اقتصادی

وارد فاز برنامه های میان مدت استان می شویم/ تشکر از همدلی و عقلانیت در مدیریت مسائل کلاله

باراناخبر/گلستان استاندار گلستان با اشاره به تهیه نقشه راه یک ساله در بدو ورود به گلستان بر اساس سامانه امور استان گفت: با تهیه 30 سند جزئی وارد میان مدت و سپس بلندمدت می شویم. . مرحله برنامه ریزی».

دکتر. علی محمد زنگنه امروز در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله که در سالن شهدای فرودگاه این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه کلاله با همدلی و مدیریت خوب فرماندار ، نمایندگان و ائمه جمعه شیعه و سنی وی توسعه را به خوبی پیش می برد، گفت: از مردم و مسئولان برای عقلانیت و توسعه مبتنی بر وحدت و حساسیت مردم تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان استان باید چشم انداز استان را مدام به یاد داشته باشند افزود: از ابتدای ورود به استان نظام مشکل استان را شناسایی و نظریه را تدوین کردیم. راه حل ها

ما شبانه روز کار می کنیم، اما اگر کوتاه است عذرخواهی می کنیم

استاندار گلستان از تهیه برنامه یکساله اولیه در بدو ورود به استان خبر داد و گفت: امروز با پایان یکسال جاری تدوین 30 سند در حال نهایی شدن است تا بتوانیم وارد 3ساله شویم. طرح. فاز میان مدت

زنگنه از افتتاح 3215 طرح و پروژه اقتصادی در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 9900 میلیارد دلار تخصیص وام به صورت نقدی و با مبالغ بالاتر نسبت به سایر استان ها است. اجرا شده است که تحرک بالایی در استان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای رفع کمبود آب و برق استان 24 ساعت کار کردیم، ادامه داد: در این ماه های کوتاه بخش زیادی از کمبود آب را جبران کرده ایم اما اگر در جایی مانند کلاله انگ وجود داشته باشد، مشکل وجود دارد. به طور کلی است.” حل نشده شرمنده ایم و از مردم عذرخواهی می کنیم.

برخی از مدیران غیر بومی نسبت به توسعه استان بی توجه بوده اند

استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از مدیران غیربومی استان در سال های گذشته درد مردم را نادیده گرفته اند، تصریح کرد: بخش بزرگی از عقب ماندگی استان ناشی از بی تدبیری این مدیران غیربومی بوده است، هرچند که داریم. مدیران خیلی خوبی هم داشتم نه بومی که نگه می دارم و از آنها حمایت می کنم.

زنگنه افزود: با کمک دکتر آریان پور با همت مضاعف و البته با حمایت مردم و رسانه ها برای حل مشکلات کلاله و شرق استان در کنار هم خواهیم ایستاد، عرضه مناسب و حداکثر بود. قطعی ها با همین سن حساسیت امسال با همت همه مدیران کشوری و استانی قطعی برق را به صفر رساندیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا