اجتماعی

بازگشت محدودیت‌ها در استرالیا در پی افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا

دومین ایالت پرجمعیت استرالیا امروز (شنبه) اعلام کرد که پس از ورود چهارمین روز پیاپی ، رشد دو رقمی در موارد کرونا ویروس محدودیت های سخت تری را در خانه ها و اجتماعات عمومی اعمال خواهد کرد.

به گزارش باراناخبر ، نخست وزیر ایالت ویکتوریا مجدداً محدودیت هایی را برای جمع آوری 5 نفر برای خانواده ها و تجمع 10 نفر در مجامع عمومی اعلام کرد که مردم را به دلیل نادیده گرفتن دستورالعمل های مربوط به روابط اجتماعی و مسافت ها مقصر دانست.

محدودیت ها ، که از روز دوشنبه اعمال می شود و تا 12 ژوئیه ادامه خواهد داشت ، مجدداً جلوی تظاهرات بیش از پنج نفر در بخش خصوصی و بیش از 10 نفر در ملاء عام خواهد گرفت.

نخست وزیر ویکتوریا با اشاره به افزایش انتقال تاج در بین اعضای خانواده ، گفت: شیوع تاج در این کشور هنوز تمام نشده است و خانواده ها نباید ادعا کنند که اوضاع عادی است.

مقامات ایالت ویکتوریا امروز (شنبه) گزارش 25 مورد جدید از بیماری Quaid-19 ، از جمله خانواده هایی که در آن راهپیمایی ها و کارکنان هتل ، جایی که مسافران در آنها قرنطینه شده بودند ، برگزار کردند.

ایالت ویکتوریا حدود یک چهارم از کل جمعیت استرالیا را تشکیل می دهد و 7،436 مورد ، و با افزایش تعداد موضوعات فعال آن ، اکنون تحت فشار بیشتری قرار دارد.

در حالی که برخی از مناطق و ایالت های استرالیا به صفر بیماری عروق کرونا ویروس قلب صفر دست یافته اند ، اکنون تعداد موارد فعال بیماری قلبی عروق کرونا ویروس در ایالت ویکتوریا به 116 رسیده است.

مقامات بهداشتی در ایالت هشدار داده اند كه احتمالاً موج دوم تاج در ویكتوریا با ادامه روند رخ خواهد داد.

به گفته نخست وزیر ویکتوریا ، حومه شهرها که به عنوان مراکز مهم گسترش ویروس شناخته می شوند ، ممکن است با محدودیت های شدیدتری روبرو شوند.

دولت همچنین برنامه هایی را برای گسترش تعداد کافه ها و رستوران ها از 20 به 50 تا سه هفته بعد ، 12 ژوئیه به تعویق انداخت.

لیگ فوتبال استرالیا (AFL) مسابقه ای را که قرار است فردا (یکشنبه) در ملبورن برگزار شود ، لغو کرد چون تست بازیکن مثبت بود. اخیراً لیگ فوتبال استرالیا بازی های خود را در ورزشگاه های خالی از سر گرفته است.

به گزارش رویترز ، استرالیا تاکنون 7،436 مورد Quaid-19 را تأیید کرده است که از این تعداد 102 نفر جان باختند. تعداد قربانیان کورونا در کشور در مقایسه با مقیاس جهانی بسیار کم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا