عمومی

۷۶ درصدجمعیت شهرستان گناوه یک دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عصمت حیدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه بیش از 76 درصد جمعیت شهرستان گناوه دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند، اظهار داشت: 56 درصد از جمعیت بالای 18 سال شهرستان گناوه نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند. از آنها

وی افزود: همچنین بیش از 71 درصد افراد 112 تا 18 ساله اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: قبل از شروع بیماری افرادی که برای بار دوم واکسینه شده اند و به دلایل مختلف واکسن را به تاخیر انداخته اند، فرصت مناسبی برای دریافت واکسن است.

وی افزود: در صورت عود بیماری احتمال فوت و بستری شدن افراد واکسینه نشده بیشتر است.

حیدری با اشاره به فعالیت مستمر سالن های واکسیناسیون در سطح شهرستان گفت: دو سالن شهید عبدویی و مظاهر شهرستان گناوه صبح و بعدازظهر پذیرای حضور شهروندان برای واکسیناسیون و همچنین برنامه واکسیناسیون روستاها است. و باند شهر ریگ هر روز انجام می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه تاکید کرد: شهروندان گناوه با مراجعه به موقع برای انجام واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی مانند پوشیدن ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات از ابتلا به کووید 19 خود و اطرافیانشان جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در جدیدترین رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، شهرستان گناوه در وضعیت تاج زرد قرار دارد که 199 مورد ابتلا به این ویروس در آن به ثبت رسیده است.

دکمه بازگشت به بالا