عمومی

وزارت ورزش در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی شهرستان خمین اهتمام ورزد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا نظری ظهر جمعه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید در شهر خمین اظهار داشت: در این راستا باید برنامه های ورزشی را تدوین و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرستان خمین از نظر امکانات و زیرساخت ها با محدودیت های مختلفی مواجه است که با وجود همه این موارد از ظرفیت و استعدادهای ورزشی خوبی برخوردار است. با این حال ، پیشرفت و پیشرفت خوبی در زمینه ورزش در بین جوانان کشور وجود دارد. شهر. “این اتفاق افتاد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های شهرستان خمین در حوزه ورزش گفت: شهرستان خمین دارای ظرفیت های زیادی است بنابراین با وجود محدودیت هایی که در شهرستان وجود دارد، اکنون تنها استخر سرپوشیده خمین که تنها. استخر بخش دولتی سال هاست که وجود دارد و از عدم توزیع بودجه لازم بهره برداری نمی شد.

نظری گفت: اقدامات زیادی انجام شده اما امکانات با نیاز مردم فاصله دارد که باید به آن توجه شود و تلاش کرد زیرساخت های ورزشی در شهرستان خمین را بیش از پیش توسعه دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: امیدواریم شاهد تحول در عرصه ورزش باشیم و با توجه به تغییر سبک زندگی مردم در کشور توجه به ورزش امری جدی و حیاتی است به طوری که در بعد سلامت جسمی، روحی و روانی امروزه در کشور بسیار دیده می شود.

دکمه بازگشت به بالا