عمومی

۶۰۰۰ عنوان کتاب در طرح تابستانه اردبیل عرضه شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عبدالله بحرالعل امی وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با همکاری بیش از 21 کتابفروشی در استان اردبیل ، طرح فروش تابستانه کتاب اجرا شد تا علاقه مندان بتوانند از فرصت تهیه کتاب استفاده کنند.

وی افزود: همچنان شاهد ادامه این پروژه در نقاط مختلف استان با همکاری کتابخانه ها هستیم و پیش بینی می شود تا پایان تابستان آثار ارزشمندی در بخشهای مختلف به صورت در اختیار مخاطبان قرار گیرد. فروش و عرضه کتاب “.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل سقف خرید کتاب در طرح تابستانی را برای بهره مندی از 20 درصد تخفیف سه میلیون ریالی اعلام کرد و گفت: نسبت به سال گذشته سقف خرید کتاب یک میلیون ریال افزایش یافته است.

بحرالعل امی وی افزود: با فروش 6 هزار جلد کتاب در نیمه اول تابستان برای کتابفروشی ها ، بیش از 1.6 میلیارد دلار منابع از محل فروش گرفته شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در تمام کتابخانه های استان که این پروژه با تنوع خاصی اجرا شده است ، تلاش شده است تا 20 درصد تخفیف برای حسابرسان در رده های سنی مختلف ارائه شود و اکثر کتابها فروخته شده در بخش کودکان و نوجوانان است. آنها کتابهای دانشگاهی بودند.

بحرالعل امی وی افزود: وزارت مدیریت پروژه کتاب و فروش آثار مکتوب را با تخفیفات ویژه در فصول مختلف اجرا می کند و در استان اردبیل عمده کتابفروشی ها از این پروژه استقبال کرده و فروش آثار ارزشمندی را آغاز کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل حمایت از کتابفروشی ها ، تهیه کنندگان و عرضه کنندگان آثار مکتوب را رویکرد اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد برشمرد و اظهار داشت: در استان اردبیل از نویسندگان و ناشران کتاب حمایت کامل می شود. نوشته شده است.

دکمه بازگشت به بالا