عمومی

شش اثر افسردگی بر زندگی شخصی و کاری

افسردگی مانعی برای رفتن افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. افسردگی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت حذف می کند.

به گزارش باراناخبر، این روزنامه جام جم او می‌نویسد: «افسردگی می‌تواند نظم زندگی را مختل کند و به زندگی آب بدهد. افسردگی بر فردی که زندگی را فراموش می کند اثرات جبران ناپذیری دارد. عوارضی که در صورت بروز بهتر است افراد به روان درمانگر مراجعه کنند.

افرادی که افسرده هستند معمولاً شب ها نمی خوابند. به همین دلیل در طول روز خواب‌آلود و خسته هستند. در واقع، افسردگی می تواند باعث مشکلات خواب شود. افسردگی بر عملکرد مغز تأثیر منفی می گذارد. فرد افسرده عموماً تمرکز ندارد و بیشتر چیزها را فراموش می کند. افراد افسرده معمولاً از چیزهای خوشایند لذت نمی برند و مدام از زندگی شکایت می کنند. آنها دیدگاه مثبت و امیدوارانه خود را نسبت به زندگی از دست داده اند. افسردگی مانعی برای رفتن افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. افسردگی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت حذف می کند. افسردگی می تواند منجر به شکست روابط یا دوستی های شکسته شود.

انزوای اجتماعی یکی از اثرات افسردگی در زندگی است. کاهش عزت نفس نیز یکی از عوارض افسردگی است. افراد افسرده از موقعیت خود در جامعه ناراضی هستند و نسبت به خود احساس بدی دارند. بنابراین می بینید، برای داشتن یک زندگی سالم، افسردگی باید هر چه سریعتر درمان شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا