اجتماعی

واعظی: وزیر کشور و بهداشت از افزایش آمار مبتلایان و فوتی کرونا نگران هستند

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به افزایش تعداد تاج گذاری و موارد مرگ گفت: در صورت لزوم تصمیم موقت می گیریم تا محدودیت هایی را در موارد خاص اعمال کنیم.

به گزارش باراناخبر ، محمود واعظی در حومه جلسه هیئت دولت ، در پاسخ به احتمال اعمال محدودیت های جدید برای تاج ، گفت: “با توجه به تجربه ای که در موج اول و دوم تاج داشتیم ، کمیته فرعی ستاد تاج و آنها مایل به عکس العمل سریع هستند ، اما در بعضی از فعالیت ها باید بیشتر به دنبال دستورالعمل ها دقت کنند و برای برخی از فعالیت ها در شرایط دشوار ، باید تصمیماتی بگیریم که در گذشته گرفته ایم.

وی ادامه داد: سه چهار هفته قبل سفرهایی انجام شد و تعداد بیماران ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر افزایش یافت و ما باید از همان ابتدا به فکر یک ماه دیگر باشیم. افزایش تعداد بیماران به اقدامات یک ماه قبل برمی گردد. در ستاد ملی ضد کرونا وزیر بهداشت و وزیر کشور گزارش کردند و از افزایش تعداد موارد نگران بودند. ما شرایط مبتنی بر مشاهده را داریم و در صورت لزوم ، برای موارد خاص تصمیمات مقطعی می گیریم ، زیرا سلامت افراد بیش از هر چیز دیگری برای ما مهم است.

وی افزود: فردا جلسه سران کمیته های ستاد کرونا و روز شنبه جلسه ستاد کرونا برگزار می شود و درباره اعمال محدودیت ها تصمیم گیری می شود.

واعظی همچنین از افتتاح پروژه هایی در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت ورزش استقبال کرد.

این خبر کامل است

دکمه بازگشت به بالا