ورزش هر روز با عدل، داد و قضاوت سر و کار دارد

سجادی: ورزش هر روز با عدالت، انصاف و قضاوت سر و کار دارد

همایش صلح، داوری، ورزش امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس دادگستری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری باراناخبر؛ همایش صلح، حکمیت، ورزش با حضور حجت الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی، علیرضا عاصم یوسفی رئیس شرکت تجهیزات و شرکت توسعه بنژاو . ، معاون حقوقی، مجلس و جوانان استان ها دقایقی پیش در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی به کار خود پایان داد.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم در سخنانی گفت: یکی از عرصه هایی که هر روز و هر لحظه به سخنان عدالت، انصاف، قضاوت و داوری می پردازد ورزش است. «مرکز داوری، میانجیگری، صلح و سازش در ورزش جمهوری اسلامی ایران» در کنار جامعه بزرگ ورزش کشور برای حرکت به سوی تعالی، پیشرفت و موفقیت، به دور از هرگونه اختلاف، اختلاف و دعوا خواهد بود.

وی در ادامه گفت: این مرکز همچنین حافظ کرامت فردی و اجتماعی جامعه ورزش کشور و تسریع و تسهیل در حل و فصل اختلافات با تکیه بر مفاهیم والای فرهنگی و اجتماعی از جمله صلح، سازش، میانجی گری و داوری است. از دیگر ارکان قوه قضائیه، تفاهم بین جامعه هدف ایجاد می کنند. در رشته های مختلف ورزشی، اگر روحیه قضاوت و عدالت حاکم نشود، ورزش، ورزشکار بودن، مسابقات ورزشی، استعدادیابی و… گم و فراموش می شود.

سجادی تصریح کرد: هر گامی که در عرصه ورزش برداشته شود باعث ایجاد انگیزه و امید برای ورزشکاران عزیز و اعتلای نام وطن و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد شد. لزوم حل و فصل اختلافات ورزشکاران در کنار حفظ جایگاه اجتماعی آنها، سرعت و دقت بالای کارشناسی و هزینه کم درمان، کاهش هزینه های ارزی و ارزی، کاهش خروج اطلاعات احتمالی از نظام حقوقی ورزش کشور از جمله اهداف است. این مرکز

گفتنی است در پایان این مراسم از ستارگان اخلاق ورزشی همچون وحید هاشمیان، محمد انصاری، جابر صادق زاده و هادی ساروی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس دادگستری تجلیل شد.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا