بین الملل

الحوثی در آستانه روز ملی مقاومت در یمن: جهان معترف است دشمن به سوی شکست قطعی خود در حرکت است

رهبر انصارالله یمن با دعوت از مردم یمن برای شرکت در راهپیمایی های سراسری فردا (شنبه) به مناسبت روز مقاومت ملی، تاکید کرد: همه جهان تشخیص می دهند که دشمن تا به امروز در این جنگ شکست خورده و به سمت شکست نهایی خود می رود.

به گزارش باراناخبر، عبدالمالک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن، عصر امروز (جمعه) در آستانه روز مقاومت ملی یمن گفت: روز مقاومت ملی زمان مهمی است برای یادآوری مسئولیت‌ها و وظایف خود. وب سایت یمنی تلویزیون المسیره.

الحوثی گفت: شروع این جنگ ظالمانه و ناگهانی علیه یمن نشانه بارز ماهیت این جنگ است و به خوبی نشان می دهد که متجاوز کیست. این جنگ توسط واشنگتن اعلام شد تا مشخص شود متجاوز در جایگاه ناظر و عامل این تجاوز کیست. طراح ائتلاف دشمن آمریکا، انگلیس و اسرائیل است و آمریکا ناظر اصلی آن است. عربستان سعودی و امارات متحده عربی نیز عاملان این تهاجم هستند و بقیه اعضای ائتلاف تنها مزدوران حاضر برای پول هستند.

رهبر انصارالله یمن گفت: نقش اسرائیل و انگلیس در طراحی این جنگ روشن است و کنترل آمریکا بر آن آشکارتر است. جنگ جنایتکارانه ویژگی اصلی این جنگ از زمان اولین حملات و سکوت بین المللی بود. جامعه در مواجهه با کشتار جمعی غیرنظامیان در مناطق مسکونی ادامه یافت.

الحوثی با اشاره به جنگ اقتصادی علیه یمن گفت: موضوع این جنگ غارت منابع ملی یمن بود و ائتلاف متجاوز تلاش زیادی کرد تا بر تاسیسات نفتی، بنادر و منابع ملی یمن تسلط کامل داشته باشد.

وی با اشاره به سرقت درآمدهای نفتی یمن توسط ائتلاف متجاوز عربی گفت: حتی ساکنان استان های اشغالی یمن از این درآمدهای نفتی محروم هستند.

رهبر انصارالله هدف از انتقال بانک مرکزی یمن از صنعا را متوقف کردن پرداخت دستمزد، افزایش قیمت و کاهش ارزش پول یمن، دادن مردم ما و تحویل آنها دانست.

الحوثی در بخشی دیگر از سخنان خود به پیشرفت و تلاش گسترده نیروی دریایی یمن برای تولید بیشتر موشک و پهپاد اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم از همه جا و برای هر هدفی حتی در دریا موشک و پهپاد بفرستیم. «ما در تولید خمپاره و بمب به خودکفایی رسیده ایم و اکنون انواع کلاشینکف و سلاح تولید می کنیم.

وی تاکید کرد: مقاومت دستگاه های امنیتی ما بسیاری از توطئه های دشمن و همچنین تلاش های دشمن برای گسترش دایره جنایات سازمان یافته، آشوب ها و قاچاق مواد مخدر را خنثی کرد.

رهبر جنبش انصارالله گفت: همه دنیا شکست دشمن در این جنگ را تا امروز می شناسند و می پذیرند که دشمن به سمت شکست نهایی خود می رود.

الحوثی حضور گسترده مردم یمن در تظاهرات، راهپیمایی ها و راهپیمایی ها را نشانه بقای این ملت با وجود حملات نظامی، اقتصادی و رسانه ای عنوان کرد و گفت: هر چه دشمن محاصره و جنایات خود را بیشتر کند، مردم بیشتر خواهند شد. از ما آگاه است.» نبرد در راه است.

وی افزود: مقاومت نظامی در زمین با وجود شرایط سخت یمن یکی از اشکال مقاومت مردم ما بود و نیروهای مستقر در جبهه ها با وجود کمبود تجهیزات و سختگیری با اراده و اعتماد پولادین در حال مقاومت هستند. شرایط آب و هوایی. “

رهبر انصارالله افزود: تعداد عملیات نیروهای مسلح یمن در جبهه ها بیش از 66 هزار عملیات مختلف است و تعداد عملیات ها و درگیری ها در جبهه های مختلف نشان دهنده حجم عظیم دستاوردهای ما در این جنگ است.

الحوثی صنعت جنگ که یکی از نیازهای اصلی مقابله با دشمن است را نمونه مقاومت یمن دانست و گفت: نیروهای ما در این زمینه به ویژه در تولید سلاح های پیشگیرانه پیشرفت های خوبی داشته اند. برکان 2 رسیده و تلاش ها در این راستا همچنان ادامه دارد. کشور ما مقاوم است و مهمات خود را نیز تولید می کند.

وی تاکید کرد: تولید پهپادهای دوربرد و یا برای جبهه های مختلف ادامه دارد و این امر دشمن را با مشکل مواجه کرده است و پدافند هوایی و موشکی و پهپادی یمن در زمان جنگ و محاصره سنگین کار خود را از صفر آغاز کردند و نتیجه خوبی هم دارد. گرفت.

رهبر انصارالله با اشاره به درگیری روسیه و اوکراین گفت: تحولات اخیر نشان دهنده دو برابر شدن استانداردهای غربی است، در واقع غرب از تمام امکانات خود برای حمایت از اوکراین استفاده کرده است، نه اینکه به ما حق دفاع از آزادی و آزادی را بدهد. “

الحوثی افزود: ما به مقاومت به عنوان گزینه اولیه ایمان، انسانیت، اخلاق و میهن پرستی و حمایت مالی و نظامی از جبهه ها ادامه خواهیم داد و همچنین به توسعه صنعت جنگ و توسعه صنایع ادامه خواهیم داد. بخش مدنی».

رونی بار اون، یکی از نمایندگان کنست، به کادیما گفت: ما هرگز از موضع خود در حمایت از آرمان فلسطین عقب نخواهیم نشست.

رهبر انصارالله به نیروهای متخاصم توصیه کرد اگر می خواهند از بن بست خارج شوند، به جنگ پایان داده و به محاصره و اشغال یمن پایان دهند. در هشتمین سال جنگ با محصولات جنگی و سلاح های دریایی خود به جنگ دشمن خواهیم رفت.

الحوثی در پایان از مردم یمن دعوت کرد تا در راهپیمایی ها و فعالیت های روز مقاومت ملی در این کشور شرکت کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا