اجتماعی

آماده مشارکت در ارائه خدمات دوچرخه اشتراکی هستیم

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمادگی خود را برای همکاری و همکاری با تمامی شرکت ها به ویژه شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها در زمینه ارائه خدمات مشترک دوچرخه به شهروندان اعلام کرد.

به گزارش باراناخبر، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار فراخوانی آمادگی خود را برای خرید خدمات مشترک دوچرخه از این شرکت ها اعلام کرده است.

بر اساس این فراخوان، شرکت هایی که بر اساس استانداردهای اولیه مستندات فنی می توانند خدمات سفر با دوچرخه را به شهروندان ارائه دهند، می توانند با حداقل موجودی 300 دستگاه دوچرخه هوشمند نسل چهارم در این فراخوان شرکت کنند.

خرید خدمات مسافرتی مشترک بر اساس بهای تمام شده کارشناس رسمی دادگستری انجام می شود که 10 درصد آن را شهروندان و 90 درصد را سازمان حمل و نقل و ترافیک برای سرمایه گذاران پرداخت می کند.

بر اساس چشم انداز پیش بینی شده، سهم دوچرخه سواری مشترک در تهران 2.4 سهم به ازای هر دوچرخه در روز برآورد شده است که برای شرکت ها و سرمایه گذاران رقم قابل توجهی است.

شرکت های دارای صلاحیت حرفه ای و علاقه مند به مشارکت در ارائه خدمات مشترک دوچرخه در تهران، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با معاونت توسعه و آموزش حمل و نقل پاک این سازمان تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا