عمومی

تکریم ارباب رجوع در اولویت ادارات شهرستان گناوه باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمدتقی هیچ چیزی وی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: رعایت انضباط در ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه باید به دقت رعایت شود و همه مسئولان موظف هستند انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار گناوه افزود: هیچ یک از مسئولان ادارات شهرستان بدون مجوز فرمانداری از شهرستان خارج نشوند و هماهنگی های لازم انجام شود و در صورت عدم حضور رئیس ادارات در شهرستان از اعزام خودداری کند. یک معاون بدون هماهنگی با استاندار».

وی با بیان اینکه محوطه ادارات و اتاق ها باید تمیز و ساماندهی شود و تمثال رهبر و رئیس جمهور امام خمینی (ره) در داخل ادارات قرار داده شود، گفت: با توجه به شرایط موجود، باید در محل دفاتر و اتاق ها تمیز شود.

فرماندار گناوه بر تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان تاکید و تصریح کرد: تمامی ادارات تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امور مردم به عنوان اصلی را داشته باشند. اکثر کار را در دستور کار قرار دهید و برنامه و زمانی را برای خدمت رسانی بی دلیل به مردم تعیین کنید.

رئیس شورای اداری گناوه یادآور شد: اگر به مردم قول داده شود که صادق و مخلص باشند و مردم را امروز و فردا نسازند و هر دستگاهی طبق قانون به وظیفه خود عمل کند.

وی یادآور شد: ادارات برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و به ادارات دیگر ارجاع ندهند و به استانداری هیچ عنوانی پذیرفته نمی شود.

لزوم توجه به نماز و گنج

وی ادامه داد: اقامه نماز جماعت باید در اولویت همه مسئولان باشد ویژگی موجود متعلق به بیت امور مالی در ادارات باید به درستی از آن مراقبت شود.

فرماندار گناوه تاکید کرد: توجه به نیروهای تابعه و عدم تبعیض توسط نیروهای زیرمجموعه و تشویق به موقع در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: تهیه گزارش عملکرد باید در دستور کار ادارات شهرستان قرار گیرد و گزارش ها و عملکردها ثبت و به مردم اطلاع رسانی شود.

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه گفت: جذب بودجه و مصارف مناسب و استفاده از آن حضور در صحنه در پیگیری پروژه ها و مسائل برنامه ای. جوانان به درستی انجام شود.

رئیس شورای شهر گناوه ادامه داد: شخصی حق استفاده شخصی از اموال بیت را دارد. امور مالی در ادارات موجود نیست و باید از این امکانات به درستی استفاده کرد.

احترام به مشتری باید در اولویت ادارات شهرستان گناوه باشد

نگاهی ده ساله به آینده شهر

فرماندار گناوه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی باید در اولویت ادارات، دستگاه ها و نهادهای شهرستان باشد و در صورتی که کارکنان بخش ها واکسینه نشده اند، رئیس بخش نیز مورد بررسی قرار گیرد. باید پاسخگو باشد

وی با تاکید بر اینکه موضع مسئولان نسبت به آینده گناوه ده ساله است افزود: شهر گناوه امروز در بعد بین بین المللی برای ایجاد زیرساخت گردشگری با تمرکز بر درآمدزایی و سودآوری برنامه معرفی شده و باید هم اکنون انجام شود. جوانان تبدیل شود.

رئیس شورای اداری گناوه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در 11 اردیبهشت 1359 گفت: امروز عزت، اقتدار، صلابت، تلاش و شکوه انقلاب اسلامی مدیون است. فداکاری های گرانقدر شهدا به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در دوره ای شکل گرفت که انقلاب اسلامی در بدترین شرایط خود بود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امام راحل(ره) سپاه را خیمه گاه معرفی می کند. از انقلاب

قدس مسئله اصلی جهان اسلام است

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز قدس گفت: امروز قدس اصلی است. اکثر مسئله جهان اسلام است و مسلمانان هرگز اجازه نمی دهند قدس شریف فراموش شود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه امروز تمام جنایات و بدبختی های بشریت از آمریکا و رژیم صهیونیستی است، افزود: بیش از 60 سال است که قدس شریف و مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین زیر چکمه هستند. ه جنوب ظلم، غارت، چپاول و ظلم صهیونیست ها وجود دارد و از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند، اما ملت فلسطین به مقاومت و پایداری خود در برابر اشغالگر ادامه خواهد داد.

وی گفت: امسال با فروکش شدن شیوع کرونا، مردم مومن و خداجوی گناوه همگام با سایر مسلمانان و ملت ایران به این راهپیمایی می‌پیوندند و نفرت و انزجار خود را از سران رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند. آمریکا و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین».

وی گفت: مسئولان ادارات در روز جهانی قدس با عزم و اراده در کنار اهالی شهرستان در نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا