استان ها

تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از تربت حیدریه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ شهدا، «مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران» در. دانشگاه آزاد تربت حیدریه برگزار شد. (ادامه مطلب)

تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

این مراسم با حضور محمدحسین علیزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه، مهدی زاهدی رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی برگزار شد. کمیسیون شورای اسلامی، محمد حاتمی، سعید میرزاده معاون مدیریت و توسعه منابع، مهدی رهنما معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد تربت حیدریه از هشت فرزند شهید و 9 نفر از کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد تربت تجلیل کردند. حیدریه با لوح سپاس.

محمد حاتمی رئیس دانشگاه آزاد تربت حیدریه با گرامیداشت 22 اسفند سالروز شهدا گفت: آری.

تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه نیز با استناد به آیات و روایاتی از پیامبر گرامی اسلام به بیان فضیلت و مقام والای شهدای والامکام پرداخت.

پس از اقامه نماز جماعت در مسجد حضرت محمد (ص) مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه، حاضران با حضور بر مزار آن حضرت با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند. ناشناخته. شهدای این دانشگاه.

تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

به گزارش آنا، در این مراسم به همراه حاضران و جمعی از فرزندان و خانواده های شهدا که در این آیین شرکت داشتند، به یاد شهدا در محوطه دانشگاه آزاد تربت حیدریه چند درخت غرس کردند.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا