عمومی

توطئه های آمریکا و صهیونیست علیه ملت ایران شکست خورده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

برای او گزارش خبرنگار آنلاین سردار حسن حسن زاده شامگاه دوشنبه و وی همزمان با شب هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش در مسجد امام حسن (ع) منطقه روغن کاری ورامین اعلام کرد:

حسن زاده با اشاره به اینکه در سال 1360 استکبار و منافقین هیچ ظلمی به مردم ایران را رد نکردند، گفت: دشمن تلاش می کند القا کند که نظام ایران اکنون در امنیت نیست در حالی که در سال 81 در یک روز 60 نفر. کشته شدند و اکثر آنها بی گناه بودند و پست اجرایی و نظامی نداشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان متوجه شده اند که ملت ایران تا زمانی که شکست نخورده است شکست نمی خورد و به امام حسین (ع) تکیه می کنند، ادامه داد: برخی به فرموده مقام معظم رهبری می خواهند ادعا کنند که نظام در یک نظام است. بن بست. آمده است، اما اگر سال های اول انقلاب را مرور کنیم، چیزی در مقابل این اتفاقات نبود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اظهار داشت: مردم ایران به امام و منجی خود امیدوارند و دشمنان تمام تلاش خود را کرده اند تا ما را از مهدویت و توقع محروم کنند.

وی توطئه آمریکا و صهیونیست ها علیه ایران را شکست خورده خواند و گفت: دشمنان امروز رسما اذعان کرده اند که هیچ تقابلی با نظام اسلامی ندارند و شکست خورده اند، اما به دنبال این هستند که شکست را در اذهان مردم ما جای دهند. ایران با بررسی اقدامات نظامی ایران در سال‌های اخیر، مانند حملات موشکی به پایگاه‌های اسرائیل و آمریکا، نشان می‌دهد که دشمن هیچ نیرویی علیه ایران ندارد.

حسن زاده به مظلومیت شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: در سال 60 دشمن سعی کرد علاوه بر کشتار شخصیت ها و افراد بی گناه، فضای روانی را علیه شخصیت های برجسته کشور ایجاد کند و آنقدر او را در مقابل مردم بد جلوه دادند که به نظر می رسید. تنها چیزی که توانست از این عملیات جلوگیری کند، خون شهید بهشتی بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله ادامه داد: عملیات روانی دشمن به گونه ای است که نقاط ضعف کشور نقطه ضعف تلقی می شود و اگر الان مشکل اقتصادی داریم بدانید که در نبرد اقتصادی هستیم اما بدانید که این جنگ اقتصادی ناشی از آن است. به «جنگ روسیه در اوکراین در چند ماه». در گذشته کشورهای این قاره در اروپا فلج شده اند در حالی که ما در یک نبرد اقتصادی 43 ساله هستیم.

وی مشکلات عدیده اقتصادی را ناشی از همه نوع حکومت در گذشته عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از مشکلاتی که در حوزه اقتصاد به گفته کارشناسان به جا مانده از دولت قبل رخ داده است، اکنون با سختی فراوان دنبال می شود. و البته. با تدابیر صحیح.» برای رفع این مشکلات لازم است عزیزان با صبر و حوصله و وقت گذاشتن راه حل این مشکلات را در آینده ببینند.

حسن زاده به خدمات دهی دولت در ده سال اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش این دولت بسیاری از مشکلات گذشته برطرف شده و ویروس کرونا که تلفات زیادی را در کشور به همراه داشت، اکنون به صفر رسیده است. و در زمینه فساد اقتصادی.» موارد کمی شنیده شده است که نشان دهنده عزم حکومت برای مبارزه با فساد باشد.

وی گفت: دشمن امروز به شدت از مقاومت مردم ایران عصبانی است و مردم مقاوم ایران بدانند که نظام اسلامی با غلبه بر مخاطرات سال 60 از گردن مشکلات اقتصادی عبور خواهد کرد.

حسن زاده ادامه داد: حرکت جوانان و نوجوانان ما در اجرای سرود سلام فرمانده همه دسیسه های دشمنان را شکست و یکی از نشانه های نمایش بود و می دانیم که اگر ناامیدی در ذهن و دل مردم رخنه نکند. مردم ما ساخته شدند

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در پایان گفت: اگر شهدا به دلایل مختلف ما را رها کردند، خداوند این پیام را به ما داد که اگر بمانیم، پیروزی تضمین شده و بن بست نیست.

دکمه بازگشت به بالا