عمومی

وزیر ورزش توجه ویژه ای به خوزستان دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بنیامین شکوه فر ظهر امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه خوزستان به دلیل بی نهایت بودن و تفاوت های ورزشی همواره مورد توجه این وزارتخانه بوده است، اظهار داشت: این مهم در سال 95 به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان مورد توجه قرار گرفته است. : خوزستان دومین استانی است که در مدیریت ورزشی تغییر کرده است.

وی گفت: امکان سرویس دهی فوق خارق العاده محدود است که باید لحظه به لحظه از آن استفاده کنیم.

معاون حقوقی، مجمع و استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش مرکز است. قِل جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اگر بحث جوانان بدرخشد اتفاقات بزرگی در کشور رخ می دهد.

شکوه فر با بیان اینکه 30 میلیون نفر به وزارت ورزش و جوانان مراجعه می کنند، گفت: به نظر من وزارت ورزش و جوانان مهم ترین وزارتخانه جمهوری اسلامی ایران است.

وی از زحمات افشین حیدر در خوزستان تقدیر کرد و گفت: انجام دادن تمیم او قهرمان ملی کشور است و سال ها در وزارت ورزش مشغول به خدمت است انجام دادن تمیم ما یکی از رهبران جدید کشور هستیم.

معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: تاریخ انجام دادن تمیم او درخشان است و برای موفقیت به کمک، برادری و خواهری هر جامعه ورزشی خوزستان نیاز دارد.

شکوه فر گفت: در حوزه سرانه ورزش در استان خوزستان کمبود وجود دارد و این دغدغه در برنامه ریزی های ورزشی و جوانان به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است و هم اکنون خوزستان به عنوان یک استان نیازمند توجه بیشتر در استان است.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام اینکه قبول مسئولیت با همه سختی هایش شایسته خدمت به مردم استان و جامعه ورزش است، گفت: باز هم خداوند را شاکرم که فرصت خدمت به مردم شریف را فراهم کرد. . خوزستان در حکومتی به نام مردم برای خدمت تشکیل شد.

حمید انجام دادن تمیم وی افزود: از وزیر ورزش، نمایندگان، استاندار و نمایندگان ولی فقیه تشکر می کنم که بنده را به عنوان خدمتگزار پذیرفتند.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر ورزش همگانی خانواده محور با هم افزایی تمامی تجهیزات از اولویت های من در خوزستان است، گفت: ایجاد فرصت برای جوانان از دیگر برنامه ها خواهد بود.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان یکی از مهمترین اهداف در حفظ استعدادها است.

حمید انجام دادن تمیم وی با اشاره به اینکه رشته های المپیک یکی از اولویت های ما در حوزه ورزش قهرمانی است، گفت: می توانیم خوزستان را به پایگاهی برای توسعه ورزش تبدیل کنیم.

وی حل مشکلات معیشتی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: به دنبال حضور بخش خصوصی در ورزش هستیم و باید زمان بیشتری را در این بخش صرف کنیم.

به گزارش آنلاین، در ابتدای این مراسم افشین حیدری با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خوزستان به همه کسانی که در مدت حضورش در اداره ورزش و جوانان خوزستان همکاری و حمایت کردند توضیحاتی ارائه کرد.

افشین حیدری از بهمن ماه 1396 به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان مشغول به کار شده است.

دکمه بازگشت به بالا