مورد مراکز کنترل بیماری ها نادرست و نامناسب است.”

واکنش هایی در مورد استفاده خودسرانه ترامپ از هیدروکسی کلراید
پزشک ویژه رئیس جمهور تأیید کرد که دونالد ترامپ هیدروکسی کلرید خاص را برای مالاریا مصرف می کند ، زیرا به کرو ویروس آلوده نیست ، زیرا او و ترامپ به این نتیجه رسیده اند که مزایای احتمالی این دارو از خطرات نسبی آن بالاتر است. چاک شومر ، رهبر اقلیت دموکراتیک سنا ، دونالد ترامپ را متهم کرد که پس از کشف اینکه مشروبات الکلی هیدروکسیل مصرف کرده است ، به امید امید دروغین به مردم داده است. شومر در مصاحبه با MSNBC اظهار داشت: “کاری که رئیس جمهور آمریکا با گرفتن هیدروکسی کلراید انجام داده ، عملی کاملاً بی پروا است. وی ادامه داد:” ترامپ با این اظهارات به مردم امید کاذب می دهد و مردم می توانند شروع کنند. این دارو را به جای مراجعه به پزشک پس از آن مصرف کنید! “شومر با بیان اینکه سازمان غذا و داروی آمریکا و دولت این کشور گفته اند که این دارو عوارض جانبی دارد.” و این به طور بدی ضربان قلب را تحت تأثیر قرار می دهد. این واقعیت که وی گفت این کار بی دقتی وی را نشان می دهد و همچنین نشان می دهد که او به مردم اهمیت نمی دهد.

نانسی پلوسی

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان آمریكا

در همین حال ، نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان آمریكا در پاسخ به اظهارات دونالد ترامپ گفت: “این ایده خوبی نیست كه ترامپ از هیدروکلروتیازید به عنوان داروی احتمالی کرونری استفاده کند.” پلوسی به سی ان ان گفت: “من او را ترجیح می دهم آنچه را که مورد تایید دانشمندان نیست ، بخصوص برای گروه سنی ترامپ و همچنین گروه وزنی وی که بسیار ضخیم نیست ، مصرف نکند.” وی گفت: “بنابراین ، من فکر نمی کنم که ایده خوبی برای ترامپ باشد که این دارو را مصرف کند.”

تعداد مبتلایان تاج در پنتاگون نزدیک به 10000 نفر است
پنتاگون در بیانیه ای اعلام كرد كه تعداد افراد آلوده به كروناویروس در میان نیروهای آمریكایی از جمله سربازان ، خانواده های آنها ، غیرنظامیان و پیمانكاران به 8،600 نفر رسیده است. وزارت دفاع آمریكا همچنین اعلام كرده است كه 4342 نفر مبتلا به كرونو ویروس بهبود یافته است ، در حالی كه تعداد كشته ها از یك نفر به 28 مورد افزایش یافته است. نیروی دریایی آمریكا گزارش داد كه 2 هزار و 294 مورد كرونا ویروس ، و پس از آن ارتش با 1217 مورد ، گارد ملی با 1158 مورد ، تفنگداران دریایی با. 491 مورد و نیروی هوایی با 449 مورد.

ایالات متحده با داشتن 5 درصد از جمعیت جهان ، 30 درصد قربانیان کورونا را در اختیار دارد.
به گزارش سی ان ان ، ایالات متحده آمریکا با جمعیت کمتر از 5 درصد ، حدود 30 درصد قربانیان تاج گذاری در جهان را در اختیار دارد. تقریباً تمام ایالت های ایالات متحده فعالیت های اقتصادی خود را در سطوح مختلف بازگشایی و از سر می گیرند ، در حالی که شمار کشته شدگان کورونویروس همچنان در حال افزایش است. اقتصاد ایالات متحده نیز رکود بی سابقه ای را تجربه می کند. با این حال ، دولت رئیس جمهور دونالد ترامپ به هیچ وجه مقصر چنین شرایطی نیست. تعداد افرادی که با تاج در آمریکا زندگی می کنند ، 1 میلیون 550 هزار 294 نفر اعلام شده است که از این تعداد 91 هزار و 981 نفر جان باخته اند.

10 کشور برتر از نظر عفونت کروناویروس

با این حال ، چهره های ناراحت کننده و نگران کننده از انگیزه مقامات دولتی برای بازگشایی ایالات متحده و از سرگیری فعالیت های اقتصادی کم نکرده اند. حداقل 48 ایالت (از میان 50 کشور) به بازرگانی اجازه می دهد که روز دوشنبه بازگشایی شود یا محدودیت هایی را که ترامپ برای بازگشایی کشور – با واکسن یا بدون واکسن – در تلاش است ، کاهش دهد.
با تعیین مهلت 30 روزه برای تغییرات اساسی در سازمان بهداشت جهانی ، دونالد ترامپ تهدید کرده است که کمک های مالی این سازمان را برای همیشه قطع خواهد کرد.

مهلت 30 روزه ترامپ برای سازمان بهداشت جهانی
ترامپ در نامه ای که عصر دوشنبه به طور علنی در حساب توییتر خود منتشر کرد ، ترامپ برخی انتقادات سازمان بهداشت جهانی را به دلیل پاسخ اولیه خود به بیماری همه گیر Quaid-19 در روزهای اولیه انفجار در چین ، مورد انتقاد قرار داد. در این نامه ادعا شده است كه سازمان بهداشت جهانی گزارش های معتبری از این ویروس را نادیده گرفته و این سازمان را به انجام كارهای مضر به نفع جمهوری خلق چین متهم می كند ، از جمله این كار جلوگیری از ارزیابی های بهداشتی تایوان و تسلیم خواسته های رئیس جمهور چین است. .

بیشتر بخوانید:

پنتاگون نگران دومین سقوط کرونا در ناو هواپیمابر روزولت / اروپا برای کاهش محدودیت ها است

ایالات متحده تعداد واقعی قربانیان Corona را فاش نمی کند

ترامپ همچنین از دبیرکل سازمان بهداشت جهانی آدرانو جیبریسوس خواست كه “خودداری كند” و گفت كه این سازمان از اعلام وضعیت اضطراری غفلت كرده و به دلیل فشارهای دولت چین به تأخیر افتاده است. رئیس جمهور ایالات متحده تهدید کرد که اگر سازمان بهداشت جهانی ظرف 30 روز متعهد به ایجاد تغییرات اساسی نباشد ، بودجه دائمی این سازمان را به حالت تعلیق در می آورد و عضویت خود را مجدداً بررسی می کند.

امکان تخفیف 30٪ در تولید ناخالص داخلی آمریکا به دلیل تاج گذاری
رئیس فدرال رزرو جروم پاول یا آمریكا فدرال رزرو از افت شدید تولید ناخالص داخلی خبر داد. تولید ناخالص داخلی ایالات متحده به دلیل اثرات شیوع تاج ویروس می تواند در سه ماهه دوم سال جاری از 20 به 30 درصد کاهش یابد. به گفته جروم پاول ، معرفی واکسن برای پیشگیری و درمان بیماری Quaid-19 می تواند به تدریج بحران مالی ناشی از این بیماری را خاتمه دهد. پیش بینی بهبود اوضاع اقتصادی ایالات متحده در سه ماهه سوم سال جاری ، به گفته رئیس کل بانک مرکزی ، مشروط بر این است که آمریکا با موج دوم شیوع این بیماری روبرو نباشد. جروم پاول معمولاً از سخنرانی یا مصاحبه امتناع می ورزد ، اما وی به درخواست اتاق خبر “سیبری” پاسخ مثبت می دهد و در برنامه 60 دقیقه ای فرستنده به سؤالات خبرنگار در مورد چشم انداز اقتصادی ایالات متحده پاسخ می دهد.

رشد افسردگی و خودکشی در ایالات متحده
عواقب محدود کردن تماس با دیگران و همچنین نگرانی های مالی ناشی از انفجار کرونا ، زندگی بسیاری از آمریکایی ها را تحت الشعاع قرار داده است. دانشمندان آمریكا نسبت به افزایش خودكشیها و مصرف مواد مخدر در كشور هشدار داده اند. شبکه تلویزیونی آلمانی Tagesshawo روز دوشنبه (18 مه) گزارش داد که واشنگتن پیامدهای روانی بحران کورونا را بر روی مردم آمریکا گزارش کرده است.


جی یک مادر 33 ساله است که در مونتانا زندگی می کند. زن جوان می گوید از زمانی که به یک اختلال هورمونی مبتلا شده است سعی کرده است دو بار زندگی خود را پایان دهد. از آن زمان او بر وسوسه خودکشی غلبه کرده است. او می گوید درباره بحران کرونا دوباره رشد کرده است. وی پس از مشاهده برخی از علائم و نشانه های بیماری Qovid-19 ، از سلامتی خود و خانواده اش وحشت زده و نگران شد. وی گفت: “فقط یک مکان برای محاکمه کرونا وجود داشت.” من نمی دانستم که آیا آنها مرا می پذیرند یا نه. من واقعاً بیمار و در اضطراب و استرس احساس کردم. “در چنین لحظه ای بود که ناگهان وسوسه خودکشی برای من پیش آمد.”

ترس از بیکاری و مشکلات مالی
در هفته های اخیر ، بسیاری از آمریکایی ها نگران وضعیت مالی و اشتغال آنها بوده اند. نگرانی هایی که باعث ظن آنها شده است. از اواسط ماه مارس ، بیشتر مرزها در رابطه با فوران Corona به بیشتر ایالت های ایالات متحده تحمیل شده است. از این نظر ، تعداد بیکاران باورنکردنی افزایش یافته است. بیکاری در ایالات متحده که قبل از بحران کرونا حدود 3.5 درصد بود ، به 15 درصد رسید. این باعث نگرانی های مالی و کارگری شده است. دانشمندان آمریكا پیش بینی می كنند كه طی سال های آینده ، حدود 75000 آمریکایی احتمالاً در اثر الكلیسم ، سوءمصرف مواد مخدر یا اقدام به خودكشی خواهند مرد.
جک وستفال ، مدیر مرکز رابرت گراهام در واشنگتن ، D.C ، یکی از شرکت کنندگان در مطالعه اثرات روانی بحران کرونا است. بیکاری و نگرانی های مالی از اصلی ترین دلایل اقدام به خودکشی است. جک وستفال معتقد است قطع ارتباط و ارتباط با دیگران در مرحله دوم یکی از عواملی است که باعث می شود وسوسه خودکشی در بین شهروندان شود.
وستفالیا گفته است که میزان خودکشی در ایالات متحده هرگز بالاتر نبوده است. البته این محقق معتقد است كه این موضوع فقط به ایالات متحده محدود نمی شود و موارد مشابه را می توان در سایر كشورها مشاهده كرد.

افزایش خشونت خانگی
در همین حال ، جک وستفال اظهار داشته است که بسیاری از آمریکایی ها نگران این هستند که آنها یا یکی از اعضای خانواده Covid-19 را توسعه دهند. این نگرانی تأثیرات مخربی بر روح و روان مردم دارد. به گفته وستفالیا ، اثرات مخرب بحران کورونا بیش از سایر کشورها چندین قشر اجتماعی را تهدید می کند. به عنوان نمونه ، سیاه پوستان و شهروندان کشورهای آمریکای لاتین بیشتر از سفید پوستان در معرض خطر هستند. وستفال این موضوع را به وضعیت مالی و اشتغال این گروه از شهروندان آمریکایی نسبت می دهد و تأکید می کند که خطر از دست دادن شغل و بیکار بودن بین این گروه از شهروندان بیشتر از سایر شهروندان آمریکایی است.

خشونت خانگی از زمان بحران کرونا در ایالات متحده حدود 78 درصد افزایش یافته است ، و سوء استفاده جنسی از کودکان 44 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این می توان به سوء تغذیه شهروندان ، افسردگی ، انزوا و تجویز بیش از حد دارو نیز افزود.

مرکل خواستار همکاری بین المللی برای مهار تاج گذاری است
صدراعظم آلمان ، آنگلا مرکل گفت که اگر تمام دنیا با کورو ویروس همکاری کنند ، می توان سریعتر از آن عبور کرد. وی همچنین بر لزوم توجه به روند سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد. مرکل با بیان اینکه در کنفرانس ویدئویی سازمان بهداشت جهانی برگزار شد ، افزود: سازمان بهداشت جهانی یک نهاد قانونی و جهانی است و در اینجا همه موضوعات با هم متحد هستند. صدراعظم آلمان بر لزوم بودجه پایدار برای سازمان بهداشت جهانی تأکید کرد. مرکل با تأکید بر اینکه هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی coronavirus را شکست دهد ، گفت: “من مطمئن هستم که ما بر همه گیری غلبه خواهیم کرد.” “هرچه در سطح بین المللی همکاری بیشتری داشته باشیم ، زودتر به آن خواهیم رسید.” براساس آخرین آمار ، تعداد مبتلایان به کرونا در آلمان از 188000 فراتر رفته و تعداد قربانیان تاج گذاری در این کشور به بیش از 8000 رسیده است.

مرکل

صدراعظم آلمان آنگلا مرکل

چشمان حریص بوریس جانسون به جیب امارات برای تولید واکسن کرونا پرداخت
نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، شیخ محمد بن زاید ، ولیعهد ابوظبی را احضار کرده و از وی دعوت کرده است تا در کنفرانس جهانی واکسیناسیون کورون ویروس ، که قرار است از 14 ژوئن به عنوان ویدئو کنفرانس به میزبانی لندن برگزار شود ، دعوت شود. به گفته دفتر نخست وزیر انگلیس ، دو طرف همچنین در مورد راه های همکاری در کنترل coronavirus و چگونگی توسعه روابط دو جانبه و گسترش همکاری های اقتصادی و امنیتی گفتگو کردند. با مشارکت اتحادیه جهانی واکسن (GAV) ، بریتانیا کنفرانسی با رهبران سیاسی ، سازمان بهداشت جهانی ، بانک جهانی ، صندوق کودکان سازمان ملل متحد و شرکت های دارویی برگزار می کند تا در مورد تحولات مربوط به بحران بحث کند. کرونا ، به ویژه در کشورهای محروم. این جلسه در تاریخ 4 ژوئن (14 ژوئن) به منظور جمع آوری بودجه برای واکسن در غیاب برگزار می شود. انگلیس با 34،796 متر بالاترین آمار مرگ و میر پس از آمریکا را دارد. در عین حال ، در قطر ، 220 نفر بر اثر تاج جان خود را از دست داده اند.

مرزهای 11 کشور اروپایی به تدریج در حال بازگشایی است
وزرای امور خارجه آلمان ، اتریش ، بلغارستان ، اسپانیا ، ایتالیا ، کرواسی ، یونان ، مالت ، پرتغال ، اسلوونی و قبرس روم در یک کنفرانس ویدئویی تصمیم به بستن مرزهای بین دو کشور به دلیل همه گیر کرونا گرفتند. به تدریج باز شود. در این بیانیه پس از این جلسه آمده است: “آزادی سفر یکی از معیارهای اصلی پروژه اروپا است.” حق شهروندان در سفر رایگان باید بدون تبعیض تضمین شود. برای تضمین حق آزادی جابجایی ، این روزها اروپا باید بیشتر تلاش کند. وی ادامه داد: با کنترل شیوع ویروس باید شرایط سفر ایمن فراهم شود و از این نظر باید مرزهای بین کشورها به تدریج بازگشایی شود.

آلوده ترین کشورهای اروپا از نظر آمار تاج

یک توافق نیم میلیارد دلاری بین آلمان و فرانسه برای تهیه بسته کمک های اروپایی
آلمان و فرانسه 500 میلیون یورو (545 میلیون دلار) برای کمک به کشورهای اروپایی آسیب دیده از اپیدمی کورونویروس خواستار شده اند. صدراعظم آلمان آنگلا مرکل و رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون در مصاحبه آنلاین گفتند که این کمک مالی باید به عنوان کمک هزینه برای اعضای یورو در دسترس باشد. مرکل پیشتر با اعطای کمک هزینه به کشورهای عضو منطقه یورو مخالف بود. منطقه یورو شامل 19 از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا است که از یورو به عنوان واحد رایج خود استفاده می کنند. به گفته ماکرون ، این امر برای حفظ تمامیت منطقه یورو ضروری است. مرکل همچنین گفت که کمیسیون اروپا باید از بازارهای مالی وام بگیرد و کشورهای عضو باید به تدریج بدهی خود را از بودجه عمومی اتحادیه اروپا بپردازند. رئیس کریستین لاگارد ، رئیس بانک مرکزی اروپا ، این توافق را “بلند پروازانه و عمدی” خواند. تکمیل برنامه های رهبران آلمان و فرانسه نیاز به رضایت سایر رهبران اتحادیه اروپا دارد.

Corona باعث شده آلمانی ها نسبت به ایالات متحده بدبین تر باشند
در این نظرسنجی که برای بنیاد کوربر انجام شده ، مشخص شد که 73 درصد آلمانی ها نسبت به بحران فعلی سلامت نسبت به ایالات متحده منفی هستند. در حالی که 36٪ از پاسخ دهندگان گفتند که نگرش منفی به چین دارند ، یک چهارم پاسخ دهندگان گفتند که دید بهتری نسبت به چین دارند.

طبق یک نظرسنجی ، تنها 37 درصد آلمانی ها گفته اند که می خواهند روابط نزدیک تری بین کشورشان و ایالات متحده برقرار کنند.

در سپتامبر 2019 ، 50 درصد آلمانی ها به دنبال روابط نزدیک تر با ایالات متحده بودند. در همین زمان ، 24 درصد آلمانی ها خواهان روابط نزدیک با چین بودند ، اما این رقم امروز به 36 درصد افزایش یافته است.

شش عضو پارلمان روسیه تاج گذاری را منعقد كردند
آناستازیا کاشاروا ، معاون سخنگوی پارلمان روسیه (دوما) گفت ، شش نفر از 450 عضو دوما با کرونوی ویروس منعقد شده اند. آناستازیا کاشاروا ، معاون سخنگوی پارلمان روسیه گفت: “تاکنون شش عضو پارلمان روسیه (دولت دوما) به بیماری کورو ویروس آلوده شده اند.” اکنون دو نماینده مجلس از بیمارستان آزاد شده اند و دو نفر دیگر در بیمارستان بستری شده اند. “دو عضو دیگر مجلس در قرنطینه شده اند و تحت درمان قرار می گیرند.”

دوما روسی

دوما روسی

لئونید کلاشنیکوف و دیمیتری نوویکوف ، نمایندگان حزب کمونیست روسیه در پارلمان روسیه ، دو نماینده مجلس هستند که پس از بیماری کورونا از بیمارستان آزاد شده اند. سوتلانا ماکسیموا و اوکسانا پوشکینا ، هر دو عضو حزب یونایتد روسیه ، در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان بستری هستند.

تنها 24 نفر در 24 ساعت گذشته تاج گذاری در چین را بستند
شهر شولان با جمعیتی حدود 700000 نفر ، در شمال شرقی چین و در امتداد مرز با روسیه پس از شیوع کرونا ویروس کاملاً قرنطینه شد. رسانه های چینی چند روز پیش گزارش دادند که این بیماری در منطقه رواج دارد ، اما کمیسیون بهداشت ملی چین امروز اعلام کرد که از روز دوشنبه 700000 نفر در قرنطینه کامل بوده اند. براساس این کمیسیون ، هیچ کس حق ندارد تا اطلاع قبلی وارد شهر یا خارج شود و فقط یک نفر از هر خانواده می تواند هر دو روز یک بار و به مدت دو ساعت برای خرید اقدام به ترک خانه کند. در شهر شمالی G-Line چین ، 34 مورد جدید تاج گذاری تاکنون گزارش شده است ، که به نظر می رسد همه این موارد در شهر مرزی گسترش یافته است. در پایان دسامبر 2019 ، هنگامی که موارد تاج در ووهان ، پایتخت استان هوبئی چین گزارش شد ، میلیون ها نفر از ساکنان قرنطینه شدند. در 24 ساعت گذشته ، تنها هفت نفر دیگر به لیست افراد دارای تاج در چین اضافه شده اند که چهار نفر از آنها چینی هستند که به این کشور بازگشتند ، دو نفر در استان لیائونینگ و دیگری در شانگهای.

سوریه از تروریسم پزشکی آمریکا انتقاد می کند
سفیر روسیه در روسیه در میان فوران تاج به شدت از تحریم های آمریکا علیه کشورش انتقاد کرده و آن را “تروریسم پزشکی” خوانده است. ریاض حداد در یک کنفرانس مجازی گفت: “تحریم های آمریکا علیه سوریه خلاف قوانین بین المللی است.” وی افزود: “این مجازات ها در حالی صورت می گیرد که همه کشورها برای مقابله با عفونت کروناویروس بسیج می شوند.” “بنابراین ، چنین اقدامات غیر انسانی است.” ریاض حداد گفت: “سوریه برای مبارزه با ویروس به دارو ، تجهیزات پزشکی و موارد دیگر نیاز دارد.” محروم از چنین کمکهایی ، ما شاهد نوع جدیدی از تروریسم ، یعنی تروریسم پزشکی علیه مردم هستیم ، زیرا عدم وجود دارو منجر به مرگ انسان می شود.

گسترش محدودیت های ترافیکی در امارات متحده عربی / تعطیلی کلیه فعالیت های تجاری در قطر
سیف الظاهری ، سخنگوی اداره ملی اضطراری و مدیریت بحران امارات ، در یک نشست خبری گفت: ممنوعیت شبانه روزی ، که اکنون از 10 به 6 صبح افزایش یافته است ، از چهارشنبه ساعت 8 عصر تا اطلاع ثانوی آغاز می شود. در همین حال ، امینا الدحاک ، سخنگوی دولت امارات متحده عربی گفت: تصمیم گرفته شده است محدودیت های راهنمایی و رانندگی را کاهش داده و بازگشایی مراکز خرید و برخی فعالیت های اساسی اقتصادی را به منظور تعادل در نیازهای جامعه با توصیه های بهداشتی انجام دهیم. وی همچنین آخرین آمار را در مورد بیماران Corona در امارات اعلام کرد: مقامات بهداشتی ثبت 832 مورد جدید کورونا را ثبت کرده اند که تعداد کل افرادی که با ویروس در امارات زندگی می کنند به 24190 رسیده است.
از سوی دیگر ، خبرگزاری قطر از تعطیلی مغازه ها و تعطیلی کلیه فعالیت های تجاری در کشور از امروز (سه شنبه) تا 30 مه (10 ژوئن) خبر داد. این آژانس به نقل از مقامات قطر گفت: این مغازه ها از امروز بسته شده اند و کلیه فعالیت های تجاری متوقف شده است. براساس این گزارش ، سوپر مارکت ها ، داروخانه ها و مراکزی که نیازهای اساسی مردم را برآورده می کنند از این آیین نامه جدید معاف هستند. این تصمیم به دنبال افزایش تعداد افراد مبتلا به تاج در قطر گرفته شد ، با اعلام این خبر وزارت بهداشت قطر روز دوشنبه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 1665 مورد جدید کرونا ویروس گزارش شده است و تعداد کل افراد آلوده به ویروس را در کشور به همراه داشته است. 33969 مورد افزایش یافته است.

10 کشور برتر جهان با بیشترین تعداد بیماران و مرگ و میر کرون

قرنطینه جهانی در مراکش گسترش یافته است
نخست وزیر مراکش از تمدید قرنطینه ملی در این کشور تا 10 ژوئن (21 ژوئن) خبر داد. نخست وزیر مراکش ، سعد الدین عثمانی گفت: با افزایش تعداد بیماران در بین خانواده ها و افرادی که مجبور به کار در کارخانه ها هستند ، به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر و کنترل تاج ، تصمیم گرفته شد تا 10 ژوئن (21 ژوئن) قرنطینه شود. ) درخواست دادن. تعداد کل موارد قطعی تاج در مراکش با 129 مورد دیگر به 6 هزار و 930 مورد افزایش یافته است. آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری در کویت 19 در این کشور نیز 192 اعلام شده است. تاکنون 3،660 نفر در مراکش از این بیماری بهبود یافته اند.
انتهای پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا