اجتماعی

بهره‌مندی ۱۶۰۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد استان تهران

معاون فرهنگی کمیته امداد استان تهران از بهره مندی 1600 دانش آموز از خدمات کمیته امداد استان تهران خبر داد.

به گزارش باراناخبر، حسین زمانیان با تبریک 16 آذر به دانش آموزان گفت: در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت خدمات آموزشی برای دانش آموزان تحت حمایت ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 1600 دانشجو در استان تهران از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، افزود: از این تعداد 202 دانشجوی کاردانی، 1120 دانشجوی کارشناسی، 106 دانشجوی کارشناسی ارشد، 13 دانشجوی دکتری و بقیه دانشجو هستند. .

زمانیان ادامه داد: از ابتدای سال تحصیلی جدید بالغ بر 500 میلیون دلار کمک هزینه تحصیلی و شهریه برای دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران یادآور شد: دانشجویان تحت حمایت می توانند علاوه بر پرداخت شهریه در هر مقطع (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) حداکثر 20 فقره حمایتی دریافت کنند. .یک میلیون دلار جهت بهره برداری از موقعیت صندوق امداد ولایت قرض الحسنه.

وی به برنامه های روز دانش آموز برای دانش آموزان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی یک روزه، مسابقه کتاب خوانی از پاسخ های مقام معظم رهبری به سوالات دانش آموزان در 90 جلسه از جمله برنامه های این نهاد به مناسبت دانشجویی است. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا