اجتماعی

آمار بیماران کرونایی در گلستان دو رقمی شد

باراناخبر/ گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر 99 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در بیمارستان های استان گلستان بستری هستند.

سعید گل فیروزی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری عروق ویروس کرونا در استان گلستان گفت: در حال حاضر در استان گلستان 99 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد 32 نفر در بخش احیا و 15 نفر از طریق دستگاه هستند. تنفس مصنوعی ادامه دارد. برای زندگی.

وی به رنگ کرونا در گلستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرهای گرگان، گنبدکاووس، گمیشان، مینودشت، آق قلا، آزادشهر و رامیان در وضعیت آبی و شهرستان‌های کردکوی، بندرگز قرار دارند. ، بندرترکمن، علی آبادکتول، کلاله، مراوه تپه و گالیکش در جایگاه تاج زرد قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به روند کاهشی تاج در استان گلستان اشاره کرد و تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر شهری با تاج قرمز و نارنجی در استان وجود ندارد.

گلفیروزی با بیان اینکه پس از ماه ها تعداد مبتلایان به بیماری عروق ویروس کرونا در گلستان دو برابر شده است، تاکید کرد: اگرچه شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب کاهش یافته است، اما این به معنای پایان بیماری عروق ویروس کرونا نیست.

وی از شهروندان خواست به رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و تزریق هر سه نوبت واکسن کرونا ادامه دهند تا شاهد پیک جدید یا اوج جدیدی نباشیم.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا