عمومی

دشمن تغییر فرهنگ را از طریق شخصیت سازی دنبال می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رضا رمضانی عصر چهارشنبه با نخبگان، روحانیون و فعالان فرهنگی شهرستان دیدار کرد. خمام وی با اشاره به توانمندی های ارزشمند نخبگان جدید در جامعه اسلامی گفت: برای مدیریت نخبگان باید دانش لازم را داشته باشیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)آ) قدردانی از زحمات حجت الاسلام اسدالله زاده امام جمعه خمام وی با تمرکز بر فعالیت های فرهنگی شهرستان گفت: بحمدالله فضای فرهنگی است خمام به درستی مهندسی شده است.

نیاز به سند فرهنگی برای گیلان

وی توجه به اهداف، سیاست ها، راهبردها و راهبردها در حوزه فرهنگی را مهم دانست و افزود: باید به دنبال سند فرهنگی برای گیلان و هر شهر استان باشیم.

ظرفیت شهرستان آیت الله رمضانی خمام وی خاطرنشان کرد و گفت: این شهرستان روز به روز در حال رشد است و ظرفیت ترانزیتی، ارتباط با مرکز استان و منطقه آزاد از جمله این ظرفیت ها است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)آ) وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر مستندسازی در حوزه های فرهنگی، دینی، سیاسی، اقتصادی، آسیب های اجتماعی و خانواده تاکید دارند، افزودند: کار فرهنگی دیر داده می شود اما در عین حال نیاز به مهندسی دارد. اگر این موضوع جدی گرفته نشود، «دشمنان با ناتو و تهاجم فرهنگی در آن نفوذ می‌کنند.

وی تخصیص بودجه های کلان دشمنان در حوزه فرهنگی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برخی سفرای خارجی تنها برای کار فرهنگی به ایران می آیند.

آیت الله رمضانی ادامه داد: امروز دشمن می داند که با تظاهرات خیابانی نمی تواند نظام اسلامی را ساقط کند به همین دلیل تمام تلاش خود را در تهاجم فرهنگی گذاشته و به دنبال تغییر سبک زندگی و تغییر حجاب زنان است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد غول های رسانه ای فضای مجازی در دست صهیونیست هاست، افزود: جوانان امروز با موبایل خود تحت تاثیر فعالیت های فرهنگی دشمن قرار گرفته اند. گوشی های . . تلفن. “

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جمع وزرا و مسئولان اسباب بازی را مصداق آسیب های فرهنگی دانستند، افزود: دشمن با شخصیت های کارتونی، بازی های رایانه ای، ساخت عروسک و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان به دنبال تغییر فرهنگ است. “

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه اسباب بازی و بازی های رایانه ای باید متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ساخته شود، گفت: باید گروه این نیازها شناسایی و بررسی شود و نوع ارتباط و برخورد با نوجوانان و جوانان بررسی شود.

در هر منطقه ای که دشمن وارد می شود، رهبری را تصور کنید

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری پدیدآورنده ادبیات و گفتمان هستند، افزود: رهبری در هر مقوله ای که دشمن در آن فعالیت می کند از جمله حقوق بشر و مردم سالاری متصور است. “

وی با انتقاد از برخی فرصت های سوزان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون، افزود: امروز باید نوع ادبیات نسل جوان را در طراحی موضوعات و مطالب بشناسیم و به آن توجه کنیم.

آیت الله رمضانی با تاکید بر بحث پیشرفت علمی مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، گفت: زمانی مسلمانان مرکز ثقل علم در دنیا بودند، اما دشمنان نگذاشتند مسلمانان رشد کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به روحیه مسئولیت پذیری و مسئولیت گریزی اشاره کرد و افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس روحیه مسئولانه داشتند.

نقش مهم هیئات مذهبی در اخلاق محوری

وی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی نقش مهمی در بحث اخلاق در جامعه و توسعه سبک زندگی دارند، افزود: انگلیس در طول تاریخ به دنبال تعطیلی مراسم مذهبی و حذف سخنرانان از هیئت ها بوده است.

وی با بیان اینکه سفیر انگلیس در سال 1320 15 هزار قطعه را برای انحراف از عزاداری به هیئت های مذهبی اهدا کرد، گفت: امروز انگلیس همچنان اختلافات پیروان یک دین را دنبال می کند.

آیت الله رمضانی با اشاره به انتصابات در دولت جدید گفت: کسانی که گفتمان انقلاب اسلامی را نمی شناسند حق ندارند در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت پذیر باشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)آ) وی با تاکید بر اینکه مدیر در نظام اسلامی باید با گفتمان و ادبیات نظام که همان استقامت و عدالت است، آشنایی کامل داشته باشد، افزود: در نظام اسلامی باید با گفتمان و ادبیات نظام آشنا شود.

وضعیت نامناسب گیلان در طلاق و فرزندان آوردن

وی با بیان اینکه وضعیت گیلان در بحث طلاق، باروری و اصلا مناسب نیست، گفت: استان گیلان با وجود ظرفیت های منحصر به فرد، اما در هنجارهای اجتماعی وضعیت خوبی ندارد.

آیت الله رمضانی در ادامه به بحث انتظار و خروج اشاره کرد و گفت: در دوره انتظار بحث خودسازی، جامعه سازی و اقامه مهم است و امروز مسلمانان نباید منزوی باشند، بلکه مسلمانان باید در میدان باشند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه باید بتوانیم در میادین در پیچ تاریخی حضور و مدیریت مناسبی داشته باشیم، افزود: این حضور شایسته نیازمند مدیریت دینی و این است. . مدیریت نیازمند دانش مدیریت دینی است.

وی ضمن تاکید بر اینکه گفتمان ما باید از فضای سنتی خارج شود، افزود: البته در حوزه تبلیغ سخنران جایگزینی وجود ندارد و مخاطبان خاص خود را دارد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه امروز با کار فرهنگی غرب مفهوم خانواده و معنای آن تغییر کرده است، اذعان داشت: در مقابل دشمن با قدرت معنوی و میل نسل جوان نسبت به معنویات ایستاده ایم. جوانان امروز در غرب اباهه خاکستری و تنبلی خسته است.

دکمه بازگشت به بالا