علمی و پزشکی

عسلویه و کنگان در وضعیت قرمز کرونایی

باراناخبر / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: شهرهای عسلویه و کنگان در وضعیت قرمز و خطرناک و 5 شهر بوشهر ، گناوه ، دشتستان ، تنگستان و دشتی در معرض خطر نارنجی و تاج قرار دارند.

سعید کشمیری تعداد بیماران بستری در بخش های ویروس کرونا بیمارستان های بوشهر را 242 نفر عنوان کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته 40 بیمار جدید در بخش های ویروس کرونا بیمارستان های بوشهر بستری شده اند که از این تعداد 15 مورد قلب عروق ویروس کرونا قلب است. تعریف می شوند

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 41 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند ، افزود: از این تعداد 22 نفر در بخش مراقبت های ویژه کرونا بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج مرگ تاجگذاری در استان بوشهر که تاکنون اعلام شده است ، گفت: متأسفانه امروز 5 مرگ ناشی از بیماری ویروس کرونا قلب ، 2 مرد 69 و 52 ساله بدون سابقه بیماری و 3 نفر یک زن 78 ، 72 و 45 ساله با سابقه بیماری قلبی و مغزی در استان بوشهر ثبت شد.

کشمیری افزود: خوشبختانه شب گذشته 54 بیمار با شرایط عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر مرخص شدند که 39 نفر آنها مثبت بودند.

دبیر ستاد بوشهر افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون 1129 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شروع فوران کرون تاکنون 41223 نفر در استان بوشهر به ویروس آلوده شده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، طبق سیستم ماسک ، متأسفانه دو شهر عسلویه و کنگان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارند و 5 شهر بوشهر ، گناوه ، دشتستان ، تنگستان و دشتی در یک نارنجی و وضعیت خطرناک و 3 شهر دیلم ، جم و دیر در وضعیت زرد است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا