عمومی

تأمین زمین برای ۲۳ هزار واحد مسکن در اردبیل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محبوب حیدری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای مسکن و شهرسازی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل که یک سال پیش انجام شد، عملیات عمرانی نهضت ملی آغاز شد. مسکن در اردبیل سرعت بیشتری گرفته است و در حال پیگیری تمامی امکانات برای ایمن سازی زمین در تمامی شهرها هستیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به 6 هزار واحد مسکونی با تامین زمین در دست ساخت است، تصریح کرد: زمین مناسب برای ساخت 23 هزار واحد نهضت ملی در اردبیل ایمن سازی شده و برای ساخت این آپارتمان ها در نوبت و با برنامه ریزی ویژه تلاش زیادی کرده ایم. .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل 540 واحد در سال جاری و تحویل به متقاضیان خبر داد و گفت: از این تعداد 70 واحد مسکونی تا 24 آبان ماه در اردبیل به بهره برداری می رسد و مابقی نیز افتتاح می شود. . به تدریج تا پایان سال.

حیدری با اشاره به اینکه سالانه 154 هزار و 800 آپارتمان در اردبیل ساخته می شود، افزود: تا پایان دولت سیزدهم 2 هزار و 200 آپارتمان ساخته و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از طرح های دولت سیزدهم برای تملک مسکن اقشار مختلف اعلام کرد و ادامه داد: 93263 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل ثبت نام کرده اند.

حیدری در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: 56 هزار و 900 نفر از این متقاضیان در اردبیل و مابقی که بیش از 37 هزار نفر هستند در شهرستان ها مستقر هستند.

وی افزود: واریزی و جمع آوری متقاضیان در حال حاضر بسیار کم است بنابراین انتظار می رود متقاضیان برای دریافت سریعتر منازل قسط اول را واریز کنند.

حیدری از آغاز عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در اردبیل خبر داد و اعلام کرد: این واحدها با زیربنای 145 هزار متر مربع ساخته می شود و برای تکمیل آنها پنج هزار و 625 میلیارد لک هزینه می شود. . .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل طرح نهضت ملی مسکن را یکی از برنامه های اصلی دولت در شهرستان ها اعلام کرد و گفت: در حال حاضر عمده فعالیت دولت سیزدهم اسکان همه مردم و متقاضیان است و این طرح شامل همه است. لایه های بدون مسکن

دکمه بازگشت به بالا