عمومی

نمایشگاه کتاب در گناوه گشایش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرماندار گناوه شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کشور به ارمغان آورده است که باید این دستاوردها و خدمات به مردم ارائه شود. جامعه.”

محمدتقی صفری افزود: تالیف کتاب سند بسیار خوبی برای آینده است تا تاریخ و فرهنگ جامعه را در آینده منتقل کند.

وی گفت: مستندسازی یکی از ضروریات حفظ و انتقال تاریخ فرهنگی و اجتماعی و تاریخ پرافتخار کشور به ویژه در مبارزه با استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: استان بوشهر در دوره های مختلف از سرکردگی علی دلوار در مبارزه با پرتغالی ها و انگلیسی ها تا امروز و با دلاورانی چون شهید مهدوی سابقه درخشانی در مبارزه با استکبار دارد. مبارزه با آمریکایی ها

نمایشگاه کتاب در گناوه افتتاح شد

وی ادامه داد: هم خیانت ها، ظلم ها و ستم های استکبار جهانی و هم رشادت ها، حماسه ها و افتخارات جوانان و قهرمانان این مرز و بوم باید مکتوب و مستند و برای مردم به ویژه نسل جوان و نسل های آینده بیان شود. .

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه تقویت فرهنگی و معنوی جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید کتاب های مبتنی بر اسلام، دین، قرآن و ولایت بهتر تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه در این مراسم گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب به همت اداره ارشاد اسلامی گناوه و با همکاری موسسه هیراد نور و انتشارات پیرمحمدی و با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب برگزار می شود. قرائت، به مناسبت دهه صباح. در گالری زنده یاد، بزرگداشت گناوه قرار دارد.

نمایشگاه کتاب در گناوه افتتاح شد

علیرضا سبحانی افزود: در این نمایشگاه حدود 750 عنوان شامل 8000 جلد کتاب ارائه شده است.

وی گفت: کتاب های نمایشگاه در موضوعات مختلف علوم دینی، قرآن، روانشناسی، کودک، تاریخ و ادبیات و رمان است.

وی گفت: در این نمایشگاه تلاش شده کتاب های بهتری برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی عرضه شود.

نمایشگاه کتاب در گناوه افتتاح شد

مدیرعامل موسسه هیراد نور گفت: این موسسه با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می کند و در این راستا تاکنون برنامه های متعددی برگزار کرده است.

مینا شهابی افزود: فعالیت های این موسسه شامل برگزاری برنامه های فرهنگی است و در این راستا برگزاری نمایشگاه کتاب است.

نمایشگاه کتاب در گناوه افتتاح شد

نمایشگاه کتاب در گناوه افتتاح شد

دکمه بازگشت به بالا