استان ها

خدمات‌رسانی در مشاغل حساس تنها با ارائه کارت واکسن از سوی خدمت‌گیرندگان امکان پذیر است

به گزارش باراناخبر، محمد باباخانی افزود: مشاغل حساسی مانند استخر، سینما، رستوران و سالن وجود دارد که سرویس دهندگان باید قبل از ورود به این مکان ها، کارت چاپ واکسن یا عکس خود را در تلفن همراه خود ارائه دهند.

وی بیان کرد: این در حالی است که پس از بازدید بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تمامی دستگاه های خدمات رسان در این مشاغل باید واکسیناسیون کامل خود را انجام داده و دارای کارت واکسیناسیون باشند.

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی سامانه امید توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمامی سازمان ها، ادارات و ارگان ها می توانند در شرایط فعلی با توجه به عدم شروع کار، اطلاعات مربوط به واکسیناسیون کارکنان خود را با ارائه کد ملی ارائه کنند. سیستم برای ارائه پرینت کارت واکسن مورد نیاز است.

رئیس کارگروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: اقدامات نظارتی بازرسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی در 5 گروه شامل مطب ها، بخش ها، مراکز آموزشی پیگیری می شود. ، حمل و نقل و شهری و برون شهری.

باباخانی گفت: در حال حاضر 480 تیم بهداشتی اعم از بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای نظارت بهداشتی بر این پنج گروه را بر عهده دارند، ضمن اینکه ناظران بهداشتی نیز نظارت عالی را انجام می دهند، بنابراین همه این گروه ها موظف به خودکنترلی واکسیناسیون و احترام هستند. پروتکل های بهداشتی کوشا بوده و مستندات خود را به طور مداوم ارائه می کنند.

48

دکمه بازگشت به بالا