عمومی

براندازی نظام نخستین هدف دشمن بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی ظهر جمعه در نشست میثاق با ولایت و در گرامیداشت حماسه روز نهم اراک در مصلی این شهر گفت: حرکت به سمت استان ها می تواند قیام های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی و سرکوب کند.

وی افزود: حضرت علی علیه السلام فرمودند در حالت قیام به اهل بیت علیهم السلام نگاه کنید زیرا آنها نشانه هدایت هستند و امروز راه نجات شما خواهند بود، این باید در دست باشد. از همه شما دستور جلسه

سوریه ای شدن هدف دوم دشمن در ایران است

نماینده مردم تبریز، ایسکوت و آذرشهر در شورای اسلامی تصریح کرد: مولفه و معیار اصلی خروج از قیام، نگاه به ولایت و حرکت به سمت آن است چرا که پیروی از ولایت علاوه بر سرکوب قیام ها، آنها را وادار کرد. بهتر از خواص عمل کند .

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه و پیروی از رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری خود توانستند اغتشاشات را تضعیف و سرکوب کنند.

وی افزود: دشمنان امروز در جنگ اقتصادی سعی کردند ضربه ای به نظام وارد کنند و در این راستا حفظ ارزش پول ملی، تثبیت ارز و حرکت در عرصه های مختلف در دستور کار قرار دارد. دولت و مجلس

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: عده ای زمین بازی را از دست دادند و اظهارات ضد انقلاب کردند و توطئه گران سه هدف داشتند، براندازی نظام اولین هدفشان بود و با بیداری و هوشیاری. از مردم، توطئه ها خنثی شد.»

وی بیان کرد: نقشه دوم دشمن ایجاد اختلاف داخلی و جنگ داخلی و سوریه سازی در کشور بود که یکی از سران سعودی هم برای آن گفت جنگ را در ایران به طول می کشانیم.

نایب رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی تصریح کرد: تضعیف جایگاه قوی ایران در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از اهداف شوم قیام بود.

نماینده مردم تبریز، اسک و آذرشهر در شورای اسلامی گفت: دشمن تلاش کرد دانش هسته ای را از کشور بگیرد و قانون راهبردی مجلس و تحریم ها به کمک دولت و هسته ای کشور آمد. برنامه ها.

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی توان و توان هسته ای کشور در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و این افتخار بزرگی است و رویکرد «ما می توانیم» در کشور اجرا شده است و همه باید باشیم. سپاسگزار این نعمت بزرگ

حل مشکلات اقتصادی یکی از دغدغه های دولت و مجلس است

وی گفت: در مذاکرات هسته ای ملت ایران حرف اول را می زند و آنها هستند که پیشنهادات کشور را پذیرفتند.

میرتاج الدینی گفت: جمهوری اسلامی ایران دانش هسته ای را از ابتدا با هدف صلح آمیز آغاز کرد و هم اکنون غنی سازی 60 درصدی در کشور انجام می شود و غنی سازی بیش از آن به راحتی امکان پذیر است.

نماینده مردم تبریز، اسک و آذرشهر در شورای اسلامی با یادآوری مشکلات اقتصادی و تورم موجود در کشور، افزود: حل این مشکلات دغدغه دولت، مجلس و قوه قضائیه و شورای اسلامی است. در حال تماشا است. برای صورتحساب الکترونیکی کالاهای اساسی با قیمت قطعی و مناسب برای فرار.

حجت الاسلام میرتاج الدین تصریح کرد: ساخت بزرگترین تلسکوپ در دولت سیزدهم محقق شد، آب به خوزستان رسید، بزرگترین سد سنندج نیز افتتاح شد و به زودی آب به دریاچه ارومیه می رسد، اینها بخشی از دستاوردهای سیزدهم است. باید قدردان باشیم

وی افزود: در دولت سیزدهم 170 میلیارد دلار تفاهم نامه با کشورهای همسایه منعقد شد. اگر 60 درصد این تفاهم نامه ها اجرایی شود، بیکاری در کشور از بین می رود و شاهد چرخش بزرگی در صنعت کشور خواهیم بود.

نایب رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی ادامه داد: مسائل، مشکلات و دغدغه های سه ماه اخیر جنگی شناختی و ترکیبی علیه مردم و ارزش های انقلاب بود و در این میان عده ای خواستار شدند. برای بازگرداندن فرهنگ و ارزش های قبل از انقلاب.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدین گفت: برخی از چهره‌های ورزشی و سلبریتی‌ها این خبر را خبر می‌دانستند و می‌خواستند یک صدا با هم دشمنی کنند، اما خوشبختانه مردم ایران در مقابل این توطئه‌ها ایستادند و مانند همیشه دشمنی دشمنان را شکست دادند.

دکمه بازگشت به بالا