ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی آزاد اندیشی با حضور هشت تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی با چهار دوره فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و مسائل اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در گفت وگو با آنا در حومه این دوره اظهار داشت: برگزاری صندلی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های اصلی مقام معظم رهبری از دانشگاه ها و برگزاری این رویداد ملی در دانشگاه است. ابتکار عمل جهان بینی آزاد فرزاد دانشگاه اسلامی گامی بزرگ در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و پس از اعلام برگزاری این رویداد در استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شد و سرانجام با در نظر گرفتن وجود بیماری عروق بیماری کرونا قلب بدخیم هشت تیم برای چهار رقابت آماده شدند.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با تمرکز سیاسی بر روی این موضوع کار خود را آغاز کردند (بی احترامی آمریکا به برجامی نشان داد که سیاست مذاکره با آمریکا اشتباه بوده است) که از ابتدا)

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (مهم) در مورد محور فرهنگی و با موضوع (تغییر از نظر جوانان برای ازدواج به دلیل افزایش سن) برگزار می شود. در روز سوم ، 11 اسفند 99 ، رویداد کرسی آزاد اندیشی دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات (انتقادی) کار خود را با محور و مضمون اقتصادی ادامه دادند ( استقلال مالی دانشگاه ها برای رشد علمی آنها ضروری است).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی ، تیم های دانشجویی از این واحد دانشگاهی (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (مهم) با محوریت و موضوع اجتماعی (ارتش) وقت جوانان را هدر می دهد) آنها به رقابت پرداختند.

ماندگار تاکید کرد: در آخرین روز این رویداد ، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه شرکت کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم به دلیل حضور و استقبال به دلیل شرایط و بیماری بیماری کرونا قلب. دارای رتبه. در جلسات و مراحلی که در آینده در سراسر کشور برگزار می شود ، برخی از موضوعات مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و ارتباط آن با سبک رهبری باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند.

وی از جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان قاضی در طول چهار روز گفتگوی دانشجویی حضور داشتند تشکر کرد و نحوه استدلال و استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را ستود و هیچ گونه جهت گیری و موقعیت خاص.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا