اقتصادی

تولید L۹۰ ایرانی در حال پیگیری است

مدیر کل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: این سکوی طراحی شده در انستیتوی تحقیقات اتومبیل دانشگاه علوم و فناوری براساس بستر اصلی N90 است و بنابراین تولید داخلی خودرو L90 در این سکو بین سازمان توسعه صنعتی و نوسازی ایران ، دانشگاه علوم و فناوری و گروه خودروسازی سایپا در تانی در حال بررسی و ادامه است.

به گزارش باراناخبر ، سید جواد سلیمانی در نشست استراتژیک “بریشی تولید علم و فناوری در قطعه دوم انقلاب” که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد اظهار داشت: این خودرو از نظر فنی بسیار با ارزش است ، اما این سوال پیش می آید ، چرا پروژه هنوز تمام نشده است؟

سلیمانی با بیان اینکه خودرویی که توسط دانشگاه علم و فناوری طراحی شده است قرار بود در سال 1995 تولید شود ، اما هنوز وضعیت موتور و گیربکس مشخص نیست ، افزود: از آنجا که این پروژه توسط چندین دنبال شده است و عدم هماهنگی لازم. که پروژه به صورت متوازن پیشرفت نمی کند.

سلیمانی افزود: در جدیدترین توافق نامه با سازمان توسعه و نوسازی صنعتی ایران و دانشگاه علوم و فناوری ، مذاکرات تخصصی برای استفاده از بستر طراحی شده در انستیتوی علوم و فناوری تحقیقات اتومبیل مستقر در N90 برگزار شده است ، اگر ممکن است ”

مدیرکل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت کارهای نرم افزاری زیادی را برای پروژه ملی خودرو انجام داده است ، که قابل تحسین است ، گفت: “تمام هدف و تلاش ما اجرای اتومبیل طراحی شده است. از دانشگاه علم و فناوری “. و زمان اجرای آن را تلف نکنید. یک پروژه خوب توسعه یافته نباید خاموش شود.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا مذاکرات متعددی با دانشگاه علم و فناوری انجام داده و چندین زمینه همکاری مشترک نیز مورد بررسی قرار گرفته است از طرف دیگر سایپا در نظر دارد از امکانات مختلف دانشگاه علم و فناوری استفاده کند که به صورت دوطرفه دنبال می شوند. ” جامعه دانشگاه همچنین می تواند از پتانسیل های موجود گروه سایپا بهره مند شود.

مدیرکل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: همکاری دیگری که با دانشگاه علوم و فناوری دنبال خواهیم کرد استفاده از نیروهای نخبه این دانشگاه در سایپا است ؛ بنابراین یک دفتر مشترک در سایپا و دانشگاه علوم ایجاد می شود. و فناوری برای پیگیری فعالیتهای توسعه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا