عمومی

۸۰ درصد کادر درمانی در هرمزگان واکسن کووید دریافت کرده اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حسین فرشیدی ظهر چهارشنبه در پانزدهمین کنفرانس مطبوعاتی آنلاین Covid 19 ظهر چهارشنبه با بیان اینکه 80 درصد تخت های ICU در هرمزگان اشغال شده است ، اظهار داشت: هش ساخته شده برای پوشش بیماران در غرب استانها

وی با بیان اینکه در بندرلنگه تخت های تعیین شده برای کوید پر شده است ، افزود: در شرق استان رشد بیمار شیب آسان تری دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: در بندرعباس ، بیمارستان های خلیج فارس ، سه بیمارستان نظامی و سایر بیمارستان های خصوصی بیماران پرجمعیت شهید محمدی را پذیرش می کنند و بیمارستان شهید محمدی نیز همه بیماران وخیم را پذیرش می کند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر 58 تخت به بخش ICU بیمارستان شهید محمدی اضافه شده است ، خاطرنشان کرد: 9 بخش در بیمارستان شهید محمدی فعال هستند و امکان پذیرش و افزایش تعداد تخت ها به 100 تخت وجود دارد.

فرشیدی ادامه داد: بیماران با علائم بیماری کووید باید از خوددرمانی خودداری کنند و بلافاصله برای دریافت داروهای مناسب به مراکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه 80٪ از پرسنل بهداشتی واکسن کووید را از ماه آوریل دریافت کرده اند ، افزود: تاکنون حدود 2000 نفر در آزمایش بالینی واکسن پاستور ایران ثبت نام کرده اند که از روز شنبه آغاز می شود “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: “ما در طی فرآیند واکسیناسیون گزارشی از تخلفات داشتیم ، اما پس از بررسی همه آنها ، مشخص شد که هیچ تخلفی صورت نگرفته است و تمام تزریقات بر اساس سند واکسیناسیون تاجگذاری است.”

وی همچنین در پاسخ به س questionالی درباره گزارش تخلف در واکسن کرونا گفت: ما چندین گزارش تخلف داشتیم اما پس از بررسی همه آنها مشخص شد که تمام تزریقات بر اساس سند واکسیناسیون ملی انجام شده است. در یک مورد ، گزارش شد که غسال ، یکی از ساکنان شهر ، واکسینه شده است و پس از معاینه ، مشخص شد که واکسیناسیون مطابق با سند واکسیناسیون ملی انجام شده است ، یا این برای دانشجویان پزشکی نیز صادق است. .

وی با بیان اینکه از روز گذشته افراد بالای 80 سال و تعداد زیادی از بیماران خاص واکسینه شده اند ، خاطرنشان کرد: درباره ویروس جهش یافته هند و آفریقای جنوبی در هرمزگان نمی توان اظهارنظر کرد زیرا ما منتظر پاسخ انستیتو پاستور برای آزمایش هستیم ارسال های ارسالی تأیید شده است یا خیر.

دکمه بازگشت به بالا