عمومی

تغییر اعتقادات نقطه نهایی حرکت دشمن در جنگ شناختی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع شامگاه پنجشنبه هیئت فاطمیون کوم در مراسم عزاداری ده سال اول ماه محرم در مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه تغییر اعتقادات و اعتقادات آخرین نقطه حرکت دشمن در جنگ است. تحریف، روش های شناختی و غیره. میزبان، اعلام کرد: قوی ترین ریسمانی که انسان ها را به ارزش های خود نگه می دارد، اعتقادات و اعتقادات قلبی آنهاست. اگر انسان باور نداشته باشد که از روی زمین برخاسته و به زمین باز خواهد گشت، چه انگیزه ای برای رعایت حقوق دیگران و اخلاق دارد؟ اما از سوی دیگر وقتی معتقد است که دنیا یک زندگی مجازی است و اصل زندگی پس از مرگ آغاز می شود، از رفتار، گفتار و کردار خود دفاع می کند.

وی ادامه داد: اعتقادات مانند ستون های ساختمان است و اگر ستون سست شود کل بنا فرو می ریزد و این کاری است که دشمن با اعتقادات ما انجام می دهد.

استاد سمینار تاکید کرد که امروز افرادی علیه امام حسین(ع) هستند.آ) و در عزاداری محرم شبهه انداختند و در توئیتر نوشتند که روزی در هیئت ها و مساجد بر سر و سینه زدند، گفت: باید بررسی کنیم که دشمن کدام اعتقادات را شناسایی کرده و برای نابودی متمرکز کرده است. این باورها دو شاخص دارند، یکی اینکه این نکات در زندگی و فرهنگ جامعه فوق وجود دارد فوق العاده سوئیچ هایی وجود دارند که در صورت هدفمند شدن، چندین ستون دیگر با آنها رها می شود.

مهدوی ارفعکودک آوردن وی به عنوان یکی از مصادیق در این زمینه عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی رهبر انقلاب اینقدر روی این موضوع تمرکز دارند. بچه داشتن آنها تاکید می کنند که موضوع بسیار خطرناک و جدی است. اما امروز به جایی رسیده است که انقلابیون هم برای بچه ها هستند آوردن آنها قانع نشده اند.

وی افزود: چرا این هشدارها جواب نمی دهد، زیرا کودک آوردن برخلاف باورهای امروزی مردم است. چرا دشمن در دهه 70 است؟ بچه داشتن قبل از اینکه کنترل جمعیت اتفاق بیفتد، هر خانواده ای که در وضعیت اقتصادی بسیار بدتر از امروز با حداقل امکانات، چندین فرزند داشت و هرگز احساس بدبختی نمی کرد.

مسئول جنبش جهانی نهج فصیح خوانی با تاکید بر اینکه امروزه مردم از داشتن فرزند بیشتر می ترسند، گفت: دلیل این ترس تغییر ذائقه و باورهای جامعه است. کودک آوردن بعد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد و دشمن این نقطه حساس را لمس کرد و اثر گذاشت.

وی تصریح کرد: دشمن نقطه ای را لمس کرد که هیچ تحلیلی متوجه آن نشد و صبورانه کار کرد. زمینی که امروز جوان ترین کشور جهان بود با بحران پیری مواجه است، دشمن دید که با جنگ و تحریم نمی تواند این نظام را نابود کند اما امروز به راحتی. دستکاری در باورهای جامعه کنونی سالخورده جای ما

این استاد دانشگاه ادامه داد: همه علما و فرهنگ ها می دانند که اگر فکری بخواهد حکومتی تشکیل دهد و آن را گسترش دهد; این کار توسط جوانان آن جامعه انجام می شود. در وصف اصحاب امام زمان (عج)بله) همچنین گفت که از جوانان هستند اما امروز بزرگترین دغدغه ما این است که چگونه جامعه را متقاعد کنیم بچه داشتن انجام دادن؛ زیرا وقتی اعتمادها شکسته می شوند، رفع آنها آسان نخواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا