اجتماعی

۷ جُنگ شاد اجتماعی به میزبانی کلاله برگزار می‌شود

باراناخبر/ گلستان فرماندار کلاله از برگزاری هفت برنامه پرنشاط فرهنگی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

فرهاد شیبک در گفت وگوی اختصاصی با باراناخبر، با اشاره به لزوم همگانی شدن مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: یکی از معضلات امروز جامعه گسترش پدیده اعتیاد است که متاسفانه دامنگیر خانواده ها شده است و باید پیشگیری کنیم. . به طور جدی با آن مقابله کنیم.»

وی تحقق فعالیت های فرهنگی و همچنین پیشگیری، درمان و مراقبت های اجتماعی را از محورهای اصلی مبارزه با پدیده سوزان اعتیاد برشمرد و یادآور شد: از عصر پنجشنبه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر هفت برنامه فرهنگی برگزار می شود. توسعه یابد. به مدت هفت شب در کلاله برگزار می شود.

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه این هفت برنامه پرنشاط و فرهنگی به مدت هفت شب توسط مدیریت شهری در پارک امام حسین (ع) برگزار می شود، تصریح کرد: زمان شروع برنامه از شب دوم تیرماه تا 17 تیرماه خواهد بود. از ساعت 21 الی 22 مسئولیت نگهداری و برنامه ریزی فرهنگی و محتوایی هر شب بر عهده دو تا سه دستگاه اجرایی می باشد.

شیبک از همه شهروندان انگ زده، خانواده ها، هنرمندان و اقشار مختلف جامعه خواست تا در این برنامه های فرهنگی شرکت کنند و تاکید کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر باید جهادی و عقیدتی برای از بین بردن این پدیده زشت و سوزان در داخل خانه دیده شود. از جامعه

وی بهره مندی از نشاط چارچوب اجتماعی را یکی از عوامل پیشگیرانه دانست و گفت: در این برنامه ها نه تنها نشاط و طنز اجتماعی، بلکه محتوای آموزشی و فرهنگی نیز مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا