اقتصادی

ادامه تولید وانت های زامیاد با کیفیتی قابل قبول

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: برنامه شرکت زامیاد ادامه تولید وانت زامیاد با کیفیت قابل قبول و ارتقای آن به سه ستاره کیفی است.

به گزارش باراناخبر، بر اساس اطلاعیه ای با عنوان «وانت زامیاد همچنان در سبد محصولات این شرکت باقی ماندگروه خودروسازی سایپا در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد:

شرکت خودروسازی زامیاد با نگاهی همیشگی به ارزیابی و ارتقای محصولات خود، همواره سعی در برنامه ریزی و اجرای برنامه های بهبود کیفی و ساختاری محصولات خود با حفظ کیفیت محصولات خود داشته است. این طرح ها که مطابق با استانداردهای اجباری صنعت خودرو هستند، همواره در رأس برنامه های استراتژیک این شرکت قرار دارند.

در این راستا وانت زامیاد که از زمان تولید خود در شرکت زامیاد تاکنون بارها مورد ارزیابی و بهبود قرار گرفته است، نقش انکارناپذیری در ایجاد اشتغال مستقیم و حفظ ظرفیت ناوگان حمل و نقل سبک کشور داشته است.

این شرکت برای خنثی سازی تحریم ها با کمک شرکت های دانش بنیان توانست گواهینامه یورو 5+ EOBD آلایندگی وانت های تولیدی با موتور Z24NI را از «شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران» و «شرکت بازرسی مورد تایید سازمان» دریافت کند. برای دفاع از محیط زیست “زندگی کردن. همچنین کیفیت محصول در زمینه های کاهش مصرف سوخت، نصب ترمز ABS، نصب فرمان دو تکه برای ایمنی راننده، کاهش 100 امتیاز منفی کیفی، بهبود شاسی، قوای محرکه و بدنه خودرو بهبود یافته است. .

بنابراین برنامه شرکت زامیاد ادامه تولید وانت زامیاد با کیفیت قابل قبول و ارتقای آن به سه ستاره کیفی است. زیرا این خودرو منبع درآمد مناسبی برای اقشار کم درآمد شبکه حمل و نقل کشور بوده و به دلیل ظرفیت بار استثنایی و کارایی مناسب دارای قیمت نیز می باشد.

شرکت خودروسازی زامیاد همزمان با عرضه وانت نیسان، با تولید وانت پادرا پلاس که دارای سه ستاره کیفی است، گامی دیگر در تامین نیاز بازار و ارتقای کیفیت محصولات خود برداشته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا