اقتصادی

تامین مالتی‌مدیای سایپاشاهین از منبع داخلی سوم آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش تجارت خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا ، محمدحسن جبلی جوانی افزود: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های داخلی مکان یابی قطعات و همچنین تسریع در تکمیل خودروهای تولیدی و تحویل آنها به مشتریان را علاوه بر چندرسانه ای انجام دهد. سراتویی و محصول کروز شروع به تهیه چندرسانه ای از منبع شخص ثالث کرد.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در تأمین به موقع مالتی مدیا توسط اولین تأمین کننده ، گفت: ایجاد منابع جدید تامین مالتی مدیا در دستور کار مهندسان سایپا قرار گرفت و برای اولین بار در کمترین زمان ممکن ، این مجموعه الکترونیکی از یک شرکت قدرتمندی در این زمینه. و عملیاتی شد.

دستیار کیفیت گروه سایپا اظهار داشت: این شرکت رایان فنکاوندیش به عنوان یک تامین کننده شخص ثالث ، چندرسانه ای تولیدی خود را به سایپا ارائه می دهد که در خودروهای توزیع نصب شده و به مشتریان تحویل داده می شود.

به گفته وی ، محصول شرکت مذکور از نظر قابلیت ، کیفیت و کارایی با استانداردهای مطلوب خودروی سایپا شاهین تولید می شود.

شرکت جوان رایان فنکاوندیش وی آن را یکی از مهمترین مجموعه های تولید و عرضه قطعات الکترونیکی پیشرفته و با کیفیت مورد استفاده در صنایع دفاعی عنوان کرد و گفت: محصولات این شرکت با بازده و قابلیت های بسیار بالا طراحی و ساخته شده است.

دستیار کیفیت گروه سایپا با اشاره به برخی تغییرات در دفترچه تحویل برخی از مشتریان با خودرو چندرسانه ای ، گفت: “این تغییر به دلیل کمبود دفترچه های چاپ از شرکت سازنده است که اکنون برطرف شده و این شرکت دارای یک کتابچه راهنمای سازگار با تولید چندرسانه ای آن. “به شرطی که گروه سایپا از طریق این مجموعه به دست مشتریان برسد.

دکمه بازگشت به بالا