اجتماعی

روز‌های سخت سجادی در ساختمان بهارستان/ پوست موز زیر پای وزیر ورزش

امضای وزیر ورزش در مجلس

با امضاهای جمع آوری شده علیه وزیر ورزش در مجلس باید پذیرفت که وی جایگاه مساعدی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عملکرد حمید سجاد به عنوان یک مدیر ورزشی فراز و نشیب های زیادی داشته است، هرچند نباید از کارهای خوب او غافل شد، اما باز هم سطح توقعات از سجاد بالاست و گاهی دیده شده است. اینکه او درگیر مسائل کوچک است، چند فدراسیون صحبت می کنند که البته خیلی هم کارشناسی نیست. تخصص حمید سجاد بیشتر در رشته دو و میدانی است و اگر در مورد این رشته صحبت کند همه او را می پذیرند اما در یک ماه اخیر شاهد مصاحبه های فوتبالی متعددی از وزیر ورزش بودیم که هنوز جای انتقاد دارد.

از سوی دیگر بلاتکلیفی بسیاری از فدراسیون ها و مواردی مانند پاداش قهرمانان ملی، وزیر ورزش را تحت فشار قرار داده است و شاید بزرگترین نارضایتی از این سمت باشد، در عین حال تلاش هایی نیز در حال انجام است. برای محافظت از حمید سجاد در همین راستا شاهد مصاحبه چند تن از نمایندگان مجلس از حامیان وی بودیم که احتمالا در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

روزهای سخت سجاد در ساختمان بهارستان/پوست موز زیر پای وزیر ورزش

در مجموع باید گفت انتظارات ورزشکاران از حمید سجاد به عنوان یک مدیر ورزشی بیشتر بود، بسیاری از رسانه ها به دلیل نداشتن تخصص ورزشی به مدیران قبلی انتقاد کردند، انتقاداتی که اغلب درست به نظر می رسید اما حضور حمید سجاد در وزارتخانه. ورزش ثابت کرد که لزوما همه مدیران ورزشی گزینه مناسبی برای وزارتخانه نیستند و سجادی نیز نقاط ضعفی داشت که به هر حال باید بررسی شود.

البته تاکید می کنیم که باید به جنبه های مثبت اجراها هم اشاره کرد. وزارت ورزش در بحث جام جهانی کار سنگینی را انجام داد که تا حد زیادی با موفقیت همراه بود، اما باید به تعدادی از انتقادات پاسخ داده شود، انتقادات بسیاری از ورزشکاران و روسای فدراسیون های مختلف و نیاز به کارشناسی. و توجه بیشتر

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که جایگاه حمید سجاد به عنوان وزیر ورزش چندان قوی نیست و باید خود را برای روزهای سخت و چالش های آینده آماده کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا